Ik vond dat wel netjes eigenlijk dat ze dat regelden. Die bestuurder was te goeder trouw, en dan zou zijn gezin (?) hun vliegtuig moeten missen omdat de APK werd uitgevoerd door een keurmeester die zat te slapen.quote:Op zondag 14 september 2008 21:08 schreef Tism het volgende:
Heb ik iets gemist?..![]()
Sinds wanneer regelt de politie vervangend vervoer??..
En dan ook nog eens een hele fucking bus!..![]()
De vorige uitzending was het nog een VW, hij gaat er wel op vooruit!quote:Op zondag 14 september 2008 21:31 schreef Tism het volgende:
[..]
Idd, wel met een hele mooie auto Audi!..
Een derde en vierde keer in wegmisbruikers, daarmee vestig ie wel een record!..quote:Op zondag 14 september 2008 21:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
De vorige uitzending was het nog een VW, hij gaat er wel op vooruit!
Over een tijdje is het een crashende Porsche met een baby aan boord, en daarna wordt het vanzelf een knalrode Ferrari!
http://www.sbs6.nl/web/show/id=125661/langid=43quote:Op zondag 14 september 2008 20:29 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
je kunt op internet uitzending terug zien.
Ja maar, mama krijgt helemaal geen ongeluk als iedereen zich netjes aan de regels houdt en goed oplet. En dat doet natuurlijk iedereen? Toch?quote:Op zondag 21 september 2008 20:36 schreef Palmboom313 het volgende:
Politie niet zo lief voor mama. Maar als mama een ongeluk had gekregen was je wel dood.
Nee, tuurlijk niet! De baas betaald waarschijnlijk gewoon de boete!..quote:Deze vrachtwagenchauffeur lijkt niet onder de indruk!
quote:Op zondag 21 september 2008 20:56 schreef tralalala het volgende:
Die kerel op de motor rijdt gewoon weer naar huis gok ik![]()
Lolquote:Op zondag 28 september 2008 21:02 schreef Stephan123 het volgende:
Net in wegmisbruikers
Wegmisbruikers : 4 dames belden me, ik wou snel ernaartoe gaan
Agent: Ja, als 4 dames mij belden zou ik ook er snel naartoe willen gaan
Je zou zo'n klapjostie toch gelijk arresteren?quote:
Er zijn weer nieuwe afleveringen hoorquote:Op maandag 29 september 2008 08:30 schreef Equanox het volgende:
Ik word zo gek van dat commentaar
Hij doet echt alsof er de gekste en gevaarlijkste dingen gebeuren, doe mij maar dat gortdroge commentaar als bij Blik op de Weg. Dat waren nog eens achtervolgingen..
Hertenbiefstukquote:Op maandag 29 september 2008 18:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Er zijn weer nieuwe afleveringen hoor
Volgende week:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ze zouden d'r met haar asociale kutsmoel op de motorkap van die mooie Audi van d'r moeten rammen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:45 schreef Adelante het volgende:
Oprotten vuile flikkers!Een boze mevrouw in de volgende
Waarom?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:00 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze zouden d'r met haar asociale kutsmoel op de motorkap van die mooie Audi van d'r moeten rammen.
Het uitschrijven van die bekeringen duurt gewoon ff, een minuutje of 10 denk ik, kan je net zo goed dat filmpje kijken.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:17 schreef Mikkie het volgende:
Inderdaad, nog geen rellen deze aflevering.
Wel matig met die Mondeo-bestuurder. Schrijf dan gewoon en laat die vent gaan, ipv nog heel belerend die vent bijna je auto in te drukken om al geilend op je eigen videootje te laten zien dat 'ie 150 reed. Dat had 'ie echt wel in de gaten, nogal gehaast und so.
Wat een onzin, moet je maar niet te hard rijden, en als je geen toestemming geeft blurren ze gewoon je gezicht, De mensen die zo panisch op die camera gaan reageren zijn niet toerekeningsvatbaar en mogen ze gelijk het rijbewijs innemen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom?
Gelijk zo'n camera op je snufferd. Ik deed ook echt mn raam niet open als er zo'n sbs mongolenteam naast mn auto stond.
'dan blurren ze gewoon het gezicht'quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:40 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Het uitschrijven van die bekeringen duurt gewoon ff, een minuutje of 10 denk ik, kan je net zo goed dat filmpje kijken.
[..]
Wat een onzin, moet je maar niet te hard rijden, en als je geen toestemming geeft blurren ze gewoon je gezicht, De mensen die zo panisch op die camera gaan reageren zijn niet toerekeningsvatbaar en mogen ze gelijk het rijbewijs innemen.
Vanaf de openbare weg mogen ze ook je auto in filmen hoor, ze hoeven je niet te blurren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:50 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
'dan blurren ze gewoon het gezicht'
Opkankeren. Ik wil ook niet geblurred meewerken aan zo'n propagandaprogramma van spee. En aangezien ze gewoon 'op de openbare weg' mogen filmen, blijf ik gewoon net zo lang in de auto zitten tot ze opgetieft zijn met die camera.
Volgens mij zat die vent achterin de bekeuring nog uit te schrijven. Dus tja, of die gehaaste vent dan een videootje mag kijken of buiten de bomen gaat staan bewonderen maakt ook niet veel uit.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:17 schreef Mikkie het volgende:
Inderdaad, nog geen rellen deze aflevering.
Wel matig met die Mondeo-bestuurder. Schrijf dan gewoon en laat die vent gaan, ipv nog heel belerend die vent bijna je auto in te drukken om al geilend op je eigen videootje te laten zien dat 'ie 150 reed. Dat had 'ie echt wel in de gaten, nogal gehaast und so.
Maar als die knakker aangeeft dat 'ie de video niet hoeft te zien, laat het daar dan bij. Er was niks noemenswaardigs om te laten zien, geen situaties ofzo, enkel dat hun teller op 150 stond. Nou, big deal, dat wist hij zelf ook wel. Die belerende, wereldverbeterende kuttoon staat me gewoon niet aan bij dat volk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Volgens mij zat die vent achterin de bekeuring nog uit te schrijven. Dus tja, of die gehaaste vent dan een videootje mag kijken of buiten de bomen gaat staan bewonderen maakt ook niet veel uit.
Ik moest hardop lachen toen ik de reclame zag, ik ga zeker wel kijkenquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:10 schreef pvdplanet het volgende:
Haha die psycho bitch met een TT
Haha, ik wou het net ook zeggen. dat moet kijkers toch opvallenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:00 schreef veldmuis het volgende:
André is nou al groter dan Koos___________________________
Juist nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:08 schreef sander89 het volgende:
Lol die agent laat zich omver lullen haha.
Tot in die 3 tellen je kind wordt aangeredenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:07 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind het ook wel een beetje zeikerig... voor drie tellen schrijven. Wat een pik zeg.
Ja, want er zijn inderdaad nogal veel kinderen te vinden op de meeste linkse baan van de snelweg, stel toch dat ze ineens vanachter de vangrail vandaan komen rennen!quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:10 schreef DroogDok het volgende:
Tot in die 3 tellen je kind wordt aangereden
Het gaat om het principequote:Op zondag 12 oktober 2008 21:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, want er zijn inderdaad nogal veel kinderen te vinden op de meeste linkse baan van de snelweg, stel toch dat ze ineens vanachter de vangrail vandaan komen rennen!
Befehl ist Befehl! Context jongen, context.quote:
Ach je kan ook net een blikje cola achteroverslaan. Gelul met een telefoon in de hand, dan moet je gewoon lekker alles verbieden.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:10 schreef DroogDok het volgende:
Dat wijf lult d'r eigen mooi klem.
[..]
Tot in die 3 tellen je kind wordt aangereden
Toch denk ik dat als die kerel zich fatsoenlijk gedragen had en even de radio uitgezet had en Dries had aangekeken, dat die bekeuring voor de vluchtstrook wel eens vergeten zou kunnen worden.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:20 schreef Mikkie het volgende:
Oh mijn god... twee meter te ver naar rechts in een overzichtelijke bocht... 'Van deze manoeuvre lusten de honden geen brood!'
Die Ger Jacobs van de Politie Brabant Zuid-Oost is een engerd hoor!quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:25 schreef Stephan123 het volgende:
Ze dacht dat ze door een kerel was achterna gezeten
laatst was in t nieuws stel belgen op zelfde manier (wel met 'echte' politiebus). Gasten waren beroofd van 100kg goudquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:16 schreef Neuralnet het volgende:
De vrouw heeft wel een punt. Nergens in de rijopleiding wordt mensen geleerd hoe de verkeerspolitie opereert. Je moet je dus voorstellen dat je als vrouw alleen in een auto rijdt tussen allerlei gekken. Opeens komt er een donkere auto achter je rijden zonder dat je weet waarom. Je gaat wat sneller rijden om te kijken of ze het op je gemund hebben. Ja, dat hebben ze, want ook zij versnellen. Ik kan me best voorstellen dat dat ontzettend bedreigend overkomt.
Vervolgens rijden ze je klem en dwingen ze je tot stoppen door een bordje, te roepen en te zwaaien met de armen buiten de wagen. Eenmaal tot stoppen gedwongen krijg je een heel lulverhaal en laten de mannen je een fake-id zien. Geen echte zoals jij en ik die hebben, maar een fake plastic pasje. Je moet ze maar geloven. Vaak moeten mensen daarna nog onder bedreiging met de overvallers mee naar de bank om te pinnen.
Dit is geen verkeershandhaving, dit is misdaad.
idd wat een onzinquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:12 schreef Mikkie het volgende:
Wat een heilige boontjes hier. Net alsof je dan drie seconden totaal niet op de weg let. Je hebt dat ding vast. Als jij met je passagier zit te lullen of een nieuwe cd in de radio doet ben je ook minder geconcentreerd hoor
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |