TS is dan ook Limburger.quote:
Nee maar de lucht van de BBQ waait wel hier naar binnen en nu krijg ik trek, maar ik moet nog wachten want mijn vriendin is pas om 20:00 klaar met werken. En ik mag niks eten van haar tussendoor omdat ik anders te vet wordtquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:00 schreef tisauch het volgende:
Ts wil ook barbeknoeien maar heeft niets in huis
EDIT:
Bier kan altijd![]()
Hij heeft zicht op de tuin van de buren.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:04 schreef TNA het volgende:
Waar haal je de wijsheid vandaan dat ze barbecuen omdat het lekker weer is? Denk je ook dat mensen autorijden omdat er nou eenmaal snelweg ligt?
Waarom ruik ik dan nooit BBQ als het 16 graden is ?quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:04 schreef TNA het volgende:
Waar haal je de wijsheid vandaan dat ze barbecuen omdat het lekker weer is? Denk je ook dat mensen autorijden omdat er nou eenmaal snelweg ligt?
Je klacht is dus dat mensen watjes zijn omdat ze niet in de winter barbecuen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom ruik ik dan nooit BBQ als het 16 graden is ?
Je kan toch je stukje vlees binnen opeten als je het buiten te koud vind
Nee. Zie TT.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:07 schreef TNA het volgende:
[..]
Je klacht is dus dat mensen watjes zijn omdat ze niet in de winter barbecuen?
Ik denk dat je neus stuk is @ <20 graden celciusquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom ruik ik dan nooit BBQ als het 16 graden is ?
Je klacht is onsamenhangend en onlogisch, maar ik ben blij dat je even je frustratie hebt kunnen uiten. Eet smakelijk alvast.quote:
Jummmquote:
lol, TS zit onder de duim en klaagt over anderen!quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee maar de lucht van de BBQ waait wel hier naar binnen en nu krijg ik trek, maar ik moet nog wachten want mijn vriendin is pas om 20:00 klaar met werken. En ik mag niks eten van haar tussendoor omdat ik anders te vet wordt
quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee maar de lucht van de BBQ waait wel hier naar binnen en nu krijg ik trek, maar ik moet nog wachten want mijn vriendin is pas om 20:00 klaar met werken. En ik mag niks eten van haar tussendoor omdat ik anders te vet wordt
Met je vrienden barbequen en bier zuipen om vervolgens de disco onveilig maken.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:21 schreef afcajos het volgende:
BBQ is gewoon een goed excuus om je vol te gooien met bierAanstaande zaterdag heb ik er weer één
Non stop bier drinken en afentoe een hamburgertje
Jij bent zeker niet die meid in je avatarquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:29 schreef McFearless het volgende:
[..]
Met je vrienden barbequen en bier zuipen om vervolgens de disco onveilig maken.
Als je het doet op de manier zoals veel mensen het doen wel ja. ( Lees: mensen die een dikke zwarte rand op het vlees normaal vinden en zeggen dat dat er nou eenmaal bijhoortquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:35 schreef satanshond het volgende:
BBQ=gratis voedselvergiftiging.
quote:Ik doe zelfs in de winter 2 BBQ's organiseren, heerlijk. Lekker met de ijsmuts op en de sneeuwschep in je handen burgers omdraaien
Oeh, nice.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:00 schreef JDude het volgende:
Zo even een pizza halen.
EDIT:
En daarna een koud biertje openen.
Neuh, ik heb een penis.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:36 schreef satanshond het volgende:
[..]
Jij bent zeker niet die meid in je avatar
Die meid vind je hierquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:36 schreef satanshond het volgende:
[..]
Jij bent zeker niet die meid in je avatar
aha, Braaivleisch!quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:07 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Braai
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |