1e helft viel het nog mee, maar er was totaal geen opbouw en middenveld werd steeds overgeslagen, lange ballen op sulejmani kwamen allemaal niet aan, alleen Suarez wist wat kansjes te maken met zn gepiemel. Maar er waren zat kansen nog voor Ajax in de 2e helft.. ook toen Sno onterecht rood kreeg hadden we nog paar kansjes om gelijk te maken, maar het was zo'n dag van "niks lukt"quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:26 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik heb het niet gezien maar was het zo kut dan?
Niet ongelukkigquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zo ongelukkig was het niet. Het is het gevolg van een brakke opstelling en instelling. Dan kun je er gewoon op wachten tegen zo'n nederlaag aan te lopen.
Op papier is Ajax uiteraard beter, maar voetbal wordt niet op papier maar op het veld gespeeld, en als je zo speelt als gisteren dan verdien je de winst ook helemaal niet.
Inderdaad ja, blijkbaar heb ik een goed geheugen naast mijn voetbalkennis itt jou.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Aw... jij was 8 toen Ajax de CL won... dus blijkbaar weet jij nog heel goed hoe fantastisch het destijds was...
Matig en vooral technisch zeer beperktquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:32 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Maar ja, dit is dezelfde gozer die Seedorf maar matig vind.
Kom nou. Als Ajax gisteren alsnog had gewonnen of gelijk had gespeeld dan was dat onverdiend geweest, want ze speelden gewoon zo kut als wat.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:32 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Niet ongelukkigEen rode kaart die nergens over gaat, je word half en half een penal uit genaaid enzovoorts. Verder vind ik het niet meer dan logisch dat MvB nog zoekende is. een kwart van de basis zat op de OS. Maar ja, dit is dezelfde gozer die Seedorf maar matig vind.
Edit: Al mis ik automatismes. En het geluk zat net niet mee.
Destijds waren anders alle voetbaldeskundigen het erover eens dat Seedorf niet zo best was...quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Inderdaad ja, blijkbaar heb ik een goed geheugen naast mijn voetbalkennis itt jou.
dat ben ik niet met je eens. Natuurlijk is het gelet op de status en de selectie een aanfluiting. Maar als dit twee gelijkwaardige clubs waren geweest zou niemand dit een terecht overwinning van WII gevonden hebben.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kom nou. Als Ajax gisteren alsnog had gewonnen of gelijk had gespeeld dan was dat onverdiend geweest, want ze speelden gewoon zo kut als wat.
Ik weet niet in welk land jij toen zat, maar ik herinner me echt totaal andere geluiden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Destijds waren anders alle voetbaldeskundigen het erover eens dat Seedorf niet zo best was...
Ho! Nu weet ik het. Yi-Lee ofzo is gewoon de FokAccount van Johan Cruijff. Eerst RVN en nu Seedorfquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Matig en vooral technisch zeer beperkt
Wil jij Ajax, PSV en AZ niet meer in één adem wegschrijven.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:37 schreef fuckbuddy het volgende:
Sja ik vind dat OS gepraat maar onzin.
AZ moet nog spelen maar die was 6 vaste basisspelers kwijt nog meer dan Ajax.
Maar mochten die het in hun hoofd halen om van NAC te verliezen (ook met Joey de clown op doel) dan vind ik dat nog steeds geen excuus.
Een goed team moet dat kunnen opvangen. Zowel Ajax, PSV als AZ.
Als ik Cruyff zou zijn dan zou ik Van Basten niet zo afvallen, of wel soms!?quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:40 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ho! Nu weet ik het. Yi-Lee ofzo is gewoon de FokAccount van Johan Cruijff. Eerst RVN en nu Seedorf
Vroeger was de aarde ook plat.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Destijds waren anders alle voetbaldeskundigen het erover eens dat Seedorf niet zo best was...
Maar je hebt hopelijk wel door dat er gewoon stromen diarree uit je toetsenbord komen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als ik Cruyff zou zijn dan zou ik Van Basten niet zo afvallen, of wel soms!?
Je kunt vrijwel iedere nabeschouwing van oranje destijds er bij halen en dan hoorde je telkens weer de kritiek op Seedorf. Ook bij Ajax was hij een van de minste spelers. Wellicht zijn er ergens online archieven van die tijd waarin scores werden bijgehouden van de spelers.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk land jij toen zat, maar ik herinner me echt totaal andere geluiden.
Je bedoelt dat nu alle Seedorf fanboys niet meer zelf nadenken of naar de feiten kijken (hoe hij SPEELT), maar gewoon achter de tendens aanlopen dat het gewoon een 'ongelooflijk goede voetballer is'!?quote:
Nope. Ik heb 100% gelijk. Altijd. Anders zou ik het niet neertypenquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:43 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Maar je hebt hopelijk wel door dat er gewoon stromen diarree uit je toetsenbord komen?
in 94/95 werd hij binnen Ajax al beschouwd als een dragende speler voor de toekomst.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je kunt vrijwel iedere nabeschouwing van oranje destijds er bij halen en dan hoorde je telkens weer de kritiek op Seedorf. Ook bij Ajax was hij een van de minste spelers. Wellicht zijn er ergens online archieven van die tijd waarin scores werden bijgehouden van de spelers.
Prachtig bedacht maar nee dat bedoel ik niet.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je bedoelt dat nu alle Seedorf fanboys niet meer zelf nadenken of naar de feiten kijken (hoe hij SPEELT), maar gewoon achter de tendens aanlopen dat het gewoon een 'ongelooflijk goede voetballer is'!?
Destijds dacht men dat ook over Richard Knopper bijvoorbeeld, en over Tarik Oulida... etc.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
in 94/95 werd hij binnen Ajax al beschouwd als een dragende speler voor de toekomst.
Vraag me ook af waarom je denkt dat clubs als Real Madrid en AC Milan blijkbaar minder verstand van voetbal hebben dan jij.
Dus? bewijst nog steeds dat jou opmerking niet klopt dat Seedorf toen als zwakke speler werd gezien.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Destijds dacht men dat ook over Richard Knopper bijvoorbeeld, en over Tarik Oulida... etc.
Seedorf heeft erg veel geluk gehad. Als hij in een andere generatie van Ajax had gespeeld (3 jaar vroeger of later), dan speelde hij nu ergens bij een subtopper ofzo, een beetje zoals Boateng.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dus? bewijst nog steeds dat jou opmerking niet klopt dat Seedorf toen als zwakke speler werd gezien.
en daarbij: itt tot die andere namen die je noemt kun je van Seedorf toch niet beweren dat hij het niet heeft waargemaakt.
maar goed, einde discussie, over het Ajax van nu maar weer.
Kijk je nu ook mee naar Heracles-Feyenoord?quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:21 schreef Barca het volgende:
[..]
Lucius, Hofland, Bahia/Vlaar, De Cler zijn duidelijk beter dan Silva, Oleguer, Vermaelen en Vertonghen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |