Lijkt mij wel maar het is ook zo ontzettend slecht neergezet allemaal. Hier is de doelgroep dus allemaal afgehaakt. Het boeit ze niet en vinden het pooiers die mannen. Vorige week zat er hier een groep van 20 jongeren te kijken voor het stappen op zondagavond, gisteravond waren ze dvd aan 't kijken. Met mijn dochter over gehad waarom ze niet meer keken. Ze vinden het zo ontzettend stom dat die meiden alles voor die mannen moeten doen. En ze snappen niets van de onderlinge verstand houdingen. Maarja zijn er maar een stuk of 20 die niet meer kijken dus die hebben niet echt invloed op de kijkcijfers denk ik.quote:
Zowel het concept als de uitzendingen zijn gewoon té knullig en onprofessioneel in elkaar geflikkerd.quote:Op maandag 15 september 2008 11:36 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel maar het is ook zo ontzettend slecht neergezet allemaal. Hier is de doelgroep dus allemaal afgehaakt. Het boeit ze niet en vinden het pooiers die mannen. Vorige week zat er hier een groep van 20 jongeren te kijken voor het stappen op zondagavond, gisteravond waren ze dvd aan 't kijken. Met mijn dochter over gehad waarom ze niet meer keken. Ze vinden het zo ontzettend stom dat die meiden alles voor die mannen moeten doen. En ze snappen niets van de onderlinge verstand houdingen. Maarja zijn er maar een stuk of 20 die niet meer kijken dus die hebben niet echt invloed op de kijkcijfers denk ik.
jij bent echt zooo dom heh, ik ga het geen eens voor je uitleggen omdat je het waarschijnlijk toch niet snaptquote:Op maandag 15 september 2008 13:28 schreef lies1958 het volgende:
Is het niet zo dat de kijkcijfers worden bepaald door een klein percentage van de nederlandse bevolking die een apparaatje bij hun tv hebben staan. En dat er dan omgerekend wordt naar de cijfers. Als er van die kijkcijfer groep maar 2 procent of zo minder kijkt naar een programma heeft dit voor de eindcijfers volgens mij een grote invloed. Wij met z'n allen zonder kastje bij de tv hebben er helemaal geen invloed op de kijkcijfers. Als heel nederland hun tv een avond uit zou houden en die geselecteerde groep alleen zou kijken dan nog halen de programma hun hoge kijkcijfers binnen.
Jammer genoeg zijn kijkcijfers bepaald door een hele kleine groep tv kijkers en niet door de werkelijke kijkers naar tv.
quote:Op maandag 15 september 2008 13:44 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
jij bent echt zooo dom heh, ik ga het geen eens voor je uitleggen omdat je het waarschijnlijk toch niet snapt
Zo knap van je dat je mij als zoooo dom kan beoordelen. Weerleg het dan eens mijn verhaal over de kijkcijfers. Hoe dat volgens jou wel in zijn werk gaat. Dus volgens jou gaat het niet via een select groepje kijkers met een kastje aan hun tv gekoppeld. Zou me er maar eens gaan verdiepen als ik jou was. Heb namelijk zelf een tijdje meegedaan aan het kijkcijferonderzoek.quote:Op maandag 15 september 2008 13:44 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
jij bent echt zooo dom heh, ik ga het geen eens voor je uitleggen omdat je het waarschijnlijk toch niet snapt
Dan zal ik ook wel een debiel zijn want hoe de kijkcijfers tot stand komen is mij ook een raadsel. Niet dat ik me er ooit in heb verdiept maar dat gelul met die kastjes gaat ook vrolijk mijn hersenhuisje voorbij.quote:Op maandag 15 september 2008 13:44 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat je niet snapt dat de steekproef representatief is en dat het geen hol uitmaakt wat jij net beweerdequote:Op maandag 15 september 2008 14:07 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Zo knap van je dat je mij als zoooo dom kan beoordelen. Weerleg het dan eens mijn verhaal over de kijkcijfers. Hoe dat volgens jou wel in zijn werk gaat. Dus volgens jou gaat het niet via een select groepje kijkers met een kastje aan hun tv gekoppeld. Zou me er maar eens gaan verdiepen als ik jou was. Heb namelijk zelf een tijdje meegedaan aan het kijkcijferonderzoek.
Oke ik ben dus ontzettend dom. Je hebt wederom gelijk.
Ben blij dat er zulke intelligente mensen op dit forum zitten zoals jij om mij alles duidelijk te maken. Mijn hartelijke dank ik heb weer een hoop van je opgestoken.quote:Op maandag 15 september 2008 14:11 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat je niet snapt dat de steekproef representatief is en dat het geen hol uitmaakt wat jij net beweerde
quote:Op maandag 15 september 2008 07:57 schreef tuinfluiter het volgende:
Zondag 14 september 2008
19:31--165.000--madl-2.9
23:33--120.000--madl-5.5
Hij "legde uit" dat hij daar niet aan begon omdat je te dom zou zijn.quote:Op maandag 15 september 2008 14:15 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ben blij dat er zulke intelligente mensen op dit forum zitten zoals jij om mij alles duidelijk te maken. Mijn hartelijke dank ik heb weer een hoop van je opgestoken.
Maar je hebt nog steeds niet uitgelegd hoe het dan in jou ogen werkt het kijkcijfers tellen.
Er staan kastjes bij onderkant samenleving gezinnen een middeklasse gezinnen en een bovenmodaal gezinnen, dat verhoudings gewijsquote:Op maandag 15 september 2008 14:47 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het zelf nog niet gelezen maar misschien maakt dit het eea duidelijk.
Hoe komen kijkcijfers tot stand?
Jeeeezzz, wat ingewikkeld, kan iemand het kort samenvatten?![]()
Tja, als ze de boel tegenover studio sport gaan programmerenquote:
Omdat ze zondags 1 uur zendtijd krijgen van BNN?quote:Op maandag 15 september 2008 14:56 schreef scanman01 het volgende:
Komt nog bij dat BB en DGK kijkers het niet echt gewend zijn dat er iets nieuws
te zien valt op zondag. Waarom ze dat met CBML wel doen is voor mij een raadsel.
Kijkcijfers kloppen gewoon, de mensen die met kastje wel of niet kijken zijn representatief voor de rest van Nederland. Als t niet zou kloppen zou John de Mol niet zijn gestopt met Talpa.quote:Op maandag 15 september 2008 13:28 schreef lies1958 het volgende:
Is het niet zo dat de kijkcijfers worden bepaald door een klein percentage van de nederlandse bevolking die een apparaatje bij hun tv hebben staan. En dat er dan omgerekend wordt naar de cijfers. Als er van die kijkcijfer groep maar 2 procent of zo minder kijkt naar een programma heeft dit voor de eindcijfers volgens mij een grote invloed. Wij met z'n allen zonder kastje bij de tv hebben er helemaal geen invloed op de kijkcijfers. Als heel nederland hun tv een avond uit zou houden en die geselecteerde groep alleen zou kijken dan nog halen de programma hun hoge kijkcijfers binnen.
Jammer genoeg zijn kijkcijfers bepaald door een hele kleine groep tv kijkers en niet door de werkelijke kijkers naar tv.
Voorszichtig, maar niet overtuigend, opkrabbelen na de dreun van zondag.quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Maandag 15 september 2008
19:30--230 .000--madl-5.1
23:53----85.000--madl-5.9
denk je nou echt dat Huub bij die vergaderingen aanwezig isquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:48 schreef lies1958 het volgende:
huub schrijft op zijn site dat hij het giga druk heeft. Zouden er soms vergaderingen zijn over het kijkcijferdebacle van zondag. Moeten ze gelijk maar ook overleggen over hoe ze de site bijhouden wat als ondersteuning zou dienen voor het tv kijken. Die site is ook al sinds 12 september niet meer bijgewerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |