ajax.nlquote:Ajax speelt eerste UEFA Cupduel uit
Amsterdam, 01 sep 2008
Ajax speelt zijn eerste wedstrijd in de UEFA Cup uit. In de eerste ronde spelen de Amsterdammers de heenwedstrijd op 18 september in Servië. De return op 2 oktober wordt gespeeld in de Amsterdam ArenA.
Het is nog niet bekend in welk stadion FK Boruc - Ajax wordt gespeeld. De speellocatie en de speeltijd worden begin deze tijd duidelijk. Ook het aanvangstijdstip van de return in Amsterdam wordt later bekend gemaakt.
Dat betekent meer financiele armslag om de eigen topspelers passende aanbiedingen te kunnen doen en om transfers mee te kunnen bekostigen.quote:Op maandag 1 september 2008 10:36 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, de schoonmaak is natuurlijk ook alleen maar gunstig voor de salariskosten, verder zie ik echt niet in wat het voordeel is voor de supporters.
Bedankt. De wedstrijd is dus omgedraait. Mooi, want dat was het eerste struikelblok. Nu hopen dat we in Belgrado spelen en ik ga daar wel even een kijkje nemen.quote:
Ja ok, maar dan gaat het eigenlijk nog op voor Luque, de rest is nou ook weer niet echt een mega kostenpost.quote:Op maandag 1 september 2008 10:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat betekent meer financiele armslag om de eigen topspelers passende aanbiedingen te kunnen doen en om transfers mee te kunnen bekostigen.
Luque steekt er inderdaad wel boven uitquote:Op maandag 1 september 2008 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan gaat het eigenlijk nog op voor Luque, de rest is nou ook weer niet echt een mega kostenpost.
En ik blijf erbij dat een Perez niet misstaat bij Ajax, hoe men er ook anders over denkt hier.
Als gelijkwaardige spelers qua positie en kwaliteiten zoals De Jong en Aissati al niet eens speeltijd kregen, wat had Perez dan nog kunnen toevoegen?quote:Op maandag 1 september 2008 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan gaat het eigenlijk nog op voor Luque, de rest is nou ook weer niet echt een mega kostenpost.
En ik blijf erbij dat een Perez niet misstaat bij Ajax, hoe men er ook anders over denkt hier.
Ja, als... Willem II hoor je gewoon te overklassen. Dat jij het nog niet eens ontzettend zwak vond, ligt denk ik meer aan dat het vertoonde spel na talloze dramatische seizoenen begint te wennen. We hebben nauwelijks echte kansen gecreëerd en met name de (vrijwel gehele) tweede helft was Willem II gewoon sterker. Bij de tweede goal zag de verdediging er echt dra-ma-tisch uit en ook de corner waaruit de eerste goal viel werd erg zwak verdedigd.quote:Op maandag 1 september 2008 10:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als gelijkwaardige spelers qua positie en kwaliteiten zoals De Jong en Aissati al niet eens speeltijd kregen, wat had Perez dan nog kunnen toevoegen?
Overigens vond ik het voetballend en verdedigend nog niet eens ontzettend zwak. Je verliest wel weer op mentaliteit, en dat de bal gewoon echt de goede kant op rolt bij Willem II. Doet Suarez twee keer wat ie vorig seizoen wel had gedaan, stonden we nu juichend op het Leidse.
'Hoor je gewoon te overklassen' ... Nou, de laatste keer dat Ajax een team volledig dol draaide met 70+ balbezit, talloze kansen en totaal geen tegenstand is toch alweer een behoorlijke poos geleden. Dat is hetzelfde zeggen dat Nederland uit bij Albanie, Andorra en Macedonie standaard met minimaal 0-4 moet winnen - dat gebeurt ook amper meer.quote:Op maandag 1 september 2008 11:07 schreef Devz het volgende:
[..]
Ja, als... Willem II hoor je gewoon te overklassen. Dat jij het nog niet eens ontzettend zwak vond, ligt denk ik meer aan dat het vertoonde spel na talloze dramatische seizoenen begint te wennen. We hebben nauwelijks echte kansen gecreëerd en met name de (vrijwel gehele) tweede helft was Willem II gewoon sterker. Bij de tweede goal zag de verdediging er echt dra-ma-tisch uit en ook de corner waaruit de eerste goal viel werd erg zwak verdedigd.
Maar ik vind het knap dat sommige mensen toch altijd weer iets positiefs uit zo'n wedstrijd kunnen halen. Het is niet zo dat ik ons nu meteen kansloos acht, maar afgaande op het afgelopen weekend ben ik bang dat psv een wel heel makkelijk seizoen tegemoet gaat. Hopelijk zit ik er volledig naast..
Waar stuk. Beetje forum-niveau (volgens mij is dit zeer uitgebreid besproken hier) maar daarom niet minder waar.quote:Op maandag 1 september 2008 11:14 schreef versteegrob het volgende:
Een goed begin is het halve werk...
........
ja en nee. ja, want je kunt niet verwachten dat ze alle ploegen even oprollen. Nee want we willen minimaal Europese supbtop zijn en dan mag je gewoon niet in serieuze problemen komen tegen een ploeg als WII op zo'n belangrijk moment. Er is echt geen premier league club te vinden die WII niet opgerold zou hebben, en dan doel ik dus niet alleen op de topclubs daar.quote:Op maandag 1 september 2008 11:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
'Hoor je gewoon te overklassen' ... Nou, de laatste keer dat Ajax een team volledig dol draaide met 70+ balbezit, talloze kansen en totaal geen tegenstand is toch alweer een behoorlijke poos geleden. Dat is hetzelfde zeggen dat Nederland uit bij Albanie, Andorra en Macedonie standaard met minimaal 0-4 moet winnen - dat gebeurt ook amper meer.
Een behoorlijke poos geleden inderdaad, daarom zeg ik ook dat dit niveau langzaam maar zeker begint te wennen. Ik ben niet eens verbaasd meer dat we van Willem II verliezen, en om heel eerlijk te zijn ben ik er ook steeds minder erg en lang ziek van. Het went, en dat vind ik niet echt een goed teken...quote:Op maandag 1 september 2008 11:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
'Hoor je gewoon te overklassen' ... Nou, de laatste keer dat Ajax een team volledig dol draaide met 70+ balbezit, talloze kansen en totaal geen tegenstand is toch alweer een behoorlijke poos geleden. Dat is hetzelfde zeggen dat Nederland uit bij Albanie, Andorra en Macedonie standaard met minimaal 0-4 moet winnen - dat gebeurt ook amper meer.
Dat zie ik ook wel somber in. Ik schrok een beetje van het interview van Aissatti.quote:Op maandag 1 september 2008 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik heb juist nog het minste vertrouwen in het motiveren door MvB. Dat de spelers kunnen voetballen geloof ik wel....
Ik heb dat niet gezien en kan het nu ook niet kijken omdat ik op het werk ben, maar; wat werd er gezegd?quote:Op maandag 1 september 2008 11:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat zie ik ook wel somber in. Ik schrok een beetje van het interview van Aissatti.
Echt niet, de spelers gaan gelijk weg voor het Nederlands Eftal, kut kwalificaties!quote:Op maandag 1 september 2008 11:36 schreef Devz het volgende:
[..]
Gelukkig heeft MvB nu twee weken om dingen recht te zetten, ik hoop dat die tijd voldoende is.
Dat hij nog nauwelijks met Van Basten heeft gesproken.quote:Op maandag 1 september 2008 11:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gezien en kan het nu ook niet kijken omdat ik op het werk ben, maar; wat werd er gezegd?
Van Basten schijnt niet te praten met spelers, maar ook van Van 'T Schip en Witschge kreeg hij nu niet echt instructies. Het was meer van "hier heb je een Ajax-shirt, succes".quote:Op maandag 1 september 2008 11:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gezien en kan het nu ook niet kijken omdat ik op het werk ben, maar; wat werd er gezegd?
quote:Op maandag 1 september 2008 11:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Van Basten schijnt niet te praten met spelers, maar ook van Van 'T Schip en Witschge kreeg hij nu niet echt instructies. Het was meer van "hier heb je een Ajax-shirt, succes".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |