Arme jijquote:Op maandag 1 september 2008 22:17 schreef Devious69 het volgende:
er staat op me paspoort trouwens een M bij geslacht.
Haal me d'r maar weer af, optreden met de band.quote:Op maandag 1 september 2008 22:12 schreef guitarist.nl het volgende:
Nou, zet mij maar bij de misschieners.
Ze kunnen de triangel niet missen?quote:Op maandag 1 september 2008 22:18 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Haal me d'r maar weer af, optreden met de band.
Als je ons uitnodigt, dan komen we je aanmoedigen, mits vervoerquote:Op maandag 1 september 2008 22:19 schreef guitarist.nl het volgende:
Als 't nou 10 oktober was, dan moet ik in Utrecht spelen voor de Popronde.
quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 09:16 schreef Quara het volgende:
Misschien! Ligt er aan wanneer ik precies moet verhuizen...
wat is daar mis meequote:Op maandag 1 september 2008 22:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Arme jij! Je komt er wel overheen hoor
.
Bitchquote:Op maandag 1 september 2008 23:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je hebt geen tetten.
Moet wel een hele schok zijn geweest toen je daarachter kwam
ik wil heul geen tettenquote:Op maandag 1 september 2008 23:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je hebt geen tetten.
Moet wel een hele schok zijn geweest toen je daarachter kwam
en daar had jij moeite meequote:Op maandag 1 september 2008 23:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Het lijtk weer meer een pub-meet te worden
Tis ook nooit goed!quote:Op maandag 1 september 2008 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
Organiseer het op normale data's dan.
Dat las ikquote:Op maandag 1 september 2008 23:38 schreef longinus het volgende:
Omg, het wordt weer een meet waarbij we kaartjes elkaar trekken op het toilet
Werken, voetballen, 24 oktober en Utrecht. Zoiets dekt de lading wel enigszins.quote:Op maandag 1 september 2008 23:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tis ook nooit goed!
En wat is mis met vrijdag avond ?
fuck.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:00 schreef Jimbo het volgende:
moet ik nu in dit topic gaan spammen zodat jullie me leren kennen en dat ik niet als loner erbij sta![]()
Het Toilet.quote:Op maandag 1 september 2008 23:38 schreef longinus het volgende:
Omg, het wordt weer een meet waarbij we kaartjes trekken op het toilet
WHY? Fucking oldbeequote:Op dinsdag 2 september 2008 00:00 schreef Jimbo het volgende:
moet ik nu in dit topic gaan spammen zodat jullie me leren kennen en dat ik niet als loner erbij sta![]()
Ja, oké, oké. Ik weet ook wel dat er na klinker's geen apostrof hoort.quote:
hoi, vriendjes worden voor de meetquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:01 schreef Devious69 het volgende:
[..]
fuck.
dat was ik ook beetje al aan het doen
aangezien niemand me kent
quote:
You almost made me cry againquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, oké, oké. Ik weet ook wel dat er na klinker's geen apostrof hoort.
Of je drinkt ff een paar meter bier en neemt TheYoung1 mee naar huisquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:10 schreef Jimbo het volgende:
komt dr na de meet nog een mooie fokster bij me slapen?
die lijkt teveel op een oud leraar van mequote:Op dinsdag 2 september 2008 00:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Of je drinkt ff een paar meter bier en neemt TheYoung1 mee naar huis
mag ik dan tegen je aankruipen als ik t koud heb snachtsquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Of we boeken met zn allen een hotelletje/YMCA
Does he make you horny baby?quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die lijkt teveel op een oud leraar van me
zijn wij teminste niet zieligquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoi, vriendjes worden voor de meet
dan hebben we goede aanspraak
Die google add bij dat gezwets van julliequote:
quote:Flirt Utrecht
Online een nieuwe relatie vinden Vind een relatie in jouw regio
ja vastquote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die google add bij dat gezwets van jullie
[..]
Ik heb alleen een aardappel en een tartaartje opquote:
Idd vervelend, en steeds dezelfde personen, Hoi_P, Dribble, Bio, en Remlofquote:Op dinsdag 2 september 2008 01:29 schreef remlof het volgende:
Omg, binnen één topic is het alweer een slowchat van een kliekje. Beetje jammer en weinig uitnodigend voor buitenstaanders,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |