ik ben serieusquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
Een normale reactie had ik op gehoopt, maar ik zou beter moeten weten in dit topic
Laten we het hopen. (verkapte tvp)quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dan kom je hier toch niet meer denthemen.
Interlands komen overigens goed uit. Hopelijk kunnen we dan al wat speler terugverwelkomen.
Janota is geen spits...quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vond Janota wel goed invallen vandaag, kan die voortaan niet ipv Mols meespelen? Wat ie vorig seizoen nog goed deed, zag ik vandaag totaal niet terug
Dan heb je de wedstrijd met je aarsch gekeken.quote:
gast, hij heeft echt geen bijzondere reddingen verricht, 1 keer hooguitquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:56 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dan heb je de wedstrijd met je aarsch gekeken.
Ondanks dat hij vaak prima staat te keepen ziet het er vrij onbeholpen uit af en toe.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:56 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dan heb je de wedstrijd met je aarsch gekeken.
die goal kon hij niet veel aan doen, gewoon een goede schijnbewegingquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:04 schreef Juk het volgende:
Dat mensen hem bij de 3-1 een fout verwijten is helemaal belachelijk. Van 8 meter moet je wel een hoek kiezen, anders ben je altijd te laat. Hij speelde wel een mooi spelletje bluf door lang te blijven staan waardoor Bridji even twijfelde. Helaas had niemand zin meer en kreeg hij dus alle tijd om iets te bedenken.
Deze oude Mols rendeert het beste op rand 16, kappen draaien en schieten. Zoals hij 1 keer kon doen in de 2de helft. Hij lijkt ook in te houden omdat hij zo lang mogelijk moet/wil spelen en dus zichzelf niet wil vermoeien.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Boeiend, Mols vond ik helemaal niks vandaag, en dan heb je weinig andere opties op het moment
Ja boeiend. Posities raar invullen helpt een team niet verder.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Boeiend, Mols vond ik helemaal niks vandaag, en dan heb je weinig andere opties op het moment
Vorig seizoen deed Mols dat idd erg goed. Was toen erg balvast, maar daar zag ik vandaag helemaal niks van terug.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:08 schreef Juk het volgende:
[..]
Deze oude Mols rendeert het beste op rand 16, kappen draaien en schieten. Zoals hij 1 keer kon doen in de 2de helft. Hij lijkt ook in te houden omdat hij zo lang mogelijk moet/wil spelen en dus zichzelf niet wil vermoeien.
Tegen Volendam zou ik inderdaad maar Janota of Erasmus een kans geven.
wat Juk zegt, dat werkt prima als hij 20 minuten moet invallenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vorig seizoen deed Mols dat idd erg goed. Was toen erg balvast, maar daar zag ik vandaag helemaal niks van terug.
Dat klopt, en aangezien Makaay en Tomasson geblesseerd zijn kom je dan al snel bij Janota (of Erasmus) uit.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:26 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wat Juk zegt, dat werkt prima als hij 20 minuten moet invallen
hele wedstrijd gaat niet meer
Aangezien Tomasson vandaag al bijna fit was verwacht ik hem over 2 weken er wel bij. Als Janota dan Bruins (die in 2008 nog geen goede wedstrijd heeft laten zien) vervangt gaat het ergens op lijken.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat klopt, en aangezien Makaay en Tomasson geblesseerd zijn kom je dan al snel bij Janota (of Erasmus) uit.
Tja daar heb je ook wel weer een punt jaquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:32 schreef Juk het volgende:
[..]
Aangezien Tomasson vandaag al bijna fit was verwacht ik hem over 2 weken er wel bij. Als Janota dan Bruins (die in 2008 nog geen goede wedstrijd heeft laten zien) vervangt gaat het ergens op lijken.
Vergeet erbij te vermelden dat Greene dan ook eerst nog zijn contract mag laten ontbinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |