Klopt. Soms fluit iemand de ene week fantastisch en de andere week weer prut. Vink is redelijk consequent, want die is vrijwel altijd kut. Maar inconsequent = slecht.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar niet alle scheidsrechters zijn slecht in Nederland. En dan is het vaak ook nog heel wisselvallig, de ene week kan iemand prima fluiten, de andere week dramatisch. Al moet ik zeggen dat ik nooit een hoge pet op heb gehad van Vink, bij wedstrijden van PSV fluit hij doorgaans ook dramatisch.
Die kan niks.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:46 schreef Yi-Long het volgende:
Waarom speelt Ari niet gewoon!?
V Gaal heeft een hekel aan Ariquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:46 schreef Yi-Long het volgende:
Waarom speelt Ari niet gewoon!?
Elke keer als Van Gaal ging slapen zag ie weer alle net-nietjes van Ari voor zich voorbij flitsenquote:
Ja?quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:49 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
god......
Daar koop je niet zoveel voor.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:50 schreef Yi-Long het volgende:
Ari is een prima speler. Goede spits. Vorig jaar veel pech, en steed kreeg die waardeloze kut-italiaan voorrang, of speelde naast hem en kreeg dus geen ballen van die waardeloze ego...
Ik meen het toch echt. Vorig jaar ook uitstekend in de voorbereiding (speelde de verdediging van Inter Milan helemaal weg).quote:
Hoeveel doelpunten heeft ie gemaakt vorig jaar ?quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik meen het toch echt. Vorig jaar ook uitstekend in de voorbereiding (speelde de verdediging van Inter Milan helemaal weg).
Vervolgens komt hij naast Pelle te spelen, en die verprutst letterlijk ALLES. Tja... dan zou iedere spits falen.
quote:
Iemand? Net als met de olympische spelen, een soort live stream?quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:46 schreef One_conundrum het volgende:
Is studio sport ook op nos.nl te zien?
Waar is die Italiaan eigenlijk naar toe gegaan?quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik meen het toch echt. Vorig jaar ook uitstekend in de voorbereiding (speelde de verdediging van Inter Milan helemaal weg).
Vervolgens komt hij naast Pelle te spelen, en die verprutst letterlijk ALLES. Tja... dan zou iedere spits falen.
quote:
Hopman wordt toch verkocht/ geruild voor Ooijerquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:55 schreef groenen het volgende:
Waarom spelen Ari en Holman niet?Louis heeft er weer weinig van begrepen.
Edit: Die discussie loopt al, Ari is een goede spits ja.![]()
Ik noem het lafquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maximale rendement noemen we dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |