quote:Op maandag 1 september 2008 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij wil altijd de ballen van klonk hebbenYou dity mindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Wie? ik?quote:
quote:
En heel hard aan het werk natuurlijkquote:
Uiteraardquote:Op maandag 1 september 2008 15:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En heel hard aan het werk natuurlijk
Thx, das toch weer een minuut verderquote:
sorrie dat ik zo'n kleine kopjes hebquote:Op maandag 1 september 2008 15:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thx, das toch weer een minuut verder
Dat ligt niet aan jouw kopjesquote:Op maandag 1 september 2008 15:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sorrie dat ik zo'n kleine kopjes heb
zal ik stoppen met pm-en?quote:Op maandag 1 september 2008 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jouw kopjes
Meer aan het grote negatieve motivatiepeil dat ik nu heb
Toch doen danquote:Op maandag 1 september 2008 15:29 schreef Klonk het volgende:
Zit te twijfelen wel of niet naar de Blue man Group...
https://www.topticketline.de/2796.htm
Dan ga ik wel op een andere manier soggenquote:
En als je het leuk vind (wat je doet anders had je al neit naar de kaarten gekeken) waarom niet danquote:Op maandag 1 september 2008 15:31 schreef Klonk het volgende:
ja, die gasten zijn zelden zo dicht bij...
Krijg je nou korting daar als je mod op Fok! bent?quote:Op maandag 1 september 2008 15:31 schreef Klonk het volgende:
ja, die gasten zijn zelden zo dicht bij...
nee, helaas FOK! staat niet tussen de kortingsmogelijkheden, was wel goed uitgekomen, die kaartjes kosten 57 euro per stukquote:Op maandag 1 september 2008 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krijg je nou korting daar als je mod op Fok! bent?
als toch-ook-een-beetje-Blue-Man moet dat wel kunnen hoorquote:Op maandag 1 september 2008 15:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, helaas FOK! staat niet tussen de kortingsmogelijkheden, was wel goed uitgekomen, die kaartjes kosten 57 euro per stuk
Gewoon eerlijk zeggen dat je haar op die en die datum wilt verrassen, je niets verklapt maar dat ze maar haar agenda vrij moet houden?quote:Op maandag 1 september 2008 15:41 schreef Klonk het volgende:
whehehe, nu alleen nog een manier verzinnen om het een verrassing te laten blijven tot de avond zelf, creditcard en bankrekening vallen af, spul doen we samen dus dat roept vragen op ehmmm, help es ff meedenken
Via familie/vrienden regelen?quote:Op maandag 1 september 2008 15:41 schreef Klonk het volgende:
whehehe, nu alleen nog een manier verzinnen om het een verrassing te laten blijven tot de avond zelf, creditcard en bankrekening vallen af, spul doen we samen dus dat roept vragen op ehmmm, help es ff meedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |