abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 april 2009 @ 19:28:53 #26
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_68147116
Dertig jaar, die blijft als het kan nog wel een jaartje of twee in het buitenland. Zou uiteraard erg tof zijn als hij daarna terugkeert bij Twente. Dat dan net de CL heeft gewonnen, dus hij gaat er nog op vooruit ook.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_69215915
PSV wil hem nu toch transfervrij oppikken volgens de Telegraaf.
pi_69452619
quote:
FC Twente meldt zich voor Vennegoor

In navolging van PSV heeft nu ook FC Twente belangstelling getoond voor Jan Vennegoor of Hesselink. De spits heeft een aflopend contract bij Celtic en kan nu tekenen bij een van zijn vorige clubs, meldt Voetbal International.

De Schotten willen zelf ook wel door met Vennegoor, maar zijn hoge salaris vormt vooralsnog een struikelblok. Lange Jan heeft wel oren naar een terugkeer naar zijn vaderland vanwege de gezinssituatie. PSV is de onderhandelingen al gestart, Twente heeft nu ook contact opgenomen.

FC Twente is druk bezig de selectie van nieuwe aanvallende impulsen te voorzien. Eljero Elia heeft veelvuldig aangegeven weg te gaan en ook Marko Arnautovic is al persoonlijk rond met Chelsea. Diens transfer staat weliswaar op losse schroeven vanwege een stressfractuur in zijn voet. Topscorer Blaise Nkufo begint na de zomer aan zijn laatste seizoen.

Vennegoor debuteerde bij de Tukkers in het betaald voetbal. Hij speelde vijf seizoenen in het rood (59 goals) en vertrok daarna naar PSV, om vervolgens bij Celtic te belanden.
pi_69452721
Ik denk niet dat hij komend seizoen al weer te zien is op de Nederlandse velden. Of het moet in een Europees verband zijn met een buitenlandse club .
Money won is twice as sweet as money earned.
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:52:19 #30
67174 Dos37
Come on Twente
pi_69453485
Hij moet gewoon nog 1 seizoen doen bij Celtic en dan naar Twente.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:51:05 #31
171357 Rikketik
pi_69455225
Maar als Celtic zijn (blijkbaar) hoge salaris al niet wil betalen, kán Twente dat dan überhaupt wel? Zou tof zijn als hij terugkeert bij Twente, maar dan zou hij qua loon wel een erg grote stap terug moeten doen, lijkt me.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 mei 2009 @ 15:16:52 #32
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_69456008
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:51 schreef Rikketik het volgende:
Maar als Celtic zijn (blijkbaar) hoge salaris al niet wil betalen, kán Twente dat dan überhaupt wel? Zou tof zijn als hij terugkeert bij Twente, maar dan zou hij qua loon wel een erg grote stap terug moeten doen, lijkt me.
Voor PSV hoeft hij waarschijnlijk niet zo ver terug in salaris!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 juli 2009 @ 17:12:21 #33
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_70585016
quote:
Celtic have confirmed the departures of striker Jan Vennegoor of Hesselink and midfielder Paul Hartley.

Manager Tony Mowbray said: "I had a good long conversation with Paul. He came in to see me.

"The outcome of that is Paul won't be offered a new contract. He is free to look for other employment.

"I have had no contact with Jan. Jan is out of contract - he is free to seek other employment and I'm pretty sure that's what he will be doing."

Hartley is poised to make a decision over his own future having been offered a contract by Greek top-flight club Iraklis Saloniki.

Hearts were also interested in bringing the 32-year-old Scotland international back for a second spell at Tynecastle.

Hartley, who started his career with Hamilton and also had spells with Millwall, Raith Rovers, Hibernian and St Johnstone, had been with Celtic since 2007.

Netherlands international Vennegoor of Hesselink has been linked with moves back to his homeland.

The 30-year-old striker, who spent three seasons with Celtic, previously played for FC Twente and PSV Eindhoven.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_70585178
Als hij zijn 6e titel in 8 jaar wil halen moet hij naar PSV komen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70585324
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 17:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als hij zijn 6e titel in 8 jaar wil halen moet hij naar PSV komen
Jullie hebben Koevermans, ik denk dat Jan gewoon naar de club komt die hem groot heeft gemaakt. Hij heeft niet voor niets al een huis gekocht in Oldenzaal.
pi_70585812
Laat PSV hem maar ophalen idd.
pi_70585867
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 17:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
Laat PSV hem maar ophalen idd.
Waarom?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_70586178
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 17:46 schreef dndiek het volgende:

[..]

Waarom?
Kan Lazovic of Koevermans naar Arnhem komen

en Daarbij het is toch een vriend van Rutten
pi_70586236
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 17:23 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

Jullie hebben Koevermans, ik denk dat Jan gewoon naar de club komt die hem groot heeft gemaakt. Hij heeft niet voor niets al een huis gekocht in Oldenzaal.
Hij heeft onderhand al 10 huizen in Oldenzaal

Maar kom maar naar Enschede
pi_70784020
Inmiddels bekend dat hij niet terug naar Nederland wil. Wel meer bekend over andere geruchten?
Lijkt mij toch een club in Engeland dan. Of Rangers
pi_70984179
quote:
Vennegoor of Hesselink is te lang volgens Bristol City

14/07/2009 18:28

Bristol City heeft geen interesse in Jan Vennegoor of Hesselink. Gary Johnson, manager van de Championship-club, is weliswaar op zoek naar een targetman, maar de Tukker is niet in beeld.

'We konden zijn naam niet op de achterkant van de shirts krijgen, dus daarom zien we van hem af', verklaarde Johnson op de website van The Robins toen hem gevraagd werd naar de interesse in de negentienvoudig international, die momenteel zonder club zit.

De salariseisen van de spits waren het echte obstakel. 'Die jongen is dan wel transfervrij, maar hij heeft op een hoog niveau gespeeld en daar veel geld verdiend. Hij zou ongeveer driekwart van z’n salaris moeten inleveren om hier te komen spelen. We hebben dus geen interesse in hem.'

Vennegoor of Hesselink stond de afgelopen drie seizoenen onder contract bij Celtic, waarvoor hij 78 competitiewedstrijden speelde en 34 keer scoorde. Zijn aflopende contract werd niet verlengd, waardoor de dertigjarige spits op zoek is naar een nieuwe club voor het komende seizoen.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 23:00:08 #42
67174 Dos37
Come on Twente
pi_70984517
Het begint wel redelijk triest te worden
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_71636508
Is Lange Jan nu een voetballer geworden waar we ineens niets meer van hebben gehoord en in stilte is gestopt? Ben benieuwd wat ie gaat doen, of kom met een club of zeg dat je stopt met voetballen.
pi_71636857
Ben trouwens benieuwd wat ie gaat doen, nu ie nog steeds clubloos is. Nu de landelijke en europese competities al begonnen zijn of moeten beginnen.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 23:00:29 #45
171357 Rikketik
pi_71636936
Hij scheen al een aantal aanbiedingen op zak te hebben, maar wilde op zijn gemak bekijken welke club het beste voor hem was.
pi_71639055
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:00 schreef Rikketik het volgende:
Hij scheen al een aantal aanbiedingen op zak te hebben, maar wilde op zijn gemak bekijken welke club het beste voor hem was.op zijn gemak bekijken welke club het meeste betaalt aan een blessuregevoelige spits in de herfst van zijn carriere
  donderdag 6 augustus 2009 @ 00:09:06 #47
171357 Rikketik
pi_71639117
En geef hem eens ongelijk.
pi_71640013
Vind hem wel een goeie spits voor Groningen. Maargoed, daar zal hij zich te groot voor voelen waarschijnlijk.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 augustus 2009 @ 18:04:33 #49
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_71657267
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 00:46 schreef Radegast het volgende:
Vind hem wel een goeie spits voor Groningen. Maargoed, daar zal hij zich te groot voor voelen waarschijnlijk.
hij kan wel op een iets hoge niveau nog prima uit de voeten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_71659026
Het is te hopen voor VoH dat hij voor het eind van deze maand een nieuwe club heeft anders kan die het WK helemaal wel uit zijn hoofd zetten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')