http://212.204.193.48/ramadan/vasten.htmlquote:Op maandag 1 september 2008 15:55 schreef lennartb.nl het volgende:
Wat zijn nou precies de ramadan regels?
Whehehe Juup, ik had 14 notes gisteren en nu 15, dat was jij zeker?quote:Op maandag 1 september 2008 16:10 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Zo is dat! Juup wou me de mond snoeren, maar ik heb medestanders!
Ramadan
Een mod die de OP quote!!!quote:Op maandag 1 september 2008 00:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij kunt natuurlijk ook gewoon minder eten
Dat kan je doen, maar dan kan je pas alleen eten na zonsondergang. Restaurants en dergelijke zijn overdag dichtquote:Op maandag 1 september 2008 16:19 schreef Xith het volgende:
Ik ga 3 weken op vakantie in een Arabisch land tijdens ramadan!
Hier klopt iets niet. Je opent het topic om 23:59 om te klagen dat Ramadan over 1 minuut begint. Ramadan is gisteren om 20:30 begonnen, bij zonsondergang.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:59 schreef Dibble het volgende:
En dan is het ramadan. Wordt weer leven op turkse lekkernijen voor mij en 's ochtends vroeg volproppen met doner,rijst en vele andere goedvullende te smakelijke gerechtenWaarna er nonstop 4 dagen lang baklava en nog 10 soorten zoetspul naar binnengewerkt moet worden.
Klacht: Wordt weer aankomen met deze ramadan
Ik heb aardig wat ervaring met de wereld dus ik weet wat ik kan verwachtenquote:Op maandag 1 september 2008 19:35 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Dat kan je doen, maar dan kan je pas alleen eten na zonsondergang. Restaurants en dergelijke zijn overdag dicht. Ik dacht ook gewoon alle winkels, dus een prettige vakantie gewenst
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |