Hij is gewoon heel, heel erg fout.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind hem én zijn taalgebruik strontvervelend
quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:43 schreef Windigo het volgende:
[..]
Hij is gewoon heel, heel erg fout.
Wel jammer dat het weer het negatieve stereotype moet bevestigen over de allochtoon. Er zijn genoeg leuke allochtonen, maar die doen kennelijk niet mee aan dit soort shows
Omdat ik zie dat hij niet eerlijk is. Hij draait, manipuleert, doet alsof hij Yasmin lief vind maar achter haar rug is het 'zuiver verstand' etc.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan je dat nou zeggen?
Ik zie het helemaal anders, volgens mij is juist Ribas de enige die écht verliefd is of aan het worden.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:00 schreef Windigo het volgende:
[..]
Omdat ik zie dat hij niet eerlijk is. Hij draait, manipuleert, doet alsof hij Yasmin lief vind maar achter haar rug is het 'zuiver verstand' etc.
fan je zegt precies wat ik denk!quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan je dat nou zeggen?
Het eerste wat Ribas tegen Yasmin zei toen ie had gewonnen was, dat ze nu lekker nog meer kon
gaan shoppen met zijn creditcard met een lief knuffeltje![]()
En Joost de oerhollandse knul ging een beetje het mannetje lopen uithangen en vond dat Fiona maar
eens moest gaan hardlopen.....
wie was er hier nou dominant?
O ja ben trouwens Fan van Ribas![]()
Ik zei ook niet dat de andere bewoners wel oprechte liefde vertonenquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal anders, volgens mij is juist Ribas de enige die écht verliefd is of aan het worden.
maar goed we zullen zien
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:19 schreef Darklight het volgende:
gaat echt goed tussen ribas en yasmine(?)
http://www.rtl.nl/compone(...)-09-08.avi_plain.xml
Ik vind dat Ribas veel liever tegen haar doet dan zij tegen hem. Toen hij haar gisteren lief in haar nek kuste keek ze zo verveeld, bah.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
is heel niet leuk.......
eerst weten hoe en waarom enzo
komt vast wel weer goed
2 zielen één gedachtequote:Op woensdag 10 september 2008 18:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind dat Ribas veel liever tegen haar doet dan zij tegen hem. Toen hij haar gisteren lief in hara nek kuste keek ze zo verveeld, bah.
Liesjequote:Op woensdag 10 september 2008 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ik durf ook best voorzichtig te stellen dat ik Ribas inmiddels 1 van de leukere vind, bij hem is er tenminste actie! (En een kans op ontploffing!)
ja,ja, de ruzie .....quote:
Dat zal ik ook zeker doen.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja,ja, de ruzie .....![]()
maar als je ongelijk hebt moet je het ook eerlijk toegeven, doe ik ook, als ie tegenvalt ben ik de eerste om
het toe te geven. maar ben erg vergevingsgezind van aard.....
enne nobody is perfect........
quote:Op woensdag 10 september 2008 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ook humor, dat Ribas steeds maar alles loopt te winnen enzo
"Je moet gewoon je bek dicht houden tegen mij"quote:Op woensdag 10 september 2008 23:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zal ik ook zeker doen.
Maar iemand die dwingend zegt "kijk me aan als je tegen me praat" om vervolgens 's avonds zijn "vriendin" de hele master bedroom door te commanderen met de woorden "houd je mond en ga slapen" trek ik niet zo goed.
Wat denk die gozer wel niet. "weet je, kijk me aan, ik zeg je,....luister_luister, ik sweer het je, echt_echt, kom hier" etc.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zal ik ook zeker doen.
Maar iemand die dwingend zegt "kijk me aan als je tegen me praat" om vervolgens 's avonds zijn "vriendin" de hele master bedroom door te commanderen met de woorden "houd je mond en ga slapen" trek ik niet zo goed.
Het zijn geen kleine kinderenquote:Op donderdag 11 september 2008 10:51 schreef Mathara het volgende:
[..]
Wat denk die gozer wel niet. "weet je, kijk me aan, ik zeg je,....luister_luister, ik sweer het je, echt_echt, kom hier" etc.
Nou dan kan ik weinig mee hoor![]()
Wel weer leuk om Yasmin zo boos weg te zien stampen
Ik denk dat het een spurt zal nemen nadat CBML afgelopen is, dan moet je de ster allures weerstaan, en stevig in je schoenen staan enzoquote:Op donderdag 11 september 2008 11:04 schreef Mathara het volgende:
Zou Ribas nog volwassen worden dan ??
Neuh, niet gelijk de grootste krant van NL, eerst de regionale omroepen, of zou die gelijk bij RTL5 komen bij bv jensen ?quote:Op donderdag 11 september 2008 11:25 schreef Mathara het volgende:
Misschien de televaag vast bellen dan??
Ik heb er aan zitten denkenquote:Op donderdag 11 september 2008 10:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Fan, ik had van jou al wel een Ribas avatar verwacht![]()
Fijn he?quote:Op donderdag 11 september 2008 10:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
"Je moet gewoon je bek dicht houden tegen mij"
ik ook maar ja mogen we eigenlijk niet hardop zeggen hoor......quote:Op donderdag 11 september 2008 12:56 schreef Marrije het volgende:
Het iis een temperamentvol mannetje die Ribas, hou ik op zich wel van
Ja Neo dat denk ik als 1e. Jensen, zal hem tenslotte redelijk volwassen aanspreken en hem op zijn bek laten gaan, om er dan zelf ineens achter komen dat hij geen programma meer heeft.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:34 schreef neo567 het volgende:
[..]
Neuh, niet gelijk de grootste krant van NL, eerst de regionale omroepen, of zou die gelijk bij RTL5 komen bij bv jensen ?
Ik denk dat de kijkcijfers van jensen omhoog gaan door Ribas uit te nodigen, en jensen houdt idd van leed vermaak bij makkelijke prooien zoals Ribas mischien kan zijn.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:26 schreef Mathara het volgende:
[..]
Ja Neo dat denk ik als 1e. Jensen, zal hem tenslotte redelijk volwassen aanspreken en hem op zijn bek laten gaan, om er dan zelf ineens achter komen dat hij geen programma meer heeft.
Ribas heeft vast niet door dat er geen publiek zit, of begrijpt dat dit het nieuwe "format " is net zoals het perfecte format van CBML_O_
Maar de huis aan huis bladen kunnen Ribas misschien ook wel gebruiken. De trekpleister b.v, dan raakt hij zijn fobie v.w.b de "stank" misschien ook wat sneller kwijt.![]()
Te weinig strikes of wat?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:33 schreef Copycat het volgende:
Jensen is niet meer. Qua show dan. Good riddance!
Popje, je mag het zelfs van de daken schreeuwen!quote:Op donderdag 11 september 2008 13:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ook maar ja mogen we eigenlijk niet hardop zeggen hoor......
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Popje, je mag het zelfs van de daken schreeuwen!![]()
Mocht je een relatie met hem krijgen dan sleep ik je aan je kwast het huis uit en dat kom je maar lekker bij tante Noek op de bank wonen.
Ribas heeft op het moment een vd knapste vrouwen van alle !quote:Op donderdag 11 september 2008 14:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Popje, je mag het zelfs van de daken schreeuwen!![]()
Mocht je een relatie met hem krijgen dan sleep ik je aan je kwast het huis uit en dat kom je maar lekker bij tante Noek op de bank wonen.
Fine, als die maar bij Fan uit de buurt blijft.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:40 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ribas heeft op het moment een vd knapste vrouwen van alle !
Anders ga jij Fan stalken, dus Ribas opgepast !quote:Op donderdag 11 september 2008 14:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Fine, als die maar bij Fan uit de buurt blijft.
misschien ga ik Ribas wel stalkenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:51 schreef neo567 het volgende:
[..]
Anders ga jij Fan stalken, dus Ribas opgepast !
19.30 uurquote:Op donderdag 11 september 2008 17:59 schreef DuTank het volgende:
Hoe laat komt dit programma eigenlijk altijd? Dan ga ik het volgen.
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
misschien ga ik Ribas wel stalken![]()
en een vliegtuigje huren enzo
Ok, dan ga ik nu checken!quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 20:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik hou het kort en simpel![]()
I WERIBAS
ja ze is wel ehquote:Op donderdag 11 september 2008 20:40 schreef Marrije het volgende:
Poeh, Ribas heeft wel een moeilijke tante in zn bed hoor, Yasmin die aan zn arm zit te trekken, en hij maar roepen 'blijf van me af'. Ze maakt het hem ook niet makkelijk.
ze wil gewoon kk harde krijgen..quote:Op donderdag 11 september 2008 20:40 schreef Marrije het volgende:
Poeh, Ribas heeft wel een moeilijke tante in zn bed hoor, Yasmin die aan zn arm zit te trekken, en hij maar roepen 'blijf van me af'. Ze maakt het hem ook niet makkelijk.
wat is kk harde ?quote:Op donderdag 11 september 2008 20:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
ze wil gewoon kk harde krijgen..
Haha, nah, ik vind Lisa óók leuk, ook zo'n opgewonden standje maar dan net ff andersquote:Op donderdag 11 september 2008 20:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja ze is wel eheen opgewonden standje zeg maar ........
hij heeft niet de makkelijkste weg gekozen in ieder geval anders was ie wel op Lisa gedoken die had
zich de eerste dag al bij hem aangemeld.......
Lisa
ja écht vind je Lisa leuk?quote:Op donderdag 11 september 2008 20:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, nah, ik vind Lisa óók leuk, ook zo'n opgewonden standje maar dan net ff anders
Yasmin is wel aan hem gewaagd hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 22:05 schreef annaca het volgende:
jij liever dan ik..
Vind eerlijk gezegt de lichamen van de andere jongens beter.. houdt niet zo van dat gespierde.
Verder is yasmin misshcien wel een opgewonde standje. maar vind het wel goed dat ze niet zomaar alles pikt van ribas. ribas is veels te bazig
Dat vind ik ook, ik keur per definitie alles aan Ribas afquote:Op donderdag 11 september 2008 22:05 schreef annaca het volgende:
jij liever dan ik..
Vind eerlijk gezegt de lichamen van de andere jongens beter.. houdt niet zo van dat gespierde.
Verder is yasmin misshcien wel een opgewonde standje. maar vind het wel goed dat ze niet zomaar alles pikt van ribas. ribas is veels te bazig
Ribasquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:37 schreef Witkopper het volgende:
Wat wordt je toch gek van die man met z'n uitspraken: Weet je? Ik zweer het!....
Wat een kerel, ga lekker naar huis toe...
Wat schattigquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
als het al zo was zou ik hééééél zuinig zijn en allemaal kadootjes voor hem kopen
ik versta hem primaquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:34 schreef Mathara het volgende:
Koop je dan ook iets voor zijn stembandjes, dan verstaan we misschien meer dan alleen het "weet je"![]()
Misschien dat ik wel iets leuks voor Darco zou willen kopen
Yasmin verstaat alleen wat ze horen wil denk ik. Die kan echt goed bitchen tegen hem zegquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik versta hem primaalléén Yasmin heeft er een beetje moeite mee, of die hoort ander dingen dan ik.....
Jij bent dus Darco Fan?
Dan krijg je een ontploffing bij Yasmine, maar zou Ribas dat wel durven ??quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:59 schreef Brons_Juweel het volgende:
Go chelsea. Ik zou het supercool vinden als Ribas voor chelsea gaat kiezen!
Dat zou pas voor commotie zorgen
Misschien beide Marco's wel, ze vinden haar best een lieve meid en willen haar nu toch al een beetje beschermen tegen Ribas.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:15 schreef Brons_Juweel het volgende:
Ik denk dat er zeker een jongen tussen zit die dan voor Yasmine gaat kiezen, namelijk...Blonde Marco
Alleen Ribas fans begrijpen Ribasquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:39 schreef musicfreakyme het volgende:
Ja ik begrijp ook niet zo goed waarom zo veel mensen lyrisch over hem zijn.
Het zal aan mij liggen...
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:39 schreef musicfreakyme het volgende:
Ja ik begrijp ook niet zo goed waarom zo veel mensen lyrisch over hem zijn.
Het zal aan mij liggen...
Zelfs als hij niet 24 uur per dag schreeuwt, schreeuwt hij naar mijn mening nog steeds veel te vaak. Ik schreeuw nog geen een keer per jaar naar iemand. Ik vind het een domme barbaar.quote:Op zondag 14 september 2008 10:15 schreef trots het volgende:
ik snap dat negatieve gedoe ook niet zo goed eigenlijk..joh..mannetje met een grote mond en kleine hartje..vind hem super..en kan me niet voorstellen dat hij 24 uur zo loopt te schreeuwen..maar dat zenden ze niet uit natuurlijk..en als ik zie hoe hij met chelsea omgaat moet hij ook wel veel lieve kanten hebben anders zou chelsea hem links laten liggen of er iedergeval veel opmerkingen over maken ik heb die momenten nog niet gezien. Voor mij een toppertje!
Schrijf je in voor t programma, ik wil het zien!quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
als het al zo was zou ik hééééél zuinig zijn en allemaal kadootjes voor hem kopen
Whehehehe....quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 september 2008 11:07 schreef Windigo het volgende:
[..]
Schrijf je in voor t programma, ik wil het zien!
Omdat er vrouwen zijn zoals jij, bestaan er helaas mannen zoals ribas.quote:Op zondag 14 september 2008 10:15 schreef trots het volgende:
ik snap dat negatieve gedoe ook niet zo goed eigenlijk..joh..mannetje met een grote mond en kleine hartje..vind hem super..en kan me niet voorstellen dat hij 24 uur zo loopt te schreeuwen..maar dat zenden ze niet uit natuurlijk..en als ik zie hoe hij met chelsea omgaat moet hij ook wel veel lieve kanten hebben anders zou chelsea hem links laten liggen of er iedergeval veel opmerkingen over maken ik heb die momenten nog niet gezien. Voor mij een toppertje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |