abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61524092
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:41 schreef waht het volgende:

[..]

Er is toch wel een duidelijk verschil tussen het leven in een concentratiekamp en het wonen als Palestijn onder Israëlische "bezetting". Je oorzaak-gevolg trekking is ook niet zo waterdicht als jij het stelt. Zonder Israël was er dus geen 9/11? Het is wel erg simpel om alles als gevolg van Israël te zien. We kunnen het ook omdraaien.

Daarnaast geloof ik voor geen cent dat zonder de staat Israël het Midden Oosten geen problemen had. Omdat het gewoon niet klopt: List of conflicts in the Middle East
Zoals Theo van Gogh ooit zei, `De slachtoffers van de Holocaust zijn de Nazi`s van nu` natuurlijk werd Theo van Gogh gelijk aangeklaagd wegens Antisemitisme door SlachtofferJood Leon de Winter.
Natuurlijk werd Theo van Gogh vrijgesproken.

En zonder de staat Israel had het Midden Oosten niet de problemen met betrekking tot israel die het nu heeft.
En zonder de voedingsbodem van de bezetting van Palestina had Al-Qaida niet de macht die het nu heeft.

De goedkeuring van de kunstmatige terroristische oprichting van Israel zonder daarbij de autochtonen bij te betrekken is de grootste fout van het westen en daar zullen we nog lang voor moeten bloeden.
  woensdag 10 september 2008 @ 16:13:57 #52
165633 eriksd
The grand facade...
pi_61526281
quote:
Op woensdag 10 september 2008 14:39 schreef IFU het volgende:

[..]

Zoals Theo van Gogh ooit zei, `De slachtoffers van de Holocaust zijn de Nazi`s van nu` natuurlijk werd Theo van Gogh gelijk aangeklaagd wegens Antisemitisme door SlachtofferJood Leon de Winter.

En zonder de staat Israel had het Midden Oosten niet de problemen met betrekking tot israel die het nu heeft.
En zonder de voedingsbodem van de bezetting van Palestina had Al-Qaida niet de macht die het nu heeft.

De goedkeuring van de kunstmatige terroristische oprichting van Israel zonder daarbij de autochtonen bij te betrekken is de grootste fout van het westen en daar zullen we nog lang voor moeten bloeden.
Onderbouw nou eens wat je de hele tijd loopt te brallen. Het zijn allemaal aannames die je de hele tijd dropt. Concreet nu.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_61526341
Isreal, Palestina, allemaal 1 pot nat daaro.
pi_61602276
quote:
Ongelooflijk! Dat niemand dat tot nu toe gemerkt heeft!
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_61602351
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:34 schreef IFU het volgende:

[..]

Dat duurde 5 jaar en die werden tenminste uit hun leiden verlost.
Dus als de Israeli's de Nazi's van nu waren, dan waren alle Palestijnen al lang uitgeroeid. Conclusie: ze zijn niet de Nazi's van nu!
Ik hoop je hiermee uit je leiden verlost te hebben, want aan je stupide retoriek te zien ben je meer een volgeling.
  zaterdag 13 september 2008 @ 17:49:11 #56
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_61603875
Weer een heerlijk misleidende TT
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_61604487
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 16:42 schreef Apropos het volgende:

[..]

Dus als de Israeli's de Nazi's van nu waren, dan waren alle Palestijnen al lang uitgeroeid. Conclusie: ze zijn niet de Nazi's van nu!
Ik hoop je hiermee uit je leiden verlost te hebben, want aan je stupide retoriek te zien ben je meer een volgeling.

Nee want volgens u logica zou Israel niet bestaan

Deze `retoriek` is niet van mij maar van Theo van Gogh,

Deze werd na zijn uitspraak gelijk aangeklaagd door `Slachtoffer Jood`Leon de Winter natuurlijk werd Theo van Gogh vrij gesproken wegens antisemitisme.
pi_61604507
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:49 schreef Martijn_77 het volgende:
Weer een heerlijk misleidende TT

Ooh vertel???/
pi_61604561
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:16 schreef IFU het volgende:

[..]

Nee want volgens uw logica zou Israel niet bestaan
O ja? Leg eens uit.
quote:
Deze werd na zijn uitspraak gelijk aangeklaagd door `Slachtoffer Jood`Leon de Winter natuurlijk werd Theo van Gogh vrij gesproken wegens antisemitisme.
En weer hetzelfde riedeltje, als tijdens een Rijkspartijdag.
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:36:04 #60
111528 Viajero
Who dares wins
pi_61604890
Is hier nou serieus een discussie over hoeveel de Palestijnse gebieden lijken op Auschwitz, Sobibor, Majdanek, Mauthausen etc etc?

laat je nakijken, in een gemiddelde week in 1943 werden er al meer Joden vermoord door de nazis dan dat er in de afgelopen 100 jaar palestijnen zijn gedood door Joden. En dat is slecht een van de vele, vele argumenten die er zijn.

Wat er gebeurt in Palestina gelijkstellen aan de holocaust is puur, onvervalst, dom, achterlijk antisemitisme.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_61607481
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:18 schreef Apropos het volgende:

[..]

O ja? Leg eens uit.
[..]

`Dus als de Israeli's de Nazi's van nu waren, dan waren alle Palestijnen al lang uitgeroeid. Conclusie: ze zijn niet de Nazi's van nu!`

Dit zijn toch jouw woorden??

Dus als alle joden waren uitgeroeid dan had Israel nooit bestaan.

Geeft verder niet hoor , volgende keer weer gewoon inhoudloos antwoorden (over riedeltjes of zo)
pi_61607522
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:36 schreef Viajero het volgende:
Is hier nou serieus een discussie over hoeveel de Palestijnse gebieden lijken op Auschwitz, Sobibor, Majdanek, Mauthausen etc etc?

laat je nakijken, in een gemiddelde week in 1943 werden er al meer Joden vermoord door de nazis dan dat er in de afgelopen 100 jaar palestijnen zijn gedood door Joden. En dat is slecht een van de vele, vele argumenten die er zijn.

Wat er gebeurt in Palestina gelijkstellen aan de holocaust is puur, onvervalst, dom, achterlijk antisemitisme.
nee die discusie is er niet blijkbaar heb je dit draadje niet goed gelezen.
er word niks gelijk gesteld aan de holocaust.

Als je probeert mee te discusseren lees dan voortaan het hele draadje anders verpest je het draadje zo met niet ter zake doende onzin.
pi_61607617
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 16:38 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ongelooflijk! Dat niemand dat tot nu toe gemerkt heeft!

Dan is het toch duidelijk wat het probleem is.
pi_61607729
Israël is een land dat aan staatsterrorisme doet. Zolang het Westen net doet of ze blind zijn zal het nooit goedkomen in dat gebied.
pi_61607892
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:23 schreef IFU het volgende:

[..]

`Dus als de Israeli's de Nazi's van nu waren, dan waren alle Palestijnen al lang uitgeroeid. Conclusie: ze zijn niet de Nazi's van nu!`

Dit zijn toch jouw woorden??
Ja, maar wat hebben die ermee te maken?
quote:
Dus als alle joden waren uitgeroeid dan had Israel nooit bestaan.
Dat lijkt me niet onwaarschijnlijk, maar je begrijpt kennelijk niet waarop ik doelde.
quote:
Geeft verder niet hoor , volgende keer weer gewoon inhoudloos antwoorden (over riedeltjes of zo)
Want jij hebt het antwoorden met behulp van inhoudsloze riedeltjes gemonopoliseerd.
pi_61607938
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:28 schreef IFU het volgende:

[..]

Dan is het toch duidelijk wat het probleem is.
Je begrijpt het echt niet, he? ''Zonder het bestaan van de staat Israel zou er geen probleem met betrekking tot de staat Israel bestaan''. Da's net zo'n waarheid als: zonder het bestaan van IFU was dit forum een vorm van stuitende monotonie armer geweest.
pi_61608005
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:33 schreef janmetdepet_2k8 het volgende:
Israël is een land dat aan staatsterrorisme doet. Zolang het Westen net doet of ze blind zijn zal het nooit goedkomen in dat gebied.

Onder andere,

En een apartheidsstaat waar Niet Joden niet met Joden mogen trouwen .
Waar bepaalde gebieden niet toegankelijk zijn voor Niet Joden om te wonen.
En nog zo n 20 racistisch wetjes die er voor moeten zorgen dat Israel Joods blijft.

Er mag dus nooit een Niet Joodse Meerderheid komen en daar worden Niet Joden anders behandeld dan Joden in Israel.

Tevens heeft Israel geen grondwet, Elke democratie heeft een grondwet waarin de rechten en plichten van de burgers staan door bovenstaande kan dat nu eenmaal niet.

Dus heb je veel Rabbinale wetten soort joodse sharia.

Tevens gaat Israel door met het bezetten van de Palestijnse gebieden en blijft het nieuwe Nederzettingen bouwen (wat een oorlogs misdaad is volgens de conventie van Geneve en statuut van rome)
pi_61608082
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:42 schreef IFU het volgende:

Tevens heeft Israel geen grondwet, Elke democratie heeft een grondwet

Zoals het Verenigd Koninkrijk.
pi_61608109
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:40 schreef Apropos het volgende:

[..]

Je begrijpt het echt niet, he? ''Zonder het bestaan van de staat Israel zou er geen probleem met betrekking tot de staat Israel bestaan''. Da's net zo'n waarheid als: zonder het bestaan van IFU was dit forum een vorm van stuitende monotonie armer geweest.
Inderdaad en zonder de Bezetting was er geen Verzet geweest en hadden we nooit van PLO en HAMAS gehoord simpelweg omdat deze dan niet bestonden zijn Israelische bezettings Produkten.

Maar ja bij gebrek aan inhoud kan u als zwaktebod nog altijd op de persoon gaan spelen.

Next
pi_61608177
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:45 schreef Apropos het volgende:

[..]

Zoals het Verenigd Koninkrijk.
Er is in Groot-Brittannië geen document dat de naam Britse Grondwet draagt. Toch is het niet zo dat de grondwet daarom ongeschreven is. Enkele centrale elementen, waarvan sommige al enkele eeuwen oud, zijn vastgelegd in zogenaamde "Acts of Parliament".

Mogen Niet Joden daar ook niet Trouwen met Joden.

Volgens mij kent Engeland geen Apartheid zoals Israel.
pi_61610124
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:48 schreef IFU het volgende:

[..]

Er is in Groot-Brittannië geen document dat de naam Britse Grondwet draagt. Toch is het niet zo dat de grondwet daarom ongeschreven is. Enkele centrale elementen, waarvan sommige al enkele eeuwen oud, zijn vastgelegd in zogenaamde "Acts of Parliament".
Je hebt heel knap iets geciteerd (waar is de bronvermelding?), en zet er dan een wuivend ventje achter. Als je even had doorgezocht, had je iets meer kunnen leren over de constitutie van Israel.
quote:
Mogen Niet Joden daar ook niet Trouwen met Joden.
Bij mijn weten wel, maar dat was de vraag niet.
quote:
Volgens mij kent Engeland geen Apartheid zoals Israel.
Nee. De Verenigde Staten wel, en die kennen toch echt een grondwet.
pi_61610176
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:46 schreef IFU het volgende:

[..]

Inderdaad en zonder de Bezetting was er geen Verzet geweest en hadden we nooit van PLO en HAMAS gehoord simpelweg omdat deze dan niet bestonden zijn Israelische bezettings Produkten.
Dat is onzin. Hamas is vooral ook een uiting van een malaise in het Midden-Oosten, veel minder een directe verzetsbeweging zoals de PLO.
quote:
Maar ja bij gebrek aan inhoud kan u als zwaktebod nog altijd op de persoon gaan spelen.
Op de persoon spelen? Je bedoelt iemand continu als ''slachtofferjood'' afschilderen?
  zondag 14 september 2008 @ 00:59:19 #73
111528 Viajero
Who dares wins
pi_61613593
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:42 schreef IFU het volgende:

[..]

Onder andere,

En een apartheidsstaat waar Niet Joden niet met Joden mogen trouwen .
Waar bepaalde gebieden niet toegankelijk zijn voor Niet Joden om te wonen.
En nog zo n 20 racistisch wetjes die er voor moeten zorgen dat Israel Joods blijft.

Er mag dus nooit een Niet Joodse Meerderheid komen en daar worden Niet Joden anders behandeld dan Joden in Israel.

Tevens heeft Israel geen grondwet, Elke democratie heeft een grondwet waarin de rechten en plichten van de burgers staan door bovenstaande kan dat nu eenmaal niet.

Dus heb je veel Rabbinale wetten soort joodse sharia.

Tevens gaat Israel door met het bezetten van de Palestijnse gebieden en blijft het nieuwe Nederzettingen bouwen (wat een oorlogs misdaad is volgens de conventie van Geneve en statuut van rome)
Gooien ze in Israel ook mensen van flatgebouwen omdat ze op een andere partij stemmen?

Je ziet wel de splinter in israels oog maar niet de balk in Palestinas oog.

daarnaast, niet moslims mogen in die hele regio niet met moslims trouwen, inclusief Israel. Als joden met elkaar willen trouwen zonder rabbi dan gaan ze ook naar Cyprus. Het is een probleem dat er veel religieuze wetten zijn in Israel, maar dat treft Joden en moslims. Die beide wonen in Israel, in Palestina willen ze 100% geen Joden.

Wie is toleranter, het land dat een miljoen van de anderen een paspoort geeft of het land dat 0% van de anderen accepteert?
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_61613936
quote:

[..]

Prima. En wie zegt dat Theo van Gogh gelijk heeft? Het is niet meer dan een van de vele cineasten.
quote:
Dat is hetzelfde als: Zonder Palestina had Israël de problemen niet die het nu heeft. Zonder het Midden Oosten had Israël de problemen niet die het nu heeft. Onzin-argument. Al Qaida macht? Oke, nu moet je echt me bronnen komen. Het is wel erg gemakkelijk om allerlei terrorisme goed te praten omdat Israël gesticht is. Ik probeer dit punt nu al vrij lang te maken, hier nog een keer: Israël & de VS zijn niet het ultieme kwaad van de wereld. Hoe graag jij en Meki dat ook willen. Er zijn 2 kanten aan dit verhaal, zoals altijd.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')