quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Congrats boys.
Valt helemaal niets aan te merken op deze overwinning.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Congrats boys.
Valt helemaal niets aan te merken op deze overwinning.
Hij had inderdaad Vertonghen en Van der Wiel voor rust uit het veld moeten sturen, dan hadden de overige spelers misschien 3 stappen extra gedaan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:07 schreef patrickt37 het volgende:
Al heeft Vink wel tegen Ajax gefloten, en was hij cruciaal in het scoreverloop.
Maar al had Vink goed gefloten, had Ajax nog niet gewonnen.
Puike wedstrijd(instelling) van SCH.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:58 schreef SCH het volgende:
Ik stond pal naast het Ajax-vak. Respect voor de humor en het cynisme. ("oh wat zijn we kut",. Pieter Vink aanmoedigen en het sarcastische "Ajax-publiek" naar SCH-supporters die al vroeg weggaan.
Gefeliciteerd trouwens SCH. Niks, maar dan ook helemaal niks op af te dingen. 4-2 is nog mager, het had met een beetje meer geluk 8-2 kunnen worden. Ik ben er iig dood- en doodziek vanquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:58 schreef SCH het volgende:
Wauw
Wat een heerlijke middag. De vraag is hoeveel dit over Heerenveen zegt want ik vond Ajax echt onthutsend en verbijsterend zwak. Pas in het laatste kwartier een beetje aandringen maar de eerste helft was het soms bijna sneu.
Ik stond pal naast het Ajax-vak. Respect voor de humor en het cynisme. ("oh wat zijn we kut",. Pieter Vink aanmoedigen en het sarcastische "Ajax-publiek" naar SCH-supporters die al vroeg weggaan.
Beerens was fenomenaal en Sibon weer super. Verdediging stond een stuk beter. Bijna iedere aanval was op een gegeven moment raak en eigenlijk is het enige dat je ze kunt verwijten dat het voor rust niet al 5-0 stond.
Bak Nielsen, het verschil tussen een slechte verdediging en een goede verdediging.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:07 schreef dagizmo het volgende:
Heb er ff geen woorden voor (net thuis na feestje) maar 1 ding: Bak Nielsen, wat een killer!! Heerlijk dagje gehad.
Het was dan ook 5-2quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd trouwens SCH. Niks, maar dan ook helemaal niks op af te dingen. 4-2 is nog mager, het had met een beetje meer geluk 8-2 kunnen worden. Ik ben er iig dood- en doodziek van.
Moet je nagaan hoe erg ik van slag benquote:
Je mag vaker komen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:14 schreef SCH het volgende:
2 x naar Heerenveen gereden in 4 dagen 13 doelpunten gezien waarvan 9 voor Heerenveen. Kon slechter
Doe maar een leuke loting dinsdag dan.quote:
1,5 of 2,5 jaar geleden heb ik het wel eens meegemaakt in de play-offs, toen er (bij een 5-0 standquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:28 schreef SCH het volgende:
Is er eigenlijk wel eens iemand uit dat uitvak er over heen geklauterd?
Ik moest op een gegeven om iets lachen maar dat viel blijkbaar verkeerd bij zo'n tokkie en die zat huppa zo boven op dat hek en had er zo overheen kunnen springen als niet een andere ajaxfan hem tegen had gehouden.
Leuk liedje he.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:46 schreef Superheld het volgende:
Hehe, snap na vandaag die titel pas echt.
We winnen te vaak van jullie.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:50 schreef kevin6188 het volgende:
Wat ik raar vond; waarom ging niet heel het stadion uit z'n dak bij een 4-0 stand?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:09 schreef Sandyman het volgende:
Prachtige wedstrijd. Maar zoals SCH al aangaf, het ajax vak heeft mij meerdere keren aan het lachen gekregen, heerlijk, leuk publiek!
Nadat de 4-1 binnen werd geschoten cynisch 'tien, tien, tien' schreeuwen; even later gevolgd door 'always look on the bright side of life'.
Volgens mij hoorde ik op een gegeven moment voorbijkomen 'we krijgen voetballes'.
Meerdere keren werd de wave bij een 4-0 achterstand ingezet door het ajax publiek.
Op zo'n manier kan ik extra van een wedstrijd genieten.![]()
Dat valt nou ook wel weer mee de laatste paar jaar.....quote:
Nope, 4000 wachtenden voor je.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:05 schreef patrickt37 het volgende:
Zijn er nog seizoenskaarten beschikbaar in Heerenveen?
Wanneer je nu achter aansluit mag je er na de volgende grote verbouwing (5 000 plaatsen of meer) vast wel bij komen zittenquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:05 schreef patrickt37 het volgende:
Zijn er nog seizoenskaarten beschikbaar in Heerenveen?
Het is allemaal ver weg voor me.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wanneer je nu achter aansluit mag je er na de volgende grote verbouwing (5 000 plaatsen of meer) vast wel bij komen zitten
Is er in Alkmaar geen plaats meer dan? Daar liepen er begin dit seizoen ook weer een stel weg en winnen ze ook met grote cijfers de laatste weken. Lijkt me ook een stuk dichter bij 'huis'
Het aantal passieve kijkers is relatief hoog. Die krijg je voor geen meter mee. Ja zo nu en dan ff staan en klappen, maar de bek wordt niet opengetrokken. Helaas.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:50 schreef kevin6188 het volgende:
Wat ik raar vond; waarom ging niet heel het stadion uit z'n dak bij een 4-0 stand?
Met de individuele goals nog even:quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:09 schreef One_conundrum het volgende:
http://media.vrtnieuws.ne(...)0055788706_wmvhi.wmv
samenvatting van gister
Ze trekken de bek wel degelijk open; "Zitten!"quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:28 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Het aantal passieve kijkers is relatief hoog. Die krijg je voor geen meter mee. Ja zo nu en dan ff staan en klappen, maar de bek wordt niet opengetrokken. Helaas.
[..]
Ik vond de verdediging gisteren eigenlijk al een stuk sterker dan vorige wedstrijden, tegen één van de sterkste aanvallen van de eredivisie. Vanaf 4-0 was de scherpte er wel een beetje van af, maar daarvoor bijna niets weggegeven. Denk je niet dat dat wel eens stuctureel kan zijn?quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:28 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Het was een zeer goede pot van Heerenveen, deels ook zwakte van Ajax. Ik hoop dat we de lijn kunnen doortrekken, maar ben ook realistisch genoeg dat wij het dit seizoen ook niet gaan maken. We krijgen toch telkens teveel goals tegen. Degene die ze niet zo tegenkrijgt, die wordt kampioen.
Mooie pot, van genoten, sfeer was perfect. Maar dit gaat natuurlijk niet altijd zo.
quote:Toen de huidige Heerenveen-trainer Trond Sollied nog in België werkte, was er een mop over hem in omloop. Ze ging als volgt: Jan Ceulemans en Hugo Broos stonden samen met Sollied voor de hemelpoort. Ceulemans vertelde God over al zijn verdiensten voor het Belgische voetbal en over zijn hoop op een mooi plekje in de hemel. Hij mocht meteen doorlopen. Ook Broos somde zijn indrukwekkende cv op en ging op zijn knieën. God deed zijn duim omhoog. Toen kwam de jonge Sollied die zich tot God richtte en zei: ‘Ik denk dat U op mijn plek zit.’
quote:Sollied voor EredivisieLive:
"Het was vandaag als een fles ketchup, je kan niet verklaren, maar alles kwam er vandaag in een keer uit"
quote:Bert Maalderink: Ik heb optimistische Heerenveensupporters gehoord die nu al vol verwachting naar de loting kijken, laat AC Milan maar komen.
Sollied: Ja Milan is ok
Bert Maalderink: Oh is dat geen overmoed?
Sollied: Nee ik heb als trainer vroeger tegen Milan gespeeld en dat was heel leuk.
Bert Maalderink: Ja maar leuk en winnen is nog iets heel anders.
Sollied: Ik eh heb gewonnen.
Ik heb de afgelopen 3 maanden tussen de Heerenveen supporters gezeten. Heb me uitstekend vermaakt hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:14 schreef MaxPower het volgende:
Tja tussen de Groningers hier valt het toch een beetje tegen. Al zijn ze wel erg blij met onze overwinning op Ajax.
Ik had er veel meer van verwacht, inderdaad.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:28 schreef SCH het volgende:
Trond Sollied bij Holland Sport zonet, allemaggies wat een treurigheid
zat het net te kijken op videoquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:28 schreef SCH het volgende:
Hij is inderdaad niet een man van veel woordenquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:28 schreef SCH het volgende:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 03:14 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
welke beroemde vrouw zou u wel eens willen ontmoeten
"..... mijn vrouw"
Die willen zelf vast ook wel heen. Overigens lijkt het Milan -uit te worden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:03 schreef Tommeke het volgende:
Als het Milan thuis is, ga ik kaarten proberen te regelen
Ken genoeg mensen met een seizoenskaart.
Waar basseer je dat op en waarom duurt het zo lang voordat de uit en thuis duels officieel bekend gemaakt worden?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:04 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Die willen zelf vast ook wel heen. Overigens lijkt het Milan -uit te worden.
De Italiaanse ploegen zijn nog bezig met het omkopen, het loopt alleen niet zo lekker.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waar basseer je dat op en waarom duurt het zo lang voordat de uit en thuis duels officieel bekend gemaakt worden?
Ja want dat is ook erg zwaar rekenwerk voor een computer zegquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:07 schreef Peterselieman het volgende:
De computer maakt het speelschema op basis van de loting en alle restricties die er zijn. Dus dan duurt het even.
op de officiele site van milan staat hun schema al. Geen idee of dat al bevestigd is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waar basseer je dat op en waarom duurt het zo lang voordat de uit en thuis duels officieel bekend gemaakt worden?
Dat zou erg jammer zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:04 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Die willen zelf vast ook wel heen. Overigens lijkt het Milan -uit te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |