quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:18 schreef djstoffel het volgende:
maar heb niet de illusie dat het een keer over vitesse en sparta zal gaan, daar steekt AJACKS V GELDER wel weer een stokje voor:.
Jack: welkom bij studio voetbal, met als gasten Sander westerveld oud keeper van Vitesse waar hij samen werkte met Henk ten Cate,die tot op een paar weken geleden nog trainer was van ajakss. (Filmpje van ten Cate bij ajax)
Jack: En Piet Velthuizen, keeper van Vitesse waar Aad de Mos trainer is, de Mos is natuurlijk oud trainer van ajakss(filmpje van de Mos bij ajax)
Jack: IK beginnen met ajakss, want er is weer een hoop gebeurd, deze week.
Jack: Sander, wat vindt jij van ajakss?
Sander: Um, nou ik vindt...
Jack: (valt Sander in de rede)Cruijff zegt dat van Basten trainer moet worden, mee eens? IK wel
Sander: Nou ik heb nog nooit met van Basten gewerkt, maar ik denk dat hij gezien zijn verleden best bij ajax zou passen.
Jack: Dat denk IK nou ook, Piet, wat vindt jij van ajakss?
Piet: Een kutclub
Jack: Haha, IK ben ook niet voor Ajakss hoor, IK ben voor AFC
Mulder: Twente is ook goed hoor
Jack: Straks gaan we het ook nog over Sparta, Twente en Vitesse hebben, IK wil het eerst nog even over ajakss hebben.
Borst: ik hoorde van iemand op de wc dat ajax een nieuwe trainer zoekt.
Jack: dat klopt Hugo, ten Cat is namelijk weg, die is naar Chelsea, IK heb ten Cate gesproken, en die zegt dat het heel moeilijk werken is bij ajakss. Piet, stel je bent trainer van ajakks, denk je dan dat het moeilijk werken is?
Piet: Ik denk het wel.
Jack: Zie je wel, IK wist het!
Mulder: Ze moeten Rutte nemen, die doet het bij twente echt goed.
Jack: IK denk niet dat Rutte bij ajakss past.
Borst: Piet, als stekelburg weggaat bij ajax, is ajax dan een optie voor jou?
Jack: dat wou IK net vragen.
Piet: Nou ik weet niet hoor, ik zit nu bij Vitesse, en daar wil ik me eerst bewijzen op het hoogste niveau.
Jack: oh het zit er al weer op, bedenkt Youri, bedankt Hugo, bedankt sander, en succes bij sparta, bedankt Piet en succes bij Vitesse
- jackquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:41 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Hier alvast de tekstuele versie van de volgende uitzending:
[..]
quote:Mulder: Twente is ook goed hoor
Jup, tenenkrommend.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:40 schreef Palmboom313 het volgende:
Erg matige uitzending
Mode als conjuctuurvoorspeller:quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:34 schreef 456 het volgende:
Is de stropdas weer in ofzo?
Nog nooit zoveel mensen in 1 weekend in het voetbal met zon ding zien lopen
Idd, ik had hoop op verbetering bij de NOS, maar ze leren het ook nooit daar...quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:40 schreef Palmboom313 het volgende:
Erg matige uitzending
Dhr. Van Boekelquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:43 schreef Adelante het volgende:
Wie was die scheids bij Volendam, die heeft wel humor en kan misschien de nieuwe Jol worden?
Jack die steeds zegt dat hij zo blij is met de beelden, Analyse van youri erg slecht. Die van van halst is duidelijk beter. (zit nu bbc te kijken zo moeten ze dat doen) Vooraf bewerken en dan afspelen en dan gewoon verhaaltje vertellen stuk beter.quote:
Geweldig.quote:Jack: Haha, IK ben ook niet voor Ajakss hoor, IK ben voor AFC
Beelden gewoon alleen pas laten zien als de samenvattingen zijn geweest als er iemand nog wat terug wilt halen. Dan wordt het ook niet zo rommelig.quote:Op maandag 1 september 2008 00:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Beter dan een uitzending vorig jaar vond ik al mis je nu wel wat scherpe opmerkingen van Hugo door alle beelden tis meer met z'n allen beelden terugkijken nu
hou toch op.. Egbers is toch veel beter dan die jurk van een Van Gangelenquote:Op maandag 1 september 2008 01:09 schreef koningdavid het volgende:
Studio Randzaken continues!
Pffff.... drama zeg. Dieptepunt was nog wel toen ze Dick Jol gingen bellen. Ben ik de enige die er geen reet van verstond van wat Dick Jol allemaal zei?
Een beetje Van Gangelen en Van Halst belachelijk maken terwijl Tom Egbers en Youri Mulder nog niet eens de veters van de beide heren mogen strikken als het gaat om presenteren en analyseren.
Alfons Groenendijk vond ik wel ok trouwens. Was ook niet te bang om tegen de rest van de tafel in te gaan (bij de ellebogen-kwestie). Prima kerel.
Daar zat Hugo goed op te letten inderdaadquote:Op maandag 1 september 2008 08:06 schreef sjimz het volgende:
Wat een slechte uitzending zeg.
Enige leuke was inderdaad de opmerking over Gazprom
Qua presenteren absoluut niet. Hij komt niet eens in de buurt eigenlijk.quote:Op maandag 1 september 2008 08:02 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
hou toch op.. Egbers is toch veel beter dan die jurk van een Van Gangelen
Inderdaad, was ook genant om te zien dat toen hij over Willem II praatte, ze min of meer wilden dat hij kapte. Terwijl hij gewoon trots wilde vertellen wat Willem II goed had gedaan en hoe daarop getraind was. Als je dat niet wilt horen, nodig zo'n man dan niet uit.quote:Op maandag 1 september 2008 09:03 schreef vingerplant het volgende:
Hoogtepunt was dat notabene Groenendijk zei dat hij daar toch echt niet zat om over Ajax te praten. Ongelooflijk dat er niemand aan de bel trekt daarzo, volgens mij hebben ze het zelf niet eens door. Afgelopen jaar vanwege het Ajax-gelul eigenlijk niet meer gekeken, maar nu zonder Voetbal Insite maar weer eens ingeschakeld. Wat een drama, het was meteen weer de laatse keer.
Precies. Niet over lullen, de ene week heb je het mee, de andere week heb je hem tegen. Hoort er gewoon bij. Zou ook beter voor de scheidsrechter zelf zijn, volgens mij fluiten ze nu eerder af onder het mom van "anders krijg ik er gezeik over".quote:Op maandag 1 september 2008 00:04 schreef TC03 het volgende:
Ten eerste: men moet kappen met het gezeur over overtredingen en scheidsrechters. Spelers maken overtredingen, scheidsrechters zien ze weleens niet, EN DAT IS NORMAAL.
precies, dat was bij voetbal insite beterquote:Op maandag 1 september 2008 13:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Soms mis je wel eens de 19.00 uitzending, dan is het fijn om alles van het weekend in max 5min even voorbij zien komen, ipv verschillende keren 2minuten durende hyperactieve gemonteerde beelden met alles door elkaar.
Hoogtepunt met dat apparaat was wel dat Youri -hoe ' ie het deed, deed 'ie het- op een bepaald moment er ook een fragment van wielrennen uit kreegquote:Op maandag 1 september 2008 15:21 schreef Zero2Nine het volgende:
Dat gepruts met het apparaat was idd beschamend, en dan ook steeds maar half beeld (studio + beelden ipv alleen de beelden van de wedstrijd). Maakte een rommelige indruk. Ik hoop dat ze van deze uitzending hebben geleerd.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:41 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Hier alvast de tekstuele versie van de volgende uitzending:
[..]
Dat de Eredivisiebeelden weer terug zijn in Studio Voetbal is toch nieuw dit jaar. Maar goed, weet niet hoe dat nu contractueel geregeld is. Voetbal Insite dat vorig jaar die korte voetbalflitsen liet zien was wel altijd via internet na te kijken.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:24 schreef uwbftp het volgende:
Waarom zou dat zo zijn? Eerder afleveringen hebben toch ook dezelfde beelden? (Goals etc)
http://voetbal.nos.nl/extra/index/quote:(...) ook de hele uitzendingen van [...] Studio Voetbal zijn achteraf niet op de NOS website of via Uitzending Gemist terug te kijken. Dat is niet omdat wij dat niet zouden willen, maar omdat het contract met de Eredivisie ons dat niet toestaat.
Ik vreesde al dat dat het was. Zou het rtl-contract anders zijn geweest vorige seizoenen? Aangezien VI wel terug te kijken was.quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:18 schreef Veerboot het volgende:
[..]
http://voetbal.nos.nl/extra/index/
Nee, Frans Adelaar en Andre Wetzel komen lang.quote:Op zondag 7 september 2008 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weer van Praag?
http://www.nos.nl/nosstudiosport/uitzendingen/zondag.html
Jeej, heb er zin an!quote:Op zondag 7 september 2008 20:54 schreef groenen het volgende:
[..]
Nee, Frans Adelaar en Andre Wetzel komen lang.
Ben ik het niet mee eens...quote:Op zondag 7 september 2008 23:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Kahn was inderdaad een betere keeper dan Van der Sar.
Hij heeft zitten kijken naar 'het andere Oranje'quote:Op zondag 7 september 2008 23:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Adelaar heeft de wedstrijd niet gezien
Lekker zo'n tafelgast.
quote:Op zondag 7 september 2008 23:06 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij heeft zitten kijken naar 'het andere Oranje'
Prima. Een trainer die zijn tijd niet verspeeld met het kijken van onnozele oefenpotjes.quote:Op zondag 7 september 2008 23:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Studio Van Marwijkquote:
De Willem van Hanegem gast van Studio Voetbalquote:Op zondag 7 september 2008 23:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Lekker zo'n tafelgast.
En dit zag je niet aankomen?quote:Op zondag 7 september 2008 23:09 schreef DrDentz het volgende:
Die wedstrijd was niet boeiend maar het nog een keer nabespreken is nog veel onboeiender.
Nee laten we het over de eredivisie wedstrijden van dit weekend hebben.quote:Op zondag 7 september 2008 23:09 schreef DrDentz het volgende:
Die wedstrijd was niet boeiend maar het nog een keer nabespreken is nog veel onboeiender.
quote:Op zondag 7 september 2008 23:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eens een Feyenoorder, altijd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |