God straft meteen!quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:35 schreef Fha het volgende:
Ha! je verdiende loon!
Bolly wolly en andere ringtone onzin
quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:45 schreef john88 het volgende:
Het rare is, bij mijn oude telefoon werkt het wel altijd. Snuffie Bunny, die was zo liefffffffff
Jaaaaa wat een poepie was dat hequote:Op zondag 31 augustus 2008 17:45 schreef john88 het volgende:
Het rare is, bij mijn oude telefoon werkt het wel altijd. Snuffie Bunny, die was zo liefffffffff
quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:51 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Jaaaaa wat een poepie was dat he
Bolly wolly is ook lief, maar dan iets brutaler hihien ik voel me ook wel es zo daarom heb ik die nu
![]()
Haha maar hij is zo sweetttt. Echt een scheetjequote:Op zondag 31 augustus 2008 17:53 schreef Rock-shocker het volgende:
Zodra mannen het woord "poepie" in de mond nemen, is er iets mis met ze. Werkelijk. Poepie.
Jezus.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:39 schreef Molluck het volgende:
Wtf, het moet toch niet gekker worden, een zingende bitterbal als ringtone
Mja inderdaad.. brrrrrquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:53 schreef Rock-shocker het volgende:
Zodra mannen het woord "poepie" in de mond nemen, is er iets mis met ze. Werkelijk. Poepie.
Jezus.
Jaquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:10 schreef xxiessiexx het volgende:
Dus jij bent een van de mensen die ervoor zorgen dat die achterlijke ringtones nog steeds bestaan
Ja puur om de reacties. Is iedereen dom door de hitte ofzo? Nog nooit zo weinig reacties gezien die de echtheid van het topic in twijfel nemen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:31 schreef Gambrono het volgende:
Dit topic is hierbij officieel genomineerd als kanshebber voor het meest kansloze topic van het jaar.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:40 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Elk verhaal waar een meisje in voorkomt is een hoax maar dit gelooft iedereen blind
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |