Het Toilet.quote:Op maandag 1 september 2008 23:38 schreef longinus het volgende:
Omg, het wordt weer een meet waarbij we kaartjes trekken op het toilet
WHY? Fucking oldbeequote:Op dinsdag 2 september 2008 00:00 schreef Jimbo het volgende:
moet ik nu in dit topic gaan spammen zodat jullie me leren kennen en dat ik niet als loner erbij sta![]()
Ja, oké, oké. Ik weet ook wel dat er na klinker's geen apostrof hoort.quote:
hoi, vriendjes worden voor de meetquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:01 schreef Devious69 het volgende:
[..]
fuck.
dat was ik ook beetje al aan het doen
aangezien niemand me kent
quote:
You almost made me cry againquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, oké, oké. Ik weet ook wel dat er na klinker's geen apostrof hoort.
Of je drinkt ff een paar meter bier en neemt TheYoung1 mee naar huisquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:10 schreef Jimbo het volgende:
komt dr na de meet nog een mooie fokster bij me slapen?
die lijkt teveel op een oud leraar van mequote:Op dinsdag 2 september 2008 00:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Of je drinkt ff een paar meter bier en neemt TheYoung1 mee naar huis
mag ik dan tegen je aankruipen als ik t koud heb snachtsquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Of we boeken met zn allen een hotelletje/YMCA
Does he make you horny baby?quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die lijkt teveel op een oud leraar van me
zijn wij teminste niet zieligquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoi, vriendjes worden voor de meet
dan hebben we goede aanspraak
Die google add bij dat gezwets van julliequote:
quote:Flirt Utrecht
Online een nieuwe relatie vinden Vind een relatie in jouw regio
ja vastquote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die google add bij dat gezwets van jullie
[..]