Weet je hoe snel ik dit topic geopent had?quote:
Ik bedoel FOK!quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Weet je hoe snel ik dit topic geopent had?
Scoren gaat weer een groot probleem worden in Alkmaar.quote:
nogmaals; waar is holman?quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:08 schreef Colplay het volgende:
[..]
Scoren gaat weer een groot probleem worden in Alkmaar.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:08 schreef Stereotomy het volgende:
Het kan nog 8-2 worden
Het is echt bagger ja.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:07 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ik bedoel FOK!
die pagina laad pas na een minuut ofsow echt irritant.
Blackburnquote:
NAC is involved.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:10 schreef Jnk18 het volgende:
wat een saaie pot zeg.
http://www.blackburn.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=122798quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Voor 4 jaar tekenen bij AZ en dan naar blackburn?
Ajax publiek.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:16 schreef venomsnake het volgende:
Ik zie alweer een hoop mensen vertrekken..
Echt heel creapy jaquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:19 schreef nightfall het volgende:
nou,. kijken wat van gaal heeft te zeiken straks
Hij wordt alcoholist dit jaarquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:19 schreef nightfall het volgende:
Haha ja, hopelijk een leuk interviewtjequote:Op zondag 31 augustus 2008 18:19 schreef nightfall het volgende:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Hij wordt alcoholist dit jaar
ja joh,. vertel maar.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:23 schreef SCH het volgende:
Was leuk in Volendam, willen jullie dat nog weten?
Hangt er vanaf wat jij daar hebt uitgespookt SCHquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:23 schreef SCH het volgende:
Was leuk in Volendam, willen jullie dat nog weten?
Waarschijnlijk iets met palingen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat jij daar hebt uitgespookt SCH
quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:25 schreef gitaarsnaar het volgende:
geef de schaal maar alvast aan PSV
Competitie kan je schriftelijk verder wel afdoen idd.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:25 schreef gitaarsnaar het volgende:
Engelse tabloids.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
http://www.blackburn.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=122798
whehehequote:Op zondag 31 augustus 2008 18:25 schreef gitaarsnaar het volgende:
Yep, doei van Gaal.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:25 schreef Kriegel het volgende:
Nou, AZ gaat dus weer verder waar het gebleven was.
Whehehe ik wilde net zoiets gaan typen... zo van zolang het maar niet gaat over dat je je paling ergens hebt ingestoken.. ok...quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:25 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets met palingen.
Na het zien van de hele wedstrijd moet ik je toch gelijk gevenquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan het ook compleet anders zeggen. NAC leefde boven hun stand vorig seizoen en dat werd in de play-offs duidelijk. Sleutelspeler Molhoek is weg en het succesvolle coach duo ook. AZ is veel sterker geworden met Martens, Lens, Schaars en Dembele en Ari die met de week beter lijken te worden.
Dan is het niet uitgespookt maar uitgerookt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:25 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets met palingen.
nog nietquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:32 schreef MarkNMGN het volgende:
Heeft Amoah eigenlijk ooit wel eens bij een club gespeeld die niet geel-zwart als clubkleuren had?
Wij staan er nog vlak achter anders.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:25 schreef gitaarsnaar het volgende:
Fortuna Sittardquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:32 schreef MarkNMGN het volgende:
Heeft Amoah eigenlijk ooit wel eens bij een club gespeeld die niet geel-zwart als clubkleuren had?
o ja natuurlijk , helemaal vergeten , al stond die toen nog wel onder contract van een geel zwarte clubquote:
Dat was 't toch?quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:52 schreef -J-D- het volgende:
Worm (NEC)
Sno (Ajax)
vd Struijk (Vitesse)
Rankovic (Ado)
De Guzman (Feyenoord)
Wie mis ik nog?
Wetzel (Ado)quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:52 schreef -J-D- het volgende:
Worm (NEC)
Sno (Ajax)
vd Struijk (Vitesse)
Rankovic (Ado)
De Guzman (Feyenoord)
Wie mis ik nog?
Hij heeft geen rode kaart gehadquote:
Als je als coach naar de tribune wordt gestuurd is dat toch ook 'rood' met een schorsing!? Normaal gesproken wel geloof ik.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:43 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hij heeft geen rode kaart gehad
Hij is naar de tribune gestuurd.
Ooit wel eens een trainer geel zien krijgen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als je als coach naar de tribune wordt gestuurd is dat toch ook 'rood' met een schorsing!? Normaal gesproken wel geloof ik.
Marco van Basten liep trouwens ook het veld op, en die kreeg niet eens geel. Het scheidsrechterskorps is weer lekker consequent bezig
quote:sc Heerenveen Heracles Almelo 12 sep 2008 20.45
PSV Sparta Rotterdam 13 sep 2008 18.45
ADO Den Haag AZ 13 sep 2008 19.45
FC Twente NEC 13 sep 2008 19.45
Feyenoord FC Volendam 13 sep 2008 20.45
De Graafschap Vitesse 14 sep 2008 12.30
Ajax Roda JC 14 sep 2008 14.30
FC Groningen FC Utrecht 14 sep 2008 14.30
NAC Breda Willem II 14 sep 2008 14.30
Woensdag, net als veel van jullie spelers, nog een interland gespeeld.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:25 schreef One_conundrum het volgende:
Wat is er met Klavan? Dat was de beste man van het veld tegen Feijenoord.
quote:Woensdagavond had de tweede speelronde van het kwalificatietoernooi voor het WK 2010 in Zuid-Afrika plaats. Mika Väyrynen speelde met Finland gelijk tegen Duitsland, 3-3. Väyrynen maakte het tweede Finse doelpunt en gaf bij het derde doelpunt een assist aan Sjölund. Pas in de slotfase van het duel maakte de Duitse aanvaller Miroslav Klose de gelijkmaker. De speler van Bayern München scoorde driemaal voor die Mannschaft.
Danijel Pranjic kende een teleurstellende avond. Kroatië verloor de kraker tegen Engeland met 1-4. Nadat de Kroaat Kovac in de eerste helft rood kreeg werd het een gemakkelijke avond voor de Engelsen.
Dinsdag kwamen Arnor Smarason, Tarik Elyounoussi en Kenny Steppe in actie. Smarason speelde met IJsland 1-1 gelijk tegen Slowakije. Elyuounoussi kwam in het duel met Macedonië (0-0) niet te scoren. Hij kreeg vlak voor rust wel een grote mogelijkheid, maar de aanvaller van Heerenveen miste een penalty. Het al uitgeschakelde Jong België, met Steppe in het doel, won in Bergen met 3-2 van Cyprus.
Bookmark gewoon myp2p.euquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:28 schreef One_conundrum het volgende:
Kan iemand trouwens inschatten of der een mooie stream is vanaaf?
www.mogulus.com/loodgieterquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:28 schreef One_conundrum het volgende:
Kan iemand trouwens inschatten of der een mooie stream is vanaaf?
Dat was niet echt succesvolquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Woensdag, net als veel van jullie spelers, nog een interland gespeeld.
Nog meer dan een uur, kan nog wel. 1 doelpuntje meepikken en je doet weer mee.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een klote begin van de wedstrijd, er valt weinig meer aan te redden.
je hebt er wel vertrouwen inquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nog meer dan een uur, kan nog wel. 1 doelpuntje meepikken en je doet weer mee.
Voetballen kunnen ze wel, alleen 2 domme en onnodige momenten.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:06 schreef 9christensen het volgende:
[..]
je hebt er wel vertrouwen in
Nee dat was het niet, hij raakt de bal gewoon als een speler van de f-jesquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:20 schreef denthemen het volgende:
Arrogant van die spits van Heerenveen
Dat mag niet als prof. Dus is ie arrogant.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nee dat was het niet, hij raakt de bal gewoon als een speler van de f-jes
Helemaal vol was het toen niet, maar wel voor ruim 3/4 gevuld. Prachtwedstrijd was dat ja, mooi weer en ook vrij vervoer. Heerlijk die onverwachte 1-2 van Tamerus vlak voor tijd.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:29 schreef denthemen het volgende:
Paar jaar terug was mooi, Heracles zat er toen net bij.. Wonnen uit bij Heerenveen, vol uitvak
quote:
Inderdaad.quote:
Eensch.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Jan de Jonge
Walgelijke droogkloot.
Ik snap het gewoon niet. Je verwacht toch een spraakzame persoon die een analyse geeft?quote:
Die man zegt niksquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet. Je verwacht toch een spraakzame persoon die een analyse geeft?
Echt zo'n een van het kaliber Yme Kuiper.
Indekken voor de 2-3 nederlaag.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:49 schreef Damzkieee het volgende:
Wat een gelul telkens over die interlands van Heerenveen zeg
Voor wie is ie erin gekomen trouwens?quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:50 schreef Damzkieee het volgende:
Bridji verdedigd helemaaal niet mee. Ik haal mijn zakdoek vast.
Klavan.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Voor wie is ie erin gekomen trouwens?
Ik vond Reitsma ook niet echt denderend vorige week. Je kon merken dat hij CL gewend is.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:55 schreef The_Verve het volgende:
Sowieso een waardeloze commentator. Jammer dat ze niet een paar van de NOS konden strikken...
klopt waquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:53 schreef Damzkieee het volgende:
WAt een gelul zeg van die commentator. Ik hoor de Heraclessupporters de hele tijd. Dat klapvee van Heerenveen is muisstil mén.
Echt, die 20 man van Heracles komen er met gemak bovenuit.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:57 schreef 9christensen het volgende:
[..]
klopt wa
waardeloos publiek daar
jammer, niet meegekregen, maar was wel in luchtige sfeer neem ik aan?quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Het blijft zoals gezegd een droogkloot maar dat was toch wel een heerlijke sneer van Jan de Jonge naar Van Halst.![]()
Hij (Jan Joost) heeft meer verstand van voetbal dan jou.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
jammer, niet meegekregen, maar was wel in luchtige sfeer neem ik aan?
Dat bint de tussenstanden bij alle andere Eredvisiewedstrijdenquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:05 schreef denthemen het volgende:
Iemand voor de deur
Nee, ik vind het ook heel irritant.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:00 schreef Damzkieee het volgende:
Pff ben ik de enige die die 'driekwart' beelden enorm kut vind bij de corners?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:07 schreef Damzkieee het volgende:
WILLIE KOMT ER ZO IN!!!
WILLIE WILLIE WILLIE WILLIE!!!
Inderdaad, die man stond stijf van de zenuwen. Zo sta je in de hoofdklasse te ballen, zo speel je tegen Feyenoordquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Willie
Wat was hij slecht tegen feyenoord trouwens.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Dost laat straks zijn ware klasse zien.
Wordt nog wel 2-3. Dan gaat Heracles-Groningen volgende week weer om de koppositie...quote:
Ik denk, laat ik niet in herhaling vallen, maar je valt me keurig bij.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:15 schreef Blawh het volgende:
Bridji voegt ook weer lekker veel toe.
Niks knaps aan, Heerenveen weigert te scoren.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:15 schreef Superheld het volgende:
Na de 2-0 ff wat anders gaan doen en terugkomen met 2-2. Knappe comeback :-)
quote:
Mijn beeld is juist beter nuquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:17 schreef _Mike_ het volgende:
Leuk, heb dus ook de 2-2 gemist...
Het zal toch niet..quote:
Jij ripped mijn bandbreedte dusquote:
Had prima gekund.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:24 schreef KingOfPop het volgende:
Geen 9-0 deze keer?
Niks voor mij dat Eredivise Live, ik ben al 43 in plaats van 23quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:31 schreef RayMania het volgende:
Denk om je hart hè, Damzkieeeeee.
Maar die gillende keukenmeid zou toch helemaal niet mee naar Eredivisie Live? Of ben ik in de war met een andere commentator?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Van Rijswijk is drama met z'n commentaar, ik weet niet wat die kerel gegeten heeft vooraf.
Nee die vent die niet mee mocht was nog veel erger.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:32 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Maar die gillende keukenmeid zou toch helemaal niet mee naar Eredivisie Live? Of ben ik in de war met een andere commentator?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |