Consequent is mijn derde naam.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ach, je bent wel consequent met het gebruik van stopwoorden online en irl
West Kruiskadequote:Op woensdag 10 september 2008 20:52 schreef Isegrim het volgende:
Ik weet niet eens waar Nighttown zat.
Ohhhh ja ik weet het al!quote:Op woensdag 10 september 2008 21:01 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
West Kruiskade
www.watt-rotterdam.nl
Duitsers in Rotterdam aiaiaiai. Maar ik ben er ook bij!quote:Op woensdag 10 september 2008 21:50 schreef ebeaydojraes het volgende:
ellen alien und modeselecter ja! ze germans are coming
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:01 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
West Kruiskade
www.watt-rotterdam.nl
Dat is toch die grote Chinese supermarkt naast Sumo? Die moet ik binnenkort ook eens checken, wil me gaan verdiepen in de Japanse keuken en ze schijnen daar ook veel Japanse shizzle te hebben. Watt zit overigens aan dezelfde kant van de West Kruiskade als Wan Nom Hong (ofzo).quote:Op woensdag 10 september 2008 22:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oehhhh mijn favoriete toko zit trouwens aan de andere kant van de straat dan wah nam hon ofzo, een paar 100 meter verder, net voorbij de Nederlandse slager. Een hele diepe, en eenmaal binnen een stuk breder dan je zou denken (wordt ineens 2 en later 3x zo breed).
Hoewel de levende vissen een beetje bizar blijven
Wah nam hong (?) zit idd naast Sumoquote:Op woensdag 10 september 2008 23:30 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Dat is toch die grote Chinese supermarkt naast Sumo? Die moet ik binnenkort ook eens checken, wil me gaan verdiepen in de Japanse keuken en ze schijnen daar ook veel Japanse shizzle te hebben. Watt zit overigens aan dezelfde kant van de West Kruiskade als Wan Nom Hong (ofzo).
Ach, zolang ze niet vragen waar de Altstadt is..quote:Op woensdag 10 september 2008 22:18 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Duitsers in Rotterdam aiaiaiai. Maar ik ben er ook bij!
antwoord: in Eindhoven (geinig caféquote:Op donderdag 11 september 2008 06:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ach, zolang ze niet vragen waar de Altstadt is..
als westkruiskade.nlquote:Op donderdag 11 september 2008 06:31 schreef Isegrim het volgende:
Wah Nam Hong is het. En LHO, wil je nou eens kijken hoe die Chinees van jou heet? Er zitten er zoveel en ik ga niet bij elke naar binnen lopen.
Oh, en voor goeie Indiase producten moet je bij Pak zijn, die zit een stuk verderop aan de rechterkant (gerekend vanaf Kruisplein).
Gewoon naar zuid laten lopen, goed voor de conditiequote:Op donderdag 11 september 2008 06:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik er nog nooit chocolade heb gezien. Chinezen zijn meer van de yello snoepjes enzoquote:Op donderdag 11 september 2008 14:09 schreef Fugie het volgende:
hebben ze bij die chinees ook van die amandel cholocaatjes ?
Dat heb ik serieus een keer gehad in de stad. Een stel toeristen die me de weg naar 'the old city' vroegen. Tja, geef daar dan maar 'es antwoord op.quote:Op donderdag 11 september 2008 06:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |