quote:
Ha lekker dingquote:Op maandag 1 september 2008 10:31 schreef Ladylike het volgende:Ik zwaai even, want veel tijd krijg ik vandaag niet denk ik
Ik sta er lekker niet in, geen spammert dusquote:
quote:
Ik net welquote:Op maandag 1 september 2008 10:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik sta er lekker niet in, geen spammert dus![]()
.
Voor jullie maak ik altijd tijdquote:
Onvoorwaardelijke liefdequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op maandag 1 september 2008 11:03 schreef Ladylike het volgende:
Thanx voor het kusjeVolgende keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Indahquote:
Hou ik je aanquote:
LLquote:Op maandag 1 september 2008 11:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Indah![]()
alles goed?
[..]
Hou ik je aan
sorriequote:
quote:
Ik haat wijzigingen in de plannen voor zaterdagnacht zodat ik bepaalde dingen niet kon doenquote:Op maandag 1 september 2008 11:30 schreef Frutsel het volgende:
ik haat maandagen
ps: met name als ik vrijdags vrij ben geweest
hehehehequote:Op maandag 1 september 2008 11:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik haat wijzigingen in de plannen voor zaterdagnacht zodat ik bepaalde dingen niet kon doen
maar je hebt gelijk; maandagen zijn niet leuk!
Ow: hoi trouwens![]()
![]()
Vergeleken met Gustav is het maar een zacht briesjequote:Op maandag 1 september 2008 11:21 schreef Klonk het volgende:
stomme wind...
Komende tijd moet ik iedere zaterdag werken dus ik grijp de volgende kans welquote:
Hehe... nu maar hopen voor je dat die kans er gauw komtquote:Op maandag 1 september 2008 11:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Komende tijd moet ik iedere zaterdag werken dus ik grijp de volgende kans wel
Hier doen (deden) ze het nogquote:Op maandag 1 september 2008 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ssst. Even horen of de sirenes het nog doen
Ik hoop het ookquote:Op maandag 1 september 2008 12:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hehe... nu maar hopen voor je dat die kans er gauw komt
ja maar toch vervelend alsje lekker aan het fietsen bent, met wind tegen, een voordeel je verbruikt wel meer energie, maar het is niet goed voor je humeurquote:Op maandag 1 september 2008 11:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vergeleken met Gustav is het maar een zacht briesje
jij kan fietsenquote:Op maandag 1 september 2008 12:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja maar toch vervelend alsje lekker aan het fietsen bent, met wind tegen, een voordeel je verbruikt wel meer energie, maar het is niet goed voor je humeur
vandaag moest ik fietsen, gisteren echt veels te veel gesnoeptquote:
Ik ben zo blij dat ik geen schuldgevoel hoef te hebbenquote:Op maandag 1 september 2008 12:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
vandaag moest ik fietsen, gisteren echt veels te veel gesnoept
Doe eens gek, doe gezondquote:
Je figuur, wat doe je??!!quote:Op maandag 1 september 2008 12:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik geen schuldgevoel hoef te hebben
alhoewel ik me gisteren ook misdragen heb
-broodjes al ontbijt.. (niets mis mee)
-terrasje gepikt in middag, eerste frikandel..
-oeh ijsboer.. schepijsje
-Ma wilde naar friture.. nog een frietje en och.. doe ook nog maar een frikandel
-Hey, softijs.. ja kleine wilt wel.. mamma ook![]()
thuis hoop BBQ vlees nog opgegeten (zonde om weg te gooien toch?) met vette sausjes
gek he.. dat mn darmen nu raar doen
Mag wel een kilotje bij, maar merk dat ik het beter niet op die manier kan doenquote:
Robin Hood is dus welquote:Op maandag 1 september 2008 13:04 schreef Klonk het volgende:
Brian Adamsmet dat slijmerige bout nummer uit Robin Hood echt ik moet nu zo´n partij acuut poepen...
Kan er maar 1 verzinnen eigenlijk van hemquote:Op maandag 1 september 2008 13:15 schreef Klonk het volgende:
die film is wel aardig maar dat ontiegelijke grafnummer, en Brian Adams heeft best wel aardige nummers gemaakt, maar dat gedrocht
Everything I do?quote:Op maandag 1 september 2008 13:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan er maar 1 verzinnen eigenlijk van hem
Oh ja.. die ook nogquote:
Veel fuit. Lekkequote:
Da i indeldaa wt jamequote:Op maandag 1 september 2008 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel fuit. LekkeAlleen jamme dat je e een spaakgebek aan ovehoudt
Er is iemand wakker in de groepquote:Op maandag 1 september 2008 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel fuit. LekkeAlleen jamme dat je e een spaakgebek aan ovehoudt
De Sint komt over 3 maanden hequote:Op maandag 1 september 2008 14:00 schreef es70 het volgende:Er liggen pepernoten bij het Kruidvat
.
Ja, en het is ook al bijna Pasenquote:
nu pas?quote:Op maandag 1 september 2008 14:00 schreef es70 het volgende:Er liggen pepernoten bij het Kruidvat
.
Idd, dus waar blijven de chocolade eierenquote:
chocolade kruidnoten zijn ergerquote:Op maandag 1 september 2008 14:06 schreef Klonk het volgende:
note aan mezelf: niet bij het kruidvat komen
vergeet de uitjes nietquote:Op maandag 1 september 2008 14:23 schreef Klonk het volgende:
ik ga ff gehaktballen in elkaar flansen voor het avondeten
Pas op voor je routerquote:Op maandag 1 september 2008 14:23 schreef Klonk het volgende:
ik ga ff gehaktballen in elkaar flansen voor het avondeten
de vaste bestellingquote:Op maandag 1 september 2008 14:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pas op voor je router
Hij wil altijd de ballen van klonk hebbenquote:Op maandag 1 september 2008 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Drie ons gehakt en een nieuwe router?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op maandag 1 september 2008 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij wil altijd de ballen van klonk hebbenYou dity mindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Wie? ik?quote:
quote:
En heel hard aan het werk natuurlijkquote:
Uiteraardquote:Op maandag 1 september 2008 15:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En heel hard aan het werk natuurlijk
Thx, das toch weer een minuut verderquote:
sorrie dat ik zo'n kleine kopjes hebquote:Op maandag 1 september 2008 15:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thx, das toch weer een minuut verder
Dat ligt niet aan jouw kopjesquote:Op maandag 1 september 2008 15:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sorrie dat ik zo'n kleine kopjes heb
zal ik stoppen met pm-en?quote:Op maandag 1 september 2008 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jouw kopjes
Meer aan het grote negatieve motivatiepeil dat ik nu heb
Toch doen danquote:Op maandag 1 september 2008 15:29 schreef Klonk het volgende:
Zit te twijfelen wel of niet naar de Blue man Group...
https://www.topticketline.de/2796.htm
Dan ga ik wel op een andere manier soggenquote:
En als je het leuk vind (wat je doet anders had je al neit naar de kaarten gekeken) waarom niet danquote:Op maandag 1 september 2008 15:31 schreef Klonk het volgende:
ja, die gasten zijn zelden zo dicht bij...
Krijg je nou korting daar als je mod op Fok! bent?quote:Op maandag 1 september 2008 15:31 schreef Klonk het volgende:
ja, die gasten zijn zelden zo dicht bij...
nee, helaas FOK! staat niet tussen de kortingsmogelijkheden, was wel goed uitgekomen, die kaartjes kosten 57 euro per stukquote:Op maandag 1 september 2008 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krijg je nou korting daar als je mod op Fok! bent?
als toch-ook-een-beetje-Blue-Man moet dat wel kunnen hoorquote:Op maandag 1 september 2008 15:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, helaas FOK! staat niet tussen de kortingsmogelijkheden, was wel goed uitgekomen, die kaartjes kosten 57 euro per stuk
Gewoon eerlijk zeggen dat je haar op die en die datum wilt verrassen, je niets verklapt maar dat ze maar haar agenda vrij moet houden?quote:Op maandag 1 september 2008 15:41 schreef Klonk het volgende:
whehehe, nu alleen nog een manier verzinnen om het een verrassing te laten blijven tot de avond zelf, creditcard en bankrekening vallen af, spul doen we samen dus dat roept vragen op ehmmm, help es ff meedenken
Via familie/vrienden regelen?quote:Op maandag 1 september 2008 15:41 schreef Klonk het volgende:
whehehe, nu alleen nog een manier verzinnen om het een verrassing te laten blijven tot de avond zelf, creditcard en bankrekening vallen af, spul doen we samen dus dat roept vragen op ehmmm, help es ff meedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |