Mijn god...quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:27 schreef Kriegel het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Corel_Paint_Shop_Pro
Echt, vertel me, waarom doen alleen fucking debielen dit??!
En dan zeggen dat er PATAT gegeten wordt met een frietvorkjequote:
Ja, het is friet, inderdaad! En dat eet je met een frietvorkje!..quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:33 schreef Tristessa het volgende:
[..]
En dan zeggen dat er PATAT gegeten wordt met een frietvorkje. Hij volgt zeker ook de patat/friet discussies op Fok! en is duidelijk een voorstander van patat
.
Ik vond het ook al zo gek, frietvorkje voor het eten van PATAT.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:33 schreef Tristessa het volgende:
[..]
En dan zeggen dat er PATAT gegeten wordt met een frietvorkje. Hij volgt zeker ook de patat/friet discussies op Fok! en is duidelijk een voorstander van patat
.
Je hebt zeker niet door dat het gewoon nep is?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:36 schreef MrBadGuy het volgende:
Wat een held blijft het
Zou hij zelf niet door hebben dat, ondanks alle goede bedoelingen, zijn stem en zijn uitspraak niet echt geschikt is? Dit is nou niet echt goede reclame voor Wikipedia, wie gaat dit nou serieus nemen
Die vent heeft al veel ingesproken voor Wikipedia, is al een aantal jaren actief en het project loopt ook op bijvoorbeeld de Engelse Wikipedia. Dat jij zegt dat het nep is, maakt jou nog onbetrouwbaarder dan Wikipedia.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:39 schreef Klautje het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet door dat het gewoon nep is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |