abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 september 2008 @ 04:55:47 #41
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_61283324
Ik zie niet in wat er mis is met een man die de politiek is ingegaan om de achtersgestelde positie van een groep te verbeteren.

Of wil er iemand hier met droge ogen beweren dat je als latino of afro-american net zulke grote kansen hebt om te 'slagen' in de samenleving als WASP...?
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_61283331
Wat een gedoe om iemand die na zijn verkiezingsnederlaag weer in de vergetelheid terecht gaat komen
*****Kraak........
pi_61284368
quote:
Op maandag 1 september 2008 04:55 schreef reem het volgende:
Ik zie niet in wat er mis is met een man die de politiek is ingegaan om de achtersgestelde positie van een groep te verbeteren.

Of wil er iemand hier met droge ogen beweren dat je als latino of afro-american net zulke grote kansen hebt om te 'slagen' in de samenleving als WASP...?
Om met het laatste te beginnen, nee dat wil ik niet beweren. Ik denk dat veel afro-amerikanen het verdomd lastig hebben, vooral omdat ze op moeten groeien in een-ouder gezinnen, in wijken waar het niet veilig leven is en waar het niet cool is om naar school te gaan en om te studeren.

Maar voor hen die zichzelf uit de nesten kunnen werken, ligt er een goede toekomst klaar, en veel afro-Amerikaanse meisjes laten zien dat de kansen in de VS voor het grijpen liggen.

Maar om terug te komen op Obama: waar het in het artikel om gaat, is dat Obama door ons wordt gezien als de verzoener tussen blank en zwart, de verlosser, terwijl uit zijn auto biografie blijkt dat hij zichzelf altijd heeft afgezet tegen zijn blanke roots. Dat is IMHO een nare kwaliteit, die best wel eens wat verder belicht had mogen worden door de heren en dames journalisten. Want met name vanwege die nare kwaliteit heeft Obama zichzelf ingezet als community organizer (en verrekkes weinig gerealiseerd), voor zijn "eigen" groep, terwijl hij daar maar heel erg weinig mee te maken had.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  maandag 1 september 2008 @ 09:12:34 #44
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_61284505
Wanneer ik me in Obama verdiep vind ik toch dat hij heel wat meer in zijn mars heeft dan Bush. Die heeft daadwerkelijk enkel dankzij zijn familie carriére kunnen maken en president kunnen worden. Obama is toch heel wat meer self-made dan hij! Hetzelfde geld (in veel mindere mate) voor McCain.
The End Times are wild
  maandag 1 september 2008 @ 09:16:45 #45
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61284574
quote:
Op maandag 1 september 2008 03:43 schreef Maurice90 het volgende:
Kunnen we ons niet beter bezig houden met ons eigen landje ^^
Zeg je met een rusland-avatar?
pi_61291156
quote:
Op maandag 1 september 2008 01:16 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik zie weinig verschil tussen StefanP's post over Obama en al jouw jankposts over McCain.
O, puh-lease! Als je je gekrenkt voelt, moet je je maar op iemand anders afreageren. .
  maandag 1 september 2008 @ 15:58:14 #47
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_61294248
quote:
De christelijke Palin zou zich hebben opgeworpen als moeder om een schandaal te voorkomen.
Klinkt allemaal ook erg betrouwbaar
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_61296791
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 21:02 schreef StefanP het volgende:
denkt meneertje klaar te zijn voor het presidentschap van het machtigste land ter wereld.
hij is natuurlijk lang niet de enige die dat denkt.

Na 8 jaar Bush is eigenlijk iedere Democraat die een beetje kan spellen klaar voor het presidentschap van de VS. Het verbaast mij alleen dat er uberhaupt nog mensen zijn die vandaag de dag dat baantje ambieren.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_61357363
Ik vind het wel een rare naam, 'Barack'
Denk erover na.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 september 2008 @ 20:40:10 #50
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61357499
die stefanP is echt hilarisch in zijn stuitende domheid.
pi_61359192
Maar wel iemand die gekoestert moet worden, want zoveel pure inbreed rednecks komen we op Fok niet tegen.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  woensdag 3 september 2008 @ 21:32:43 #52
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61359367
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:35 schreef bondgirl007 het volgende:
Ik vind het wel een rare naam, 'Barack'
Veel van zijn vrienden en familie noemden hem altijd 'Barry', als je dat gemakkelijker vind.
  woensdag 3 september 2008 @ 21:33:22 #53
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61359389
Redneck lifestyle!

Guns, pick-up trucks, and country music
  woensdag 3 september 2008 @ 21:34:57 #54
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_61359436
quote:
Op woensdag 3 september 2008 21:33 schreef Wheelgunner het volgende:
Redneck lifestyle!

Guns, pick-up trucks, and country music
Bekrompenheid, tienermoeders en kunstgebitten.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 3 september 2008 @ 21:43:32 #55
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61359740
quote:
Op woensdag 3 september 2008 21:34 schreef popolon het volgende:

[..]

Ok, niet alles
pi_61364213
quote:
Op woensdag 3 september 2008 21:34 schreef popolon het volgende:

[..]

Mja, ga de onderklasse maar weer afzeiken.

Meth heads en mullets.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  woensdag 3 september 2008 @ 23:37:57 #57
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_61364273
Gadver, waarom klik ik daarop?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_61366652
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:40 schreef Swetsenegger het volgende:
die stefanP is echt hilarisch in zijn stuitende domheid.
Nee, met zo'n reactie toon je aan intelligent te zijn. Het zal me een worst zijn wat je van me vindt. Maar iemand 'stuidend dom' noemen omdat jij toevallig van mening bent dat Obama een briljant, onnavolgbaar CV met idem dito ervaring heeft, is toch echt stukken dommer dan het fijntjes aangeven dat meertje "community organizer" van mij -en vele anderen- mijn kast nog niet mocht reorganizeren, laat staan president worden.

O ja, mooie foto van een olifant en een klein meisje in je fotoboek!

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  donderdag 4 september 2008 @ 07:49:35 #59
217719 Klautje
IK KOM HIER OM TE HATEN GEK
pi_61367412
quote:
Op donderdag 4 september 2008 03:04 schreef StefanP het volgende:

[..]

Nee, met zo'n reactie toon je aan intelligent te zijn. Het zal me een worst zijn wat je van me vindt. Maar iemand 'stuidend dom' noemen omdat jij toevallig van mening bent dat Obama een briljant, onnavolgbaar CV met idem dito ervaring heeft, is toch echt stukken dommer dan het fijntjes aangeven dat meertje "community organizer" van mij -en vele anderen- mijn kast nog niet mocht reorganizeren, laat staan president worden.

O ja, mooie foto van een olifant en een klein meisje in je fotoboek!

verkapt-ik-ben-een-domme-redneck-en-niggerguy-post
© Bafnek
pi_61371309
quote:
Op donderdag 4 september 2008 07:49 schreef Klautje het volgende:

[..]

verkapt-ik-ben-een-domme-redneck-en-niggerguy-post
hoezo ´verkapt´?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')