ik vond de matrixx ook helemaal niks hoorquote:Op maandag 1 september 2008 08:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kinkt leuk, ik drink alleen geen bier
En ben niet zo'n fan van de muziek die normaliter in de matrixx gedraaid wordt.
martquote:Op maandag 1 september 2008 08:26 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Na ruim 24 uur eindelijk even van de koppijn af.
Matrixxquote:Op maandag 1 september 2008 08:39 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vond de matrixx ook helemaal niks hoor
Die heb ik ook nopg wel, al hielpen ze gisteren bar weinigquote:Op maandag 1 september 2008 08:40 schreef Muck het volgende:
[..]
mart
Gelukkig maar![]()
Anders had ik nog wel pilletjes voor je hoor
Maandagperikelen?quote:Op maandag 1 september 2008 09:10 schreef Kuukske het volgende:
De eerste maandagperikelen zijn weer achter de rug.
Kuuk! Je avatar!quote:Op maandag 1 september 2008 09:10 schreef Kuukske het volgende:
De eerste maandagperikelen zijn weer achter de rug.
PWN.quote:Op maandag 1 september 2008 09:35 schreef OA het volgende:
Zo, na 3,5 uur eindelijk op het werk gearriveerd
Whehe. Nee, het viel tegen, maar het was niet zo erg...quote:
Bedankt voor het melden, was mij nog niet eens opgevallenquote:
Whehe. Alsnog PWN dus, voor vandaag dan.quote:Op maandag 1 september 2008 09:52 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe. Nee, het viel tegen, maar het was niet zo erg...
Ik ging om 6.15 weg om de boot te halen van 7.00...
Bootje kwam niet opdagen, dus toen moest ik wachten tot 7.30 en na een half uurtje varen was ik hier precies om 8.00 uur.![]()
Dus, voortaan als ik ga fietsen, ga ik een half uurtje later weg, om de boot een half uur later te nemen en zodoende precies op tijd op het werk te zijn.
Graag gedaanquote:Op maandag 1 september 2008 09:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden, was mij nog niet eens opgevallen.
Maar nu wel klikken en meedoen he? En dat geldt voor alle KSC'ers.... de echte koffiefan heeft vast minimaal wel de Max Havelaar gelezen of de ontvoering van Douwe Egberts.
Joh, hoe krijg je dat voor elkaar dan.quote:Op maandag 1 september 2008 09:35 schreef OA het volgende:
Zo, na 3,5 uur eindelijk op het werk gearriveerd
Scoor ook wat appeltjes voor Muck aub.quote:Op maandag 1 september 2008 10:01 schreef Klonk het volgende:
dat heeft ie al verteld
zo, en nu ga ik fietsen, appeltjes scoren en wat boodschappen doen
Op het werk lees ik al helemaal niet terug!quote:Op maandag 1 september 2008 10:01 schreef Klonk het volgende:
dat heeft ie al verteld
zo, en nu ga ik fietsen, appeltjes scoren en wat boodschappen doen
en wie kan z´n router dan weer schoonmaken, de vorige keer met gehaktballen voor papier was het ook al zo´n troep...quote:Op maandag 1 september 2008 10:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Scoor ook wat appeltjes voor Muck aub.
Je hoeft ze ook niet te uploaden, ik kom ze wel halenquote:Op maandag 1 september 2008 10:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
en wie kan z´n router dan weer schoonmaken, de vorige keer met gehaktballen voor papier was het ook al zo´n troep...
dan is het dichterbij om ze zelf te halen, ik koop ze bij dat groenteboertje aan de tegelseweg, zeg maar de ouwe weg Belfeld in (voordat al dat nieuwerwetse gedoe er wasquote:Op maandag 1 september 2008 10:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hoeft ze ook niet te uploaden, ik kom ze wel halen.
Eerst deed de boot er 45 minuten over. Dat heeft te maken met het al dan niet op volle snelheid mogen varen. Dat schijnt nu bijna het hele stuk te mogen en voorheen slechts op bepaalde stukjes...quote:Op maandag 1 september 2008 09:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Alsnog PWN dus, voor vandaag dan.
En kromme redenering, later weggaan om op tijd te komen.
Nee, hij moet zonodig 3 weken op vakantiequote:Maargoed. Je kon vandaag niet met die ouwe meerijden?
Speciaal voor jou dan Quuk...quote:Op maandag 1 september 2008 10:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Op het werk lees ik al helemaal niet terug!
quote:Op maandag 1 september 2008 09:52 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe. Nee, het viel tegen, maar het was niet zo erg...
Ik ging om 6.15 weg om de boot te halen van 7.00...
Bootje kwam niet opdagen, dus toen moest ik wachten tot 7.30 en na een half uurtje varen was ik hier precies om 8.00 uur.![]()
Dus, voortaan als ik ga fietsen, ga ik een half uurtje later weg, om de boot een half uur later te nemen en zodoende precies op tijd op het werk te zijn.
Ah, dan kan ik indd net zo goed zelf gaanquote:Op maandag 1 september 2008 10:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan is het dichterbij om ze zelf te halen, ik koop ze bij dat groenteboertje aan de tegelseweg, zeg maar de ouwe weg Belfeld in (voordat al dat nieuwerwetse gedoe er was
Toch weer goed geregeld dan.quote:Op maandag 1 september 2008 10:09 schreef OA het volgende:
[..]
Eerst deed de boot er 45 minuten over. Dat heeft te maken met het al dan niet op volle snelheid mogen varen. Dat schijnt nu bijna het hele stuk te mogen en voorheen slechts op bepaalde stukjes...
Alweer?quote:
quote:
Hoezo alweer? Hij heeft dit jaar een paar vrije dagen gehad en dat was het...quote:[..]
Alweer?
Je hebt t niet van een vreemde overgenomen he?
Zie je wel. Een paar vrije dagen, en dan meteen de hort op.quote:Op maandag 1 september 2008 10:13 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hoezo alweer? Hij heeft dit jaar een paar vrije dagen gehad en dat was het...![]()
Misschien ben je in de war met mijn eigen ouders... Mijn moeder werkt op een basisschool en mijn ouders grijpen elke vakantie aan om weg te gaan...![]()
Ik ga overigens de 24e weg.
Muckquote:
quote:Top 25 van vrijdag 29 augustus 2008
01. 667 Pheno
02. 451 Fha
03. 362 Kuukske
Spammertsquote:
Wordt dat nou eigenlijk nog een beetje structureel bijgehouden of helemaal niet?quote:
Dagcijfers # 164quote:Op maandag 1 september 2008 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt dat nou eigenlijk nog een beetje structureel bijgehouden of helemaal niet?
Ik zag het ja. Maar soms zit daar ff een tijdje de klad in lijkt welquote:
Hoiquote:Op maandag 1 september 2008 10:31 schreef Ladylike het volgende:Ik zwaai even, want veel tijd krijg ik vandaag niet denk ik
quote:
Ha lekker dingquote:Op maandag 1 september 2008 10:31 schreef Ladylike het volgende:Ik zwaai even, want veel tijd krijg ik vandaag niet denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |