quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:18 schreef djstoffel het volgende:
maar heb niet de illusie dat het een keer over vitesse en sparta zal gaan, daar steekt AJACKS V GELDER wel weer een stokje voor:.
Jack: welkom bij studio voetbal, met als gasten Sander westerveld oud keeper van Vitesse waar hij samen werkte met Henk ten Cate,die tot op een paar weken geleden nog trainer was van ajakss. (Filmpje van ten Cate bij ajax)
Jack: En Piet Velthuizen, keeper van Vitesse waar Aad de Mos trainer is, de Mos is natuurlijk oud trainer van ajakss(filmpje van de Mos bij ajax)
Jack: IK beginnen met ajakss, want er is weer een hoop gebeurd, deze week.
Jack: Sander, wat vindt jij van ajakss?
Sander: Um, nou ik vindt...
Jack: (valt Sander in de rede)Cruijff zegt dat van Basten trainer moet worden, mee eens? IK wel
Sander: Nou ik heb nog nooit met van Basten gewerkt, maar ik denk dat hij gezien zijn verleden best bij ajax zou passen.
Jack: Dat denk IK nou ook, Piet, wat vindt jij van ajakss?
Piet: Een kutclub
Jack: Haha, IK ben ook niet voor Ajakss hoor, IK ben voor AFC
Mulder: Twente is ook goed hoor
Jack: Straks gaan we het ook nog over Sparta, Twente en Vitesse hebben, IK wil het eerst nog even over ajakss hebben.
Borst: ik hoorde van iemand op de wc dat ajax een nieuwe trainer zoekt.
Jack: dat klopt Hugo, ten Cat is namelijk weg, die is naar Chelsea, IK heb ten Cate gesproken, en die zegt dat het heel moeilijk werken is bij ajakss. Piet, stel je bent trainer van ajakks, denk je dan dat het moeilijk werken is?
Piet: Ik denk het wel.
Jack: Zie je wel, IK wist het!
Mulder: Ze moeten Rutte nemen, die doet het bij twente echt goed.
Jack: IK denk niet dat Rutte bij ajakss past.
Borst: Piet, als stekelburg weggaat bij ajax, is ajax dan een optie voor jou?
Jack: dat wou IK net vragen.
Piet: Nou ik weet niet hoor, ik zit nu bij Vitesse, en daar wil ik me eerst bewijzen op het hoogste niveau.
Jack: oh het zit er al weer op, bedenkt Youri, bedankt Hugo, bedankt sander, en succes bij sparta, bedankt Piet en succes bij Vitesse
- jackquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:41 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Hier alvast de tekstuele versie van de volgende uitzending:
[..]
quote:Mulder: Twente is ook goed hoor
Jup, tenenkrommend.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:40 schreef Palmboom313 het volgende:
Erg matige uitzending
Mode als conjuctuurvoorspeller:quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:34 schreef 456 het volgende:
Is de stropdas weer in ofzo?
Nog nooit zoveel mensen in 1 weekend in het voetbal met zon ding zien lopen
Idd, ik had hoop op verbetering bij de NOS, maar ze leren het ook nooit daar...quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:40 schreef Palmboom313 het volgende:
Erg matige uitzending
Dhr. Van Boekelquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:43 schreef Adelante het volgende:
Wie was die scheids bij Volendam, die heeft wel humor en kan misschien de nieuwe Jol worden?
Jack die steeds zegt dat hij zo blij is met de beelden, Analyse van youri erg slecht. Die van van halst is duidelijk beter. (zit nu bbc te kijken zo moeten ze dat doen) Vooraf bewerken en dan afspelen en dan gewoon verhaaltje vertellen stuk beter.quote:
Geweldig.quote:Jack: Haha, IK ben ook niet voor Ajakss hoor, IK ben voor AFC
Beelden gewoon alleen pas laten zien als de samenvattingen zijn geweest als er iemand nog wat terug wilt halen. Dan wordt het ook niet zo rommelig.quote:Op maandag 1 september 2008 00:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Beter dan een uitzending vorig jaar vond ik al mis je nu wel wat scherpe opmerkingen van Hugo door alle beelden tis meer met z'n allen beelden terugkijken nu
hou toch op.. Egbers is toch veel beter dan die jurk van een Van Gangelenquote:Op maandag 1 september 2008 01:09 schreef koningdavid het volgende:
Studio Randzaken continues!
Pffff.... drama zeg. Dieptepunt was nog wel toen ze Dick Jol gingen bellen. Ben ik de enige die er geen reet van verstond van wat Dick Jol allemaal zei?
Een beetje Van Gangelen en Van Halst belachelijk maken terwijl Tom Egbers en Youri Mulder nog niet eens de veters van de beide heren mogen strikken als het gaat om presenteren en analyseren.
Alfons Groenendijk vond ik wel ok trouwens. Was ook niet te bang om tegen de rest van de tafel in te gaan (bij de ellebogen-kwestie). Prima kerel.
Daar zat Hugo goed op te letten inderdaadquote:Op maandag 1 september 2008 08:06 schreef sjimz het volgende:
Wat een slechte uitzending zeg.
Enige leuke was inderdaad de opmerking over Gazprom
Qua presenteren absoluut niet. Hij komt niet eens in de buurt eigenlijk.quote:Op maandag 1 september 2008 08:02 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
hou toch op.. Egbers is toch veel beter dan die jurk van een Van Gangelen
Inderdaad, was ook genant om te zien dat toen hij over Willem II praatte, ze min of meer wilden dat hij kapte. Terwijl hij gewoon trots wilde vertellen wat Willem II goed had gedaan en hoe daarop getraind was. Als je dat niet wilt horen, nodig zo'n man dan niet uit.quote:Op maandag 1 september 2008 09:03 schreef vingerplant het volgende:
Hoogtepunt was dat notabene Groenendijk zei dat hij daar toch echt niet zat om over Ajax te praten. Ongelooflijk dat er niemand aan de bel trekt daarzo, volgens mij hebben ze het zelf niet eens door. Afgelopen jaar vanwege het Ajax-gelul eigenlijk niet meer gekeken, maar nu zonder Voetbal Insite maar weer eens ingeschakeld. Wat een drama, het was meteen weer de laatse keer.
Precies. Niet over lullen, de ene week heb je het mee, de andere week heb je hem tegen. Hoort er gewoon bij. Zou ook beter voor de scheidsrechter zelf zijn, volgens mij fluiten ze nu eerder af onder het mom van "anders krijg ik er gezeik over".quote:Op maandag 1 september 2008 00:04 schreef TC03 het volgende:
Ten eerste: men moet kappen met het gezeur over overtredingen en scheidsrechters. Spelers maken overtredingen, scheidsrechters zien ze weleens niet, EN DAT IS NORMAAL.
precies, dat was bij voetbal insite beterquote:Op maandag 1 september 2008 13:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Soms mis je wel eens de 19.00 uitzending, dan is het fijn om alles van het weekend in max 5min even voorbij zien komen, ipv verschillende keren 2minuten durende hyperactieve gemonteerde beelden met alles door elkaar.
Hoogtepunt met dat apparaat was wel dat Youri -hoe ' ie het deed, deed 'ie het- op een bepaald moment er ook een fragment van wielrennen uit kreegquote:Op maandag 1 september 2008 15:21 schreef Zero2Nine het volgende:
Dat gepruts met het apparaat was idd beschamend, en dan ook steeds maar half beeld (studio + beelden ipv alleen de beelden van de wedstrijd). Maakte een rommelige indruk. Ik hoop dat ze van deze uitzending hebben geleerd.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:41 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Hier alvast de tekstuele versie van de volgende uitzending:
[..]
Dat de Eredivisiebeelden weer terug zijn in Studio Voetbal is toch nieuw dit jaar. Maar goed, weet niet hoe dat nu contractueel geregeld is. Voetbal Insite dat vorig jaar die korte voetbalflitsen liet zien was wel altijd via internet na te kijken.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:24 schreef uwbftp het volgende:
Waarom zou dat zo zijn? Eerder afleveringen hebben toch ook dezelfde beelden? (Goals etc)
http://voetbal.nos.nl/extra/index/quote:(...) ook de hele uitzendingen van [...] Studio Voetbal zijn achteraf niet op de NOS website of via Uitzending Gemist terug te kijken. Dat is niet omdat wij dat niet zouden willen, maar omdat het contract met de Eredivisie ons dat niet toestaat.
Ik vreesde al dat dat het was. Zou het rtl-contract anders zijn geweest vorige seizoenen? Aangezien VI wel terug te kijken was.quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:18 schreef Veerboot het volgende:
[..]
http://voetbal.nos.nl/extra/index/
Nee, Frans Adelaar en Andre Wetzel komen lang.quote:Op zondag 7 september 2008 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weer van Praag?
http://www.nos.nl/nosstudiosport/uitzendingen/zondag.html
Jeej, heb er zin an!quote:Op zondag 7 september 2008 20:54 schreef groenen het volgende:
[..]
Nee, Frans Adelaar en Andre Wetzel komen lang.
Ben ik het niet mee eens...quote:Op zondag 7 september 2008 23:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Kahn was inderdaad een betere keeper dan Van der Sar.
Hij heeft zitten kijken naar 'het andere Oranje'quote:Op zondag 7 september 2008 23:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Adelaar heeft de wedstrijd niet gezien
Lekker zo'n tafelgast.
quote:Op zondag 7 september 2008 23:06 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij heeft zitten kijken naar 'het andere Oranje'
Prima. Een trainer die zijn tijd niet verspeeld met het kijken van onnozele oefenpotjes.quote:Op zondag 7 september 2008 23:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Studio Van Marwijkquote:
De Willem van Hanegem gast van Studio Voetbalquote:Op zondag 7 september 2008 23:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Lekker zo'n tafelgast.
En dit zag je niet aankomen?quote:Op zondag 7 september 2008 23:09 schreef DrDentz het volgende:
Die wedstrijd was niet boeiend maar het nog een keer nabespreken is nog veel onboeiender.
Nee laten we het over de eredivisie wedstrijden van dit weekend hebben.quote:Op zondag 7 september 2008 23:09 schreef DrDentz het volgende:
Die wedstrijd was niet boeiend maar het nog een keer nabespreken is nog veel onboeiender.
quote:Op zondag 7 september 2008 23:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eens een Feyenoorder, altijd....
quote:Op zondag 7 september 2008 23:12 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Nee laten we het over de eredivisie wedstrijden van dit weekend hebben.
quote:Op zondag 7 september 2008 23:12 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Nee laten we het over de eredivisie wedstrijden van dit weekend hebben.
Klopt. Hij is ook geen rechtsback.quote:Op zondag 7 september 2008 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
Iedere trainer met enige ballen had Sjonnie er gewoon afgehaald.
En wie had je er ingebracht?quote:Op zondag 7 september 2008 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
Omdat hij 1 fout maakte? En hij staat sowieso niet op zijn goede positie.. Flikker die mathijssen eraf en heitinga centraalquote:Op zondag 7 september 2008 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
Henk Timmer.quote:Op zondag 7 september 2008 23:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
En wie had je er ingebracht?
BOULAH BOULAH BOULAH BOULAH ROUZquote:Op zondag 7 september 2008 23:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Die fout zou mij op amateurniveau net zo goed een wissel opleveren.quote:Op zondag 7 september 2008 23:23 schreef GieJay het volgende:
[..]
Omdat hij 1 fout maakte? En hij staat sowieso niet op zijn goede positie.. Flikker die mathijssen eraf en heitinga centraal
Gelukkig dan hoeven we die waartaal... uhh.. uhm... uhh... ja... uhhhuhmm.. uhh... niet meer aan teuhh... uhhh. uhm.... mmm... uhhhh uhhh hh ummm mm. . .. horen.quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 23:30 schreef qonmann het volgende:
wat een gezeur, gaat nergens over
statusquote:Op zondag 7 september 2008 23:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waarom kreeg Bassie eigk. geen rood toen hij in het veld stond?
Daarvoor bestaat er iets als PSV TV.quote:Op zondag 7 september 2008 23:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende week gewoon over de 8-0 van PSV tegen Sparta en de CL wedstrijd tegen Atletico
Ohja sorry geen plek voor PSV op Studio Ajaxquote:Op zondag 7 september 2008 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daarvoor bestaat er iets als PSV TV.
Volgende week gewoon over de klassieker van Ajax tegen Feyenoord van de 21ste en discussie welke goal van Heitinga de mooiste is in de CL-wedstrijd tegen PSVquote:Op zondag 7 september 2008 23:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende week gewoon over de 8-0 van PSV tegen Sparta en de CL wedstrijd tegen Atletico
Over twee weken dus.quote:Op zondag 7 september 2008 23:36 schreef toma het volgende:
[..]
en discussie welke goal van Heitinga de mooiste is in de CL-wedstrijd tegen PSV
Dat kan niet als het ipv Stekelenburg is.quote:Op zondag 7 september 2008 23:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Denk niet dat hij meer dan 1x in zijn eigen goal gaat scorenquote:Op zondag 7 september 2008 23:36 schreef toma het volgende:
[..]
Volgende week gewoon over de klassieker van Ajax tegen Feyenoord van de 21ste en discussie welke goal van Heitinga de mooiste is in de CL-wedstrijd tegen PSV
Drenthe is gewoon door het ijs gezakt maar Sno heeft het echt niet slecht gedaan vind ik.quote:Op zondag 7 september 2008 23:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Voetballend zijn ze natuurlijk zeer terecht gepasseerd.
Moet ik z'n face straks ook nog aanzien op EL.quote:Op zondag 7 september 2008 23:44 schreef GGMM het volgende:
Pierre![]()
Dat vind ik toch wel zo'n enorme zak.
quote:Op zondag 7 september 2008 23:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dacht ik ook gelijk aanis dat kind nooit gegroeid
![]()
Of de beelden zijn rond dezelfde tijd gemaakt als de foto.quote:Op zondag 7 september 2008 23:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dacht ik ook gelijk aanis dat kind nooit gegroeid
![]()
Oooooooooooh ik dacht ff dat ik op dat moment beelden van dat eeuwfeest zag ZOMGquote:Op zondag 7 september 2008 23:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of de beelden zijn rond dezelfde tijd gemaakt als de foto.
Met jou weet je het nooit.quote:Op zondag 7 september 2008 23:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Oooooooooooh ik dacht ff dat ik op dat moment beelden van dat eeuwfeest zag ZOMG!!
*ziet het op binsearch staanquote:Op zondag 7 september 2008 23:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Prachtige wedstrijd inderdaad Ronald.
Of mensen die zo aardig willen zijn om het op Youtube te zettenquote:Op maandag 8 september 2008 08:51 schreef borisz het volgende:
nu komt die dus niet meer op UG.
Doe dan net zoals bij AT5 de uitzending online zetten maar dan zonder beelden.
Nah, vast wel op de site van de NOS, toch ?quote:Op maandag 8 september 2008 08:47 schreef JoeyT het volgende:
Nergens de uitzending op internet te vinden?
Yes please!quote:Op maandag 8 september 2008 08:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Of mensen die zo aardig willen zijn om het op Youtube te zetten
Zou tof zijn als je dat wilt doen 2,5 gb maakt mij niet uitquote:Op maandag 8 september 2008 17:00 schreef GieJay het volgende:
Voor de mensen die het echt willen zien kan ik het wel op usenet zetten.. Maar tis wel een vrij groot bestand (2.5 gb), zeer goede kwaliteit..
Nee. Want ze komen niet online.quote:Op maandag 8 september 2008 20:49 schreef tong80 het volgende:
Ik kan ze niet vinden op uitzendinggemist.
Moet die van deze en van vorige week nog terugkijken.
Ook een klik op hun site deed het niet.
Kan iemand me helpen ?
Nog steeds een anti feyenoord/psv/ado/twente/utrecht/vitesse/nec/roda/sparta/heerenveen. of tewel een pro ajax stemming..quote:Op maandag 8 september 2008 10:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En die bakkus sowiezo van Jack bij het onderwerp Ado Den Haag. Nog steeds een anti ado stemming daar bij de nos.
vind het ook altijd wel mee vallen. Het gaat misschien wel net een klein beetje vaker over Ajax maar dat had ik liever niet gehad want dat wil meestal zeggen dat er iets aan de hand is. Wat bij Ajax bijna altijd wel het geval is.Gister ging het trouwens helemaal niet over Ajax.quote:Op maandag 8 september 2008 21:47 schreef BB-boy het volgende:
Ik moet zeggen dat ik als Ajax supporter weinig merk van de pro Ajax stemming. Ze hebben het vaak over de club, maar dat is vooral als het slecht gaat. Dat zouden de andere clubs toch juist leuk moeten vinden? Bovendien zit Jack altijd te slijmen bij het feyenoord publiek en heeft Hugo Borst een hekel aan Ajax.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:49 schreef BB-King het volgende:
Jack van Gelder lastig gevallen in de metro
Schande dat zo'n man niet zich eens meer fatsoenlijk in het openbaar kan vertonen.
Schande dat zo'n man niet zich eens meer fatsoenlijk in het openbaar kan vertonen.
Ik zou hem ook graag willen hebbenquote:Op maandag 8 september 2008 19:20 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Zou tof zijn als je dat wilt doen 2,5 gb maakt mij niet uit
Hahaahah, geweldig!!!quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:49 schreef BB-King het volgende:
Ik kan hem niet vindenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:08 schreef Longmen het volgende:
Is de laatste uitzending van 7 september ook terug te zien?
Klopt. Als het aan mij ligt knippen ze de voetbalbeelden eruit en zetten ze het alsnog op internet.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Uitzendingen mogen niet meer online vanwege de voetbalrechten.
Inderdaad. Ik vind het sowieso belachelijk dat die beelden niet uitgezonden mogen worden, het zijn namelijk toch maar korte fragmenten.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt. Als het aan mij ligt knippen ze de voetbalbeelden eruit en zetten ze het alsnog op internet.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Uitzendingen mogen niet meer online vanwege de voetbalrechten.
Jawel, morgen om 21:30, Voetbal International heet het nu...quote:Op zondag 14 september 2008 20:58 schreef Parafernalia het volgende:
Waar is RTL Voetbal eigenlijk? Komt dat niet meer?
Je bedoelt Voetbal Insite? dat komt vanaf 29 september weer. Het gaat trouwens Voetbal International heten.quote:Op zondag 14 september 2008 20:58 schreef Parafernalia het volgende:
Waar is RTL Voetbal eigenlijk? Komt dat niet meer?
Weet je zeker dat het pas vana 29 sept. komt? Derksen zei deze week zelf nog dat het komende maandag al zou starten.....quote:Op zondag 14 september 2008 21:01 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Je bedoelt Voetbal Insite? dat komt vanaf 29 september weer. Het gaat trouwens Voetbal International heten.
OT: vanavond maar eens kijken, aangezien het niet meer op UG komt.
Er staat niks in de gids en in Hools zei bos ook al dat het de 29ste komt.quote:Op zondag 14 september 2008 21:09 schreef Greetings het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het pas vana 29 sept. komt? Derksen zei deze week zelf nog dat het komende maandag al zou starten.....
Ojaquote:Op zondag 14 september 2008 21:01 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Je bedoelt Voetbal Insite? dat komt vanaf 29 september weer. Het gaat trouwens Voetbal International heten.
De hele uitzending is tegenwoordig gebaseerd op de beelden daar praten ze de hele tijd over dus lekker zinloos zou dat zijnquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt. Als het aan mij ligt knippen ze de voetbalbeelden eruit en zetten ze het alsnog op internet.
De sponsor betaalt ervoor he.quote:Op zondag 14 september 2008 21:13 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Oja![]()
Originele naam dan, Voetbal International.
Idd, elke keer kijken die mensen weer en elke keer klagen ze weer.quote:Op zondag 14 september 2008 22:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor de mensen die vrezen dat de uitzending volledig in het teken van Ajax zal staan geef ik je een tip: blijf weg.
Je vergeet 'quote:Op zondag 14 september 2008 22:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor de mensen die vrezen dat de uitzending volledig in het teken van Ajax zal staan geef ik je een tip: blijf weg.
Mensen houden er van om ergens over te kunnen klagenquote:Op zondag 14 september 2008 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, elke keer kijken die mensen weer en elke keer klagen ze weer.
whahaquote:Op dinsdag 9 september 2008 00:49 schreef BB-King het volgende:
Vieze communistische gedachtequote:Op zondag 14 september 2008 23:00 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Je vergeet ''
Ik wil alleen even de goals zien en hoop dat ze iedereen evenveel aandacht geven
Mooi giraffen shirt heeft ie aanquote:Op zondag 14 september 2008 23:03 schreef -Hans- het volgende:
Zit die saaie Waterreus er weer...
quote:Op zondag 14 september 2008 23:06 schreef maril het volgende:
Ze zetten veel teveel mensen aan tafel daar. ik prefeer er 3, Jack dan en hugo en een gast.
Die heb ik (gelukkig) nog gemist.quote:Op zondag 14 september 2008 23:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mooi giraffen shirt heeft ie aan
Vond het wel enigquote:Op zondag 14 september 2008 22:55 schreef Dr.Crane het volgende:
Rot eens op met die homoseksuele Jesus-onzin.Ik wil voetbal!
Brands laat wel erg duidelijk merken waar zijn loyaliteiten liggen.quote:
Precies, jij begrijpt het !quote:Op zondag 14 september 2008 23:11 schreef Prosac het volgende:
bla bla bla, al dat gezeur over AZ, ik wil meer weten waarom Rijkaard op de tribune zat in Amsterdam.
idd dat is veel boeienderquote:Op zondag 14 september 2008 23:11 schreef Prosac het volgende:
bla bla bla, al dat gezeur over AZ, ik wil meer weten waarom Rijkaard op de tribune zat in Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |