Ik kan z'n tepels amper zien tussen dat borsthaar :/quote:
Vind je dat al veel borsthaar?quote:Op maandag 1 september 2008 20:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan z'n tepels amper zien tussen dat borsthaar :/
Nee, dat vind ik ieniemienie tepelsquote:Op maandag 1 september 2008 21:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je dat al veel borsthaar?
Ik heb zelfs nog meer!
heej Ralfiequote:Op maandag 1 september 2008 21:14 schreef Ralfieboy het volgende:
Zow, daar ben ik!
mooi op tijd, anders was deze ook al dicht geweestquote:Op maandag 1 september 2008 21:14 schreef Ralfieboy het volgende:
Zow, daar ben ik!
Ja jij hebt omstreeks 2.30 uur een noodsms verzonden waarin je alle geliefden en kinderen bij je riepquote:Op maandag 1 september 2008 21:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heej Ralfie
Heb je het als gezellig ervaren?
Ik was je op een gegeven moment helemaal kwijt.
quote:Op maandag 1 september 2008 21:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja jij hebt omstreeks 2.30 uur een noodsms verzonden waarin je alle geliefden en kinderen bij je riep
O deze meet speelt zich meer achter de schermen af merk ikquote:Op maandag 1 september 2008 21:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hmmm...geen bloed.....geen losse lichaamsdelen....
Wat houden jullie tegenwoordig voor slappe meets?
Ja leuk hë zo'n gemeleerd gezelschap. En de tafel was niet te groot/lang dat er geen gezamelijke gesprekken gehouden konden worden. Volgende keer moet er na een gang gerechtjes eigenlijk wel gehusseld wordenquote:Op maandag 1 september 2008 21:47 schreef Ralfieboy het volgende:
Ja ik was ook veel mensen kwijt haha
Maar ik vond het een leuke avond. Toch weer allerlei bekenden tegengekomen, dus leuk bijgepraat.
Bij het eten was het wel ff wennen, je komt toch als onbekende in een groep terecht. Gelukkig was Paul er bij, want dan heb je toch een bekende. Na even wennen was het erg leuk! Jullie zijn echt onwijs verschillende types! Echt grappig!
Scheelt me iig de pestpleuris lezen.quote:Op maandag 1 september 2008 21:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O deze meet speelt zich meer achter de schermen af merk ik
Niemand die zegt dat je dat moet natuurlijkquote:Op maandag 1 september 2008 21:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Scheelt me iig de pestpleuris lezen.
Jullie waren zelf aardig honkvast, en heb nog diverse malen mensen voorbij zien lopenquote:Op maandag 1 september 2008 21:47 schreef Ralfieboy het volgende:
Ja ik was ook veel mensen kwijt haha
Maar ik vond het een leuke avond. Toch weer allerlei bekenden tegengekomen, dus leuk bijgepraat.
Bij het eten was het wel ff wennen, je komt toch als onbekende in een groep terecht. Gelukkig was Paul er bij, want dan heb je toch een bekende. Na even wennen was het erg leuk! Jullie zijn echt onwijs verschillende types! Echt grappig!
volgens mij moesten er hier een paar mensen eigenlijk eens hun pm box uitmestenquote:Op maandag 1 september 2008 21:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Scheelt me iig de pestpleuris lezen.
Je kent me toch...ik blijf graag op de hoogte.quote:Op maandag 1 september 2008 21:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Niemand die zegt dat je dat moet natuurlijk
Dat was een stuk makkelijker dan gevreesd... dankzij...quote:Op maandag 1 september 2008 21:18 schreef wonderer het volgende:
Nou, we gaan dat stomme witte hek uit de tuin slopen, later!
Dan had je gewoon mee moeten gaanquote:Op maandag 1 september 2008 21:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kent me toch...ik blijf graag op de hoogte.
Divide et impera en zo
seksquote:Op maandag 1 september 2008 22:24 schreef Vlarp het volgende:
Heeft iemand de gouden tip om rustig te worden?
Verliefd wordenquote:Op maandag 1 september 2008 22:24 schreef Vlarp het volgende:
Nee hoor, dit is zo plots besloten na mijn eerste keer seks met een vrouwquote:
1ste jaars. Bah, wat een gespuis, houden de hele boel op en zijn een beetje onnozelquote:Op maandag 1 september 2008 12:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben iets later opgestaan, ben nu weer op school. De eerste studieweek is begonnen, en wat zijn er toch veel leuke eerstejaars bij mij op school! Nou goed, ik moet ff 2 mndjes hard doorwerken en dan ben ik hier foetsie. Vanavond kan ik niet slapen, dan doe ik mee aan de clubkampioenschappen en moet ik spelen tegen de 4e beste speler van onze club (dat wordt echt een totale afgang)
Wil jij je mond dicht houden!quote:Op maandag 1 september 2008 14:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vast ook alleen maar totdat hij zijn eigen prinsje met neusgaten tegenkomt
rooibostheequote:Op maandag 1 september 2008 22:24 schreef Vlarp het volgende:
Ja hijs vrijwilliger, sinds kortquote:Op maandag 1 september 2008 15:10 schreef MisterO het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens hier, werkt Ralf soms voor Pann?
ik ga zo slapen dus dan zeg ik geen woord meerquote:Op maandag 1 september 2008 22:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wil jij je mond dicht houden!
Volgens mij was het feest wel compleet geweest met jou!quote:Op maandag 1 september 2008 16:40 schreef Zakje het volgende:
Argh, als ik het zo lees had ik toch maar moeten gaan geloof ik. In ieder geval ben ik blij dat het gezellig was
.
quote:Op maandag 1 september 2008 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
HIW HAD GELIJK JIJ HAAT DIKKE MENSEN, YOU SKINNY BIATCH!! Behalve als ze de weg kwijt zijn
22 euro is indd goedkoop!quote:Op maandag 1 september 2008 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij kwamen we op zo'n 22 EUR pp uit, incl drank. Hetgeen voor een restaurant helemaal niet belachelijk veel is eigenlijk.
misschien als je wat genuanceerder was, dat je dan wat meer sympathie trektquote:Op maandag 1 september 2008 17:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Nee, maar als er iemand is die hier geen recht van spreken heeft over manieren, dan is het dat magere scharminkel met z'n grote neus wel. Want naast het gelebber en gelik en het droogneuken op het Pannfeest, lieten die twee hun handjes onder de tafel ook flink wapperen tijdens het eten... Zakje's fout is dat hij er een uurtje later over opschepte toen we gingen pinnen.
Meneer haat me toch al "intens" volgens zijn eigen zeggen.
Zie je nou wel dat ik een fatsoenlijk mens ben, ik heb destijds niet eens alles verteld over het schaamteloze gore gedrag van die twee.
Kat in het nauw maakt rare sprongen. Als Zakje zijn opmerking voor zich had gehouden over mijn lompe tafelmanieren, dan waren zijn lompe tafel manieren gewoon braaf geheim gebleven.
gezien de strekking van het bericht vind ik je keuze voor het woord trekt in combinatie met Cairon wat minder gelukkigquote:Op maandag 1 september 2008 22:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
misschien als je wat genuanceerder was, dat je dan wat meer sympathie trekt
nou laat ik het zo zeggen je hoeft alleen maar ouder te worden om in mijn voetsporen te kunnenquote:Op maandag 1 september 2008 23:02 schreef hierissieweer het volgende:
Trouwens, van 0 tot 100 hoe groot is mijn gayness?
AHHH!!quote:Op maandag 1 september 2008 23:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou laat ik het zo zeggen je hoeft alleen maar ouder te worden om in mijn voetsporen te kunnen
Zwanger?quote:
jij dacht dat het wel mee viel?quote:
Zou niet weten van wiequote:
ja volgende keer moet je dan wel een rondje met Wax maken en alle ander fokkers voorstellenquote:Op maandag 1 september 2008 23:12 schreef Ang3l het volgende:
Wel grappig dat ik Waxxer nog tegenkwam in de Effenaar
Nou, ja zo erg was ben ik toch ook weer niet?quote:Op maandag 1 september 2008 23:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij dacht dat het wel mee viel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |