quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:01 schreef koei het volgende:
Nou, een linkje dan maar...
Vriend is vaag aan het doen
Dankje DD! Het zal moeilijk worden, maar ik zal toch proberen om wat plezier te hebben! En jij eet smakelijk! Nep vegetariërquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:28 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Ik ga BBQ-en, nog even van dit weer genieten!
Koei, veel plezier vanavond!
(Net iets minder plezier als je met mij zou hebben gehad, maar nog steeds veel ! )
Dude, spin the bottle man, spin the bottle!quote:Op maandag 1 september 2008 02:58 schreef SpankmasterC het volgende:
Allejezus, mn huisgenoot gaf vannacht een BBQ, en hij had allemaal collega's uitgenodigd. Nu werkt ie in de Appie Heijn in Leidschendam, en hotdang, wat een fucking drama! Ik was vergeten hoe energiek, aandachtsgeil en drama-queen-achtig 15-jarige meisjes zijn! 2 hebben er gehuild vanavond, er hebben 2 stelletjes gezoend en ik heb vooral veel bier gedronken om nog iets tofs te kunnen doen ondanks dat ik zo oud was....
Gelukkig doet mn internet het weerBegin te vermoeden dat ik toch lichtelijk verslaafd ben, als je zag hoe ik vanmiddag dom voor me uit zat te staren zonder net-access....
Waarom had ik je moeten laten zingen?...quote:Op maandag 1 september 2008 02:34 schreef koei het volgende:
Had je mij maar moeten laten zingen in Leipzig DD...
Overigens was ik bij nader inzien natuurlijk veel liever met jou gegaan, maar ja, achteraf is alles makkelijker...
Waarschijnlijk gewoon die palmboom die in de achtergrond staat. Maar toch echt een leuke pic.quote:Op maandag 1 september 2008 11:40 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb best prima, was te dronken om alle muggen te merken!
En ik ben er maar vol overtuiging van uit gegaan dat mn collegejaar pas morgen begint, vandaag is niet echt een college-dag
En elroy, zie ik nou echt serieus een piemel op die foto?!
Ik vind dat hele abbo gedoe echt onzin. Nouja, onzin, het is gewoon een lapmiddel om de enorme incompetentie van het "management" een beetje te compenseren. FOK had allang een grachtenpand en een Bentley van de zaak moeten hebben, geen bedelronde bij de users.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |