quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:28 schreef TC03 het volgende:
Zijn al die kindjes hier nog steeds aan het opscheppen over hun ontvangen berichtjes? Rot eens op zeg, kneusjes.
wheheh, volgens mij kun je echt uren lachen met die ventquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:34 schreef Prosac het volgende:
Polak ging met Martin Drent bowlen, op het moment dat Drent gooit, drukt sjaak op de knop om die balk naar beneden te halen.![]()
Dan kijk je naar een andere wedstrijd ja, tot de rode kaart was Feyenoord nog geen moment in problemen geweest.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zit ik dan naar een andere wedstrijd te kijken? Het is dat ze snel scoren, maar feyenoord heeft nog geen seconde in de wedstrijd gezeten.
Onzin, beide clubs kregen kansenquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan kijk je naar een andere wedstrijd ja, tot de rode kaart was Feyenoord nog geen moment in problemen geweest.
een van de meest briljante items uit Mijn Club de laatste seizoenen. Geweldige vent die Polakquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
wheheh, volgens mij kun je echt uren lachen met die vent
Heracles had ook voor de rode kaart gewoon veldoverwicht hoor...quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan kijk je naar een andere wedstrijd ja, tot de rode kaart was Feyenoord nog geen moment in problemen geweest.
Slechter kan het iig niet zijnquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:36 schreef Irrem het volgende:
Buijs voor Greene, weet nou niet echt wat beter is
Als jullie verliezen is het inderdaad niet zo verrassend als het bij Ajax gister was, jullie selectie is nog lang niet fit om een oordeel over te geven.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wel te verwachten als je geen spitsen hebt... Voorlopig staan ze nog niet achter trouwens.
Kan ik dat ergens terug kijken?quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:36 schreef Prosac het volgende:
[..]
een van de meest briljante items uit Mijn Club de laatste seizoenen. Geweldige vent die Polak
Dat idee had ik ook inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:36 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Heracles had ook voor de rode kaart gewoon veldoverwicht hoor...
Ben benieuwd of dat na vanmiddag nog steeds zo is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |