Kan er maar 1 verzinnen eigenlijk van hemquote:Op maandag 1 september 2008 13:15 schreef Klonk het volgende:
die film is wel aardig maar dat ontiegelijke grafnummer, en Brian Adams heeft best wel aardige nummers gemaakt, maar dat gedrocht
Everything I do?quote:Op maandag 1 september 2008 13:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan er maar 1 verzinnen eigenlijk van hem
Oh ja.. die ook nogquote:
Veel fuit. Lekkequote:
Da i indeldaa wt jamequote:Op maandag 1 september 2008 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel fuit. LekkeAlleen jamme dat je e een spaakgebek aan ovehoudt
Er is iemand wakker in de groepquote:Op maandag 1 september 2008 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel fuit. LekkeAlleen jamme dat je e een spaakgebek aan ovehoudt
De Sint komt over 3 maanden hequote:Op maandag 1 september 2008 14:00 schreef es70 het volgende:Er liggen pepernoten bij het Kruidvat
.
Ja, en het is ook al bijna Pasenquote:
nu pas?quote:Op maandag 1 september 2008 14:00 schreef es70 het volgende:Er liggen pepernoten bij het Kruidvat
.
Idd, dus waar blijven de chocolade eierenquote:
chocolade kruidnoten zijn ergerquote:Op maandag 1 september 2008 14:06 schreef Klonk het volgende:
note aan mezelf: niet bij het kruidvat komen
vergeet de uitjes nietquote:Op maandag 1 september 2008 14:23 schreef Klonk het volgende:
ik ga ff gehaktballen in elkaar flansen voor het avondeten
Pas op voor je routerquote:Op maandag 1 september 2008 14:23 schreef Klonk het volgende:
ik ga ff gehaktballen in elkaar flansen voor het avondeten
de vaste bestellingquote:Op maandag 1 september 2008 14:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pas op voor je router
Hij wil altijd de ballen van klonk hebbenquote:Op maandag 1 september 2008 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Drie ons gehakt en een nieuwe router?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |