quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:19 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ga ik speciaal voor jou terug om te kijken.. hé bedankt man, echt een topfipo
Als jij en Yashi nou een keer zo'n fipo verzorgen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:19 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ga ik speciaal voor jou terug om te kijken.. hé bedankt man, echt een topfipo
Als brunette vind ik haar niet echt mooier ofzoquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Neu, de fipo is beter. Maar dat blonde hè, da's toch zonde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Kennelijk was er toch iemand die 'm nog niet doorhad hoor LRquote:
Ik hoop dat ze lachte om jou anders is het wel ernstigquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Kennelijk was er toch iemand die 'm nog niet doorhad hoor LR
o? Posten !quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zag toen straks een geniale hyvespic van een bepaalde blondine met dikke tetten
Posten!!!!quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zag toen straks een geniale hyvespic van een bepaalde blondine met dikke tetten
quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Als brunette vind ik haar niet echt mooier ofzo![]()
Disclaimer: Op eigen risico klikkenHaarlengte is ook belangrijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Mijn nederige excuses.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
ZO irritant altijd, mensen die foto's in spoilers zetten.. dat werkt alleen met de baggerlayout..
vooral in serietopics is dat altijd tof
epic fail.quote:
Gewoon de baggerlayout nemen dusquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
ZO irritant altijd, mensen die foto's in spoilers zetten.. dat werkt alleen met de baggerlayout..
vooral in serietopics is dat altijd tof
Een wasje doet wonderen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |