Jij kunt natuurlijk ook gewoon minder etenquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:59 schreef Dibble het volgende:
En dan is het ramadan. Wordt weer leven op turkse lekkernijen voor mij en 's ochtends vroeg volproppen met doner,rijst en vele andere goedvullende te smakelijke gerechtenWaarna er nonstop 4 dagen lang baklava en nog 10 soorten zoetspul naar binnengewerkt moet worden.
Klacht: Wordt weer aankomen met deze ramadan
Mooie Heiku....quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Echt?
Nog 1 minuut.. En dan heb ik OV!
En dan.. Ja.. jeej!
Het is een test van mijn moeder, want als ik ervan afblijf dan denkt ze dat ik stiekem toch wat gegeten heb overdag.quote:Op maandag 1 september 2008 00:03 schreef MouzurX het volgende:
waarom moet je lekkernijen eten dan?
http://212.204.193.48/ramadan/vasten.htmlquote:Op maandag 1 september 2008 15:55 schreef lennartb.nl het volgende:
Wat zijn nou precies de ramadan regels?
Whehehe Juup, ik had 14 notes gisteren en nu 15, dat was jij zeker?quote:Op maandag 1 september 2008 16:10 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Zo is dat! Juup wou me de mond snoeren, maar ik heb medestanders!
Ramadan
Een mod die de OP quote!!!quote:Op maandag 1 september 2008 00:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij kunt natuurlijk ook gewoon minder eten
Dat kan je doen, maar dan kan je pas alleen eten na zonsondergang. Restaurants en dergelijke zijn overdag dichtquote:Op maandag 1 september 2008 16:19 schreef Xith het volgende:
Ik ga 3 weken op vakantie in een Arabisch land tijdens ramadan!
Hier klopt iets niet. Je opent het topic om 23:59 om te klagen dat Ramadan over 1 minuut begint. Ramadan is gisteren om 20:30 begonnen, bij zonsondergang.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:59 schreef Dibble het volgende:
En dan is het ramadan. Wordt weer leven op turkse lekkernijen voor mij en 's ochtends vroeg volproppen met doner,rijst en vele andere goedvullende te smakelijke gerechtenWaarna er nonstop 4 dagen lang baklava en nog 10 soorten zoetspul naar binnengewerkt moet worden.
Klacht: Wordt weer aankomen met deze ramadan
Ik heb aardig wat ervaring met de wereld dus ik weet wat ik kan verwachtenquote:Op maandag 1 september 2008 19:35 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Dat kan je doen, maar dan kan je pas alleen eten na zonsondergang. Restaurants en dergelijke zijn overdag dicht. Ik dacht ook gewoon alle winkels, dus een prettige vakantie gewenst
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |