Fag.quote:Op maandag 1 september 2008 00:52 schreef stbabylon het volgende:
DISCLAIMER:
abo lager dan pimp ? Dude wtf ?quote:Op maandag 1 september 2008 01:04 schreef jordeeeh het volgende:
Mensen die een abo lager dan pimp hebben
http://fok.nl/shop/abonnementen.phpquote:Op maandag 1 september 2008 01:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
abo lager dan pimp ? Dude wtf ?
Idd, als je dan toch al lomp bent je geld aan Danny te geven, dan maakt die extra euro ook niks meer uit toch?quote:Op maandag 1 september 2008 01:04 schreef jordeeeh het volgende:
Dat vooral.quote:Op maandag 1 september 2008 01:13 schreef GGMM het volgende:
Betalen voor functies die helemaal nergens op slaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.© Bafnek
Betalen voor een tagjequote:Op maandag 1 september 2008 01:13 schreef GGMM het volgende:
Betalen voor functies die helemaal nergens op slaan.
quote:Op maandag 1 september 2008 01:27 schreef Klautje het volgende:
iiCk gAa hem ckEr hAlluuH uT blOceREn vAnN adS Is supAhEndig!!!!11Zal ik, zo'n NSB-er als ik ben, Danny op de hoogte stellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben we weer een post erbij in het banmeldtopic
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:Op maandag 1 september 2008 01:04 schreef jordeeeh het volgende:
Neequote:Op maandag 1 september 2008 08:24 schreef Knekwurst het volgende:
Kanker disclaimer. TS is bang dat we hem gaan bashen.
Precies, en het maakt dus geen fuck uit wat ik er neer zet, de TS wordt toch wel gebashedquote:Op maandag 1 september 2008 08:47 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Waarom staat er dan dat het topic voor de lol is? Je bent in KLB...
Een pimp abo hebben maar er niet mee kunnen patsen..quote:Op maandag 1 september 2008 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, en het maakt dus geen fuck uit wat ik er neer zet, de TS wordt toch wel gebashed
Overigens, je ziet het niet, maar ik ben p.i.m.p.
In mijn Fobo staat het wel, en het redactie tekentje verdwijnt binnenkort.quote:Op maandag 1 september 2008 09:07 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Een pimp abo hebben maar er niet mee kunnen patsen..
Mag ik je aanraken oh grote jordeeeh met je pimp abo?quote:Op maandag 1 september 2008 01:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Betalen voor een tagje
[..]
Zal ik, zo'n NSB-er als ik ben, Danny op de hoogte stellen?
Hebben we weer een post erbij in het banmeldtopic
Idd, je kan beter een abo nemen.quote:
De FOK! BaasMOK!quote:Op maandag 1 september 2008 10:15 schreef Synthesist het volgende:
als je nou echt iets kreeg. Een tshirt ofzo, of stickers, een koffiemok
quote:Op maandag 1 september 2008 10:15 schreef Synthesist het volgende:
als je nou echt iets kreeg. Een tshirt ofzo, of stickers, een koffiemok
Behalve als jij het bent, dan gaat ie door naar nummero 4.quote:Op maandag 1 september 2008 14:41 schreef gers het volgende:
de nummers 1 tot en met 3 krijgen toch sowieso een prijs ?
Als je het doet, doe het dan wel goed!quote:
Ik denk dat ik het daar wel mee eens kan zijn!quote:Op maandag 1 september 2008 14:41 schreef gers het volgende:
de nummers 1 tot en met 3 krijgen toch sowieso een prijs ?
Daar betaal je voor, dat ze het beter kunnen maken.quote:Op maandag 1 september 2008 14:44 schreef PP. het volgende:
Betalen voor een traag-schijt-forum zonder fatsoenlijke search..
Wat ik niet snap is waarom er niet gewoon voor een software pakket is gekozen (zoals vBulletin of IPB) prima pakketten en hebben een goede search functie en ook daar valt nog genoeg op te developen.quote:Op maandag 1 september 2008 14:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daar betaal je voor, dat ze het beter kunnen maken.
Jij toch wel, maaikuul? Kan me nog wel wat mooie 'picca's' van je heugen...quote:Op maandag 1 september 2008 15:11 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf hebje aan zo'n abbo
Alsof iemand 2000 foto's van zichzelf heeft
"En hier is mijn hondje keessie.. Kijk dan hoe lieffffffffffquote:Op maandag 1 september 2008 15:11 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf hebje aan zo'n abbo
Alsof iemand 2000 foto's van zichzelf heeft
als je alle photoshops meetelt heeft ie z'n fobo zo vol ja.quote:Op maandag 1 september 2008 15:14 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Jij toch wel, maaikuul? Kan me nog wel wat mooie 'picca's' van je heugen...
Maar ja, bij dat soort pakketten is de performance bij databases zoals deze bij FOK! behoorlijk laag (niet dat het met dit pakket snel isquote:Op maandag 1 september 2008 15:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is waarom er niet gewoon voor een software pakket is gekozen (zoals vBulletin of IPB) prima pakketten en hebben een goede search functie en ook daar valt nog genoeg op te developen.
Nee, FOK! is over het algemeen zo lekker snel wou je zeggen.quote:Op maandag 1 september 2008 15:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar ja, bij dat soort pakketten is de performance bij databases zoals deze bij FOK! behoorlijk laag.
En daarbij, bij vBulletin weten hackers precies de ingangen, dat is hier toch net wat anders.quote:Op maandag 1 september 2008 15:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, FOK! is over het algemeen zo lekker snel wou je zeggen.Ken toch aardig wat communities die op IPB of vBulletin draaien zonder al te veel performance verlieds. vBulletin is wel wat trager naarmate het aantal posts en users toeneemt.
vBulletin was maar een voorbeeld, er zullen vast wel meerdere kant en klare pakketten zijn. "Nieuwe" functionaliteit die al lang in andere pakketten zit maar waar het hier geroepen word en pas na 3 jaar eens klaar is.quote:Op maandag 1 september 2008 15:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En daarbij, bij vBulletin weten hackers precies de ingangen, dat is hier toch net wat anders.
Maar het was inderdaad wel slim geweest om alles in een kant en klaar pakket te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |