Je bent een fok addict, thats the conclusion.quote:Op maandag 22 september 2008 03:24 schreef Cothen het volgende:
hmmm, wat klopt hier niet:morgenstraks eerste werkdag Ik ben nog online
W0rkah0lic!quote:Op maandag 22 september 2008 03:24 schreef Cothen het volgende:
niks spannends eigenlijk. Was voornamelijk bezig mezelf wakker te houden.quote:Op maandag 22 september 2008 06:48 schreef phluphy het volgende:
Dat vraagt natuurlijk om een verklaring omtrent je bezigheden op dat tijdstip, Frothen!
quote:Op maandag 22 september 2008 @ 03:24 schreef Cothen het volgende:
Er zijn problemen?quote:Op woensdag 24 september 2008 06:51 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen deze morgen
Straks eerst overleggen op kantoor. Ik wil toch wat orde op zaken stellen voordat ik écht weer begin.
Dankquote:
Waar/hoe?quote:Op vrijdag 26 september 2008 @ 11:47 schreef phluphy het volgende:
mschol, kun je je nog herinneren dat je een keer voor mij een muziekje hebt ge"ript" dat ergens op een site op de achtergrond draaide? Zou je dat nog een keer willen doen/proberen?
euh sure..quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:47 schreef phluphy het volgende:
mschol, kun je je nog herinneren dat je een keer voor mij een muziekje hebt ge"ript" dat ergens op een site op de achtergrond draaide? Zou je dat nog een keer willen doen/proberen?
deze?quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:34 schreef phluphy het volgende:
Dat wat je hoort als je op de site komt. Volgens mij wordt-ie steeds herhaald overigens.
Ja meester!quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:58 schreef Cothen het volgende:
Houden jullie wel rekening met het strenger optreden van Buma/Stemra en Brein tegen muziekgebruik op websites?
Alleen zakelijke sites, en heb geen achtergrondmuziek dus.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:58 schreef Cothen het volgende:
Houden jullie wel rekening met het strenger optreden van Buma/Stemra en Brein tegen muziekgebruik op websites?
ik doe niet aan muziek op sites, das baggerquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:58 schreef Cothen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |