Heb volgende week vrijquote:Op donderdag 18 september 2008 08:59 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ach, je hebt nog 2 dagen om weer bij te komen voor het weekend
Yeah lekker tot 3 uur wakker blijven en dan weer om 6 uur op zekerquote:Op donderdag 18 september 2008 08:59 schreef Cothen het volgende:
[..]
![]()
[..]
De oplossing voor het niet kunnen slapen: langer wakker blijven en dan gaan slapen
Dit lost overigens niet het slaap tekort op, maar je slaapt iig
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:57 schreef Cothen het volgende:
Woei!
Contract getekend
Nu de rest van de dag wachten, wachten en nog eens wachten
Ik heb er ook 2,5 jaar ingelopen en nog een hele kast vol hangen, kopen ?quote:Op donderdag 18 september 2008 11:45 schreef Cothen het volgende:
Heb mezelf trouwens voor de gelegenheid in een apenpakkie gehesen...
En nee das geen rood label tussen mijn benen
Geleend van broerlief overigens. Heb het zelf 25 jaar volgehouden om er niet in te lopen, maar nu ontkom ik er niet meer aan.
Sterker nog, mams wil kado voor me kopen als ik klaar ben, ik mag zelf kiezen, zolang het maar zo'n apenpakkie is.
Ik vind wel dat je je kamer eens mag opruimen en/of opleuken!quote:Op donderdag 18 september 2008 11:45 schreef Cothen het volgende:
Geleend van broerlief overigens. Heb het zelf 25 jaar volgehouden om er niet in te lopen, maar nu ontkom ik er niet meer aan.
Sterker nog, mams wil kado voor me kopen als ik klaar ben, ik mag zelf kiezen, zolang het maar zo'n apenpakkie is.
Typisch een vrouwenreactiequote:Op donderdag 18 september 2008 12:13 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je je kamer eens mag opruimen en/of opleuken!![]()
Dit kan echt niet hoor!
Je strop zit scheefquote:Op donderdag 18 september 2008 11:45 schreef Cothen het volgende:
Ik heb er vier jaar in gelopen, mag ie ook kopen. Nadeel is dat er overal van die marine-emblemen op zitten enzo, zul ie als Luitenant ter Zee naar z'n werk moetenquote:Op donderdag 18 september 2008 11:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb er ook 2,5 jaar ingelopen en nog een hele kast vol hangen, kopen ?
ehm ja, dat opruimen ben ik wel met je eens, dat is er een beetje bij ingeschoten de laatste weken... druk druk druk (overigens ligt de meeste rommel op mijn bed :$quote:Op donderdag 18 september 2008 12:13 schreef phluphy het volgende:
Ik vind wel dat je je kamer eens mag opruimen en/of opleuken!![]()
Dit kan echt niet hoor!
Dat was tijdens de uitprobeersessie van afgelopen dinsdag.quote:
lol gezien ja, na 3 zinnen afgehaakt. Snap de commotie niet. Voor WoW kan je ieder iets waar mee je kan comminuceren invullenquote:Op donderdag 18 september 2008 15:56 schreef phluphy het volgende:
Sir Harry, dit moet je even lezen: Terroristen gebruiken World of Warcraft
Mooi hotlink plaatje.quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:22 schreef phluphy het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen, plebs.![]()
En Frothen, doe eens vertellen over je dag gisteren!
Compensatieuren welquote:Op vrijdag 19 september 2008 07:54 schreef JortK het volgende:
Overwerk is voor plebs.
Je kan het ook niet bekijkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:22 schreef phluphy het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen, plebs.![]()
En Frothen, doe eens vertellen over je dag gisteren!
Wel als het oploopt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Een uurtje zet toch geen zoden aan de dijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |