doe het verhaal dan een beetje aandikkenquote:Op maandag 1 september 2008 17:06 schreef Paaskonijn het volgende:
Geen topics, kusjes. Dat is het niet waard. Klein mening verschil was het.
Heel subtiel op de middelbare school tegen je franse lerares 'Bonjour ouwehoer' zeggen, is ook geen aanraderquote:Op maandag 1 september 2008 17:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Doe rustig mollig mens is ook geen goede tip![]()
Het was nog zacht uitgedrukt want ze was dik
Ja mein fuhrer tegen de duits leraar toen hij boos op me was vond ik ook een sterkequote:Op maandag 1 september 2008 17:14 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Heel subtiel op de middelbare school tegen je franse lerares 'Bonjour ouwehoer' zeggen, is ook geen aanrader
DIe herken ikquote:Op maandag 1 september 2008 17:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja mein fuhrer tegen de duits leraar toen hij boos op me was vond ik ook een sterke
NOOOOOOOOOOOOOO!!!! STOP IT!!quote:
Mijn teamleider was ook een duitsleraar, die kon het dus ook niet waarderen en stond ik de rest van de week de schooltuin aan te schoffelenquote:
ZWEEFTEEF, BOOM BLOX ZIJN GENIAAL!!!quote:
Je werkt op ee ntabakplantage whehehehehehhehe hwehehehehehquote:Op maandag 1 september 2008 17:26 schreef TI_2008 het volgende:
tis tijd om naar huis te gaan, heb weer tabak van mijn werktot morgen!!1!!1!!!!!11!!
Dat moet ook gebeuren toch?quote:Op maandag 1 september 2008 17:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mijn teamleider was ook een duitsleraar, die kon het dus ook niet waarderen en stond ik de rest van de week de schooltuin aan te schoffelen
ik moet huilenquote:
Laat dat iemand doen iemand die vmbo ofzo doetquote:
Die staan bij ons ook vaak zat te schoffelen. Ik moet meestal schoffelen, vegen, aula schoonmaken en eerst allemaal plastic knippen enzo?quote:Op maandag 1 september 2008 17:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Laat dat iemand doen iemand die vmbo ofzo doet
* Juicyhil komt net thuis van z`n werk.quote:Op maandag 1 september 2008 17:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Laat dat iemand doen iemand die vmbo ofzo doet
Om 5 voor half 6 zei ik: Over een uur moet ik voetballen.quote:Op maandag 1 september 2008 17:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die staan bij ons ook vaak zat te schoffelen. Ik moet meestal schoffelen, vegen, aula schoonmaken en eerst allemaal plastic knippen enzo?
Moest jij niet voetballen?
Niet.quote:Op maandag 1 september 2008 17:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Om 5 voor half 6 zei ik: Over een uur moet ik voetballen.
Dat wil zeggen: Over een uur ga ik weg naar het voetbalveld, heb dus nog meer dan een half uur.
Nou oke, het was 17.23. Maar dan nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |