quote:
quote:
Too much infoquote:Op maandag 1 september 2008 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
Ik viel vannacht pas om half 5 in slaapen ik ben 9 keer gestoken door een homo
quote:Op maandag 1 september 2008 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
Ik viel vannacht pas om half 5 in slaapen ik ben 9 keer gestoken door een mug
Hoi, alles goed met je?quote:
Ook goed hoor.quote:
Geniet je eigenlijk een beetje van het mod zijn?quote:
die mugge vonde je leukquote:Op maandag 1 september 2008 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
Ik viel vannacht pas om half 5 in slaapen ik ben 9 keer gestoken door een mug
Hij maakt iig wel een stuk minder topics sinds die tijd! Why's that, boswachter?quote:Op maandag 1 september 2008 16:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Geniet je eigenlijk een beetje van het mod zijn?
slijmslijmslijmquote:Op maandag 1 september 2008 16:13 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Niet fucken met breathtaking, bosjesman!
Dat gaat vanzelf als je mod wordtquote:Op maandag 1 september 2008 16:15 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Hij maakt iig wel een stuk minder topics sinds die tijd! Why's that, boswachter?
quote:Op maandag 1 september 2008 16:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Geniet je eigenlijk een beetje van het mod zijn?
School ligt allang achter me schatquote:Op maandag 1 september 2008 16:19 schreef Maisnon het volgende:
En dan wordt het ineens minder leuk. En gaat je laptop stuk net als je het ook druk met school krijgt. Waardoor je niet meer kunt modden. En gedwongen bent te stoppen
En dat is mijn mod carriere in een notendop
Die heb ik al meer als een jaar volgens mij.quote:Op maandag 1 september 2008 16:18 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Goejjjdaag
Ik moest trouwens lachen om je ava, dus goede binnenkomer!
Echt weer iets voor jou om als last van alle KLB-mods er zelf 1 te kunnen wordenquote:Op maandag 1 september 2008 16:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is wel leuk, maar ik wil geen nazi-mod zijn zoals in het verleden gebeurde. En wanneer ik dat wel ben, dan hoor ik dat graag
Nooit geweten dat jij ook mod bent geweest. Maar ja, ik kom ook eigenlijk alleen in KLB.quote:Op maandag 1 september 2008 16:19 schreef Maisnon het volgende:
En dan wordt het ineens minder leuk. En gaat je laptop stuk net als je het ook druk met school krijgt. Waardoor je niet meer kunt modden. En gedwongen bent te stoppen
En dat is mijn mod carriere in een notendop
Doei doei! Wekze!quote:Op maandag 1 september 2008 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
En nu ga ik werken! Daaag allemaal
Sorry, maar deze zin ik niet begrijp.quote:Op maandag 1 september 2008 16:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Echt weer iets voor jou om als last van alle KLB-mods er zelf 1 te kunnen worden
Heil, gibt es der förster, unsere bösen diktator !quote:Op maandag 1 september 2008 16:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is wel leuk, maar ik wil geen nazi-mod zijn zoals in het verleden gebeurde. En wanneer ik dat wel ben, dan hoor ik dat graag
En waarom ik geen kwaliteitstopics meer open:
1:Minder tijd door wat prive en werkzaken
2: Als ik hier zit mod ik en lees en post ik lekker mee. Die topics maken vrat tijd man
Dan sla je hem overquote:Op maandag 1 september 2008 16:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sorry, maar deze zin ik niet begrijp.
Dat kan ook wel, maar dit was de eerste keer dat ik er op lettequote:Op maandag 1 september 2008 16:21 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Die heb ik al meer als een jaar volgens mij.
Van mijn thuisplaats, de plek waar mijn hart ligt, ONZquote:Op maandag 1 september 2008 16:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij ook mod bent geweest. Maar ja, ik kom ook eigenlijk alleen in KLB.Welk forum was je mod dat, Maisnon?
Een spion.. ?quote:Op maandag 1 september 2008 16:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Van mijn thuisplaats, de plek waar mijn hart ligt, ONZ
Een kwaliteitstopic openen kost hooguit 5 minuten man, gewoon tijdens je werk verzinnen en dan gelijk als je thuis komt typen.quote:Op maandag 1 september 2008 16:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En waarom ik geen kwaliteitstopics meer open:
1:Minder tijd door wat prive en werkzaken
2: Als ik hier zit mod ik en lees en post ik lekker mee. Die topics maken vrat tijd man
Sorry Ananas dat ik je teleurstel.quote:Op maandag 1 september 2008 16:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Een kwaliteitstopic openen kost hooguit 5 minuten man, gewoon tijdens je werk verzinnen en dan gelijk als je thuis komt typen.
Je zegt hem al mooiquote:Op maandag 1 september 2008 16:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Een kwaliteitstopic openen kost hooguit 5 minuten man, gewoon tijdens je werk verzinnen en dan gelijk als je thuis komt typen.
Ik zou je hart daar maar even ophalen en hem hier in de KLB SC leggenquote:Op maandag 1 september 2008 16:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Van mijn thuisplaats, de plek waar mijn hart ligt, ONZ
Zijn die topics niet echt dan? Damn.quote:Op maandag 1 september 2008 16:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gewoon bedenken wat je allemaal gaat zeggen enzo.quote:
Pijnlijke vertyping?quote:Op maandag 1 september 2008 16:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zijn die topics niet echt dan? Damn. [ afbeelding ]
Ik open sowieso al niet veel, maar ongeveer de helft van mij is waarquote:Op maandag 1 september 2008 16:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gewoon bedenken wat je allemaal gaat zeggen enzo.
Mijn topics zijn altijd voor ongeveer 80% waar.
Ik open nooit topics, behalve de SC. Een maand terug heb ik voor het eerst in die 4 jaar dat ik er ben op "Nieuw Topic" gedruktquote:Op maandag 1 september 2008 16:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik open sowieso al niet veel, maar ongeveer de helft van mij is waar![]()
Van mijn 6 topics ofzo al 2 lemmings
Thanks voor de tip, maar ik maak hieruit op dat jij dit wel hebt gedaan? Vertel of open er een topic over!!1!1!!quote:Op maandag 1 september 2008 16:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Tip: noem je lerares geen zweefteef.
jah doe !quote:Op maandag 1 september 2008 17:00 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, maar ik maak hieruit op dat jij dit wel hebt gedaan? Vertel of open er een topic over!!1!1!!
Doe rustig mollig mens is ook geen goede tipquote:Op maandag 1 september 2008 16:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Tip: noem je lerares geen zweefteef.
doe het verhaal dan een beetje aandikkenquote:Op maandag 1 september 2008 17:06 schreef Paaskonijn het volgende:
Geen topics, kusjes. Dat is het niet waard. Klein mening verschil was het.
Heel subtiel op de middelbare school tegen je franse lerares 'Bonjour ouwehoer' zeggen, is ook geen aanraderquote:Op maandag 1 september 2008 17:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Doe rustig mollig mens is ook geen goede tip![]()
Het was nog zacht uitgedrukt want ze was dik
Ja mein fuhrer tegen de duits leraar toen hij boos op me was vond ik ook een sterkequote:Op maandag 1 september 2008 17:14 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Heel subtiel op de middelbare school tegen je franse lerares 'Bonjour ouwehoer' zeggen, is ook geen aanrader
DIe herken ikquote:Op maandag 1 september 2008 17:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja mein fuhrer tegen de duits leraar toen hij boos op me was vond ik ook een sterke
NOOOOOOOOOOOOOO!!!! STOP IT!!quote:
Mijn teamleider was ook een duitsleraar, die kon het dus ook niet waarderen en stond ik de rest van de week de schooltuin aan te schoffelenquote:
ZWEEFTEEF, BOOM BLOX ZIJN GENIAAL!!!quote:
Je werkt op ee ntabakplantage whehehehehehhehe hwehehehehehquote:Op maandag 1 september 2008 17:26 schreef TI_2008 het volgende:
tis tijd om naar huis te gaan, heb weer tabak van mijn werktot morgen!!1!!1!!!!!11!!
Dat moet ook gebeuren toch?quote:Op maandag 1 september 2008 17:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mijn teamleider was ook een duitsleraar, die kon het dus ook niet waarderen en stond ik de rest van de week de schooltuin aan te schoffelen
ik moet huilenquote:
Laat dat iemand doen iemand die vmbo ofzo doetquote:
Die staan bij ons ook vaak zat te schoffelen. Ik moet meestal schoffelen, vegen, aula schoonmaken en eerst allemaal plastic knippen enzo?quote:Op maandag 1 september 2008 17:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Laat dat iemand doen iemand die vmbo ofzo doet
* Juicyhil komt net thuis van z`n werk.quote:Op maandag 1 september 2008 17:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Laat dat iemand doen iemand die vmbo ofzo doet
Om 5 voor half 6 zei ik: Over een uur moet ik voetballen.quote:Op maandag 1 september 2008 17:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die staan bij ons ook vaak zat te schoffelen. Ik moet meestal schoffelen, vegen, aula schoonmaken en eerst allemaal plastic knippen enzo?
Moest jij niet voetballen?
Niet.quote:Op maandag 1 september 2008 17:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Om 5 voor half 6 zei ik: Over een uur moet ik voetballen.
Dat wil zeggen: Over een uur ga ik weg naar het voetbalveld, heb dus nog meer dan een half uur.
Nou oke, het was 17.23. Maar dan nogquote:
Sukkel, ik kijk net terug en het was 18:02..quote:Op maandag 1 september 2008 17:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nou oke, het was 17.23. Maar dan nog
Hoiquote:
Scheld nietquote:Op maandag 1 september 2008 17:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sukkel, ik kijk net terug en het was 18:02..
Waar heb jij die quote vandaan? Ik vind hem zo geweldig, ik zet het meteen in mijn sig op msn!quote:Op maandag 1 september 2008 17:31 schreef Paaskonijn het volgende:
I hope she gets hit by a train. I fucking love trains.
Lieverd, ik keek ook net terug en het was 18:02.quote:
quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 18:03 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Waar heb jij die quote vandaan? Ik vind hem zo geweldig, ik zet het meteen in mijn sig op msn!
Betaal eens zodat ik mijn notes kan zien.quote:
Zeg, wil jij niet zo schelden en mensen denigreren.quote:Op maandag 1 september 2008 17:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sukkel, ik kijk net terug en het was 18:02..
Je avaquote:Op maandag 1 september 2008 18:04 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Zeg, wil jij niet zo schelden en mensen denigreren.[ afbeelding ]
boks jazzquote:
Ik ga je klappen swa.quote:
cewlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |