Nu Bassie nog!quote:
eindelijk.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:52 schreef Silenus het volgende:
Mitea nu ook per direct weg bij Ajax.
Aw... jij was 8 toen Ajax de CL won... dus blijkbaar weet jij nog heel goed hoe fantastisch het destijds was...quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Europees kampioen en vooral de bank warm gehouden.
Bron?quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:52 schreef Silenus het volgende:
Oh ik d8 dat hij al weg was, noujaquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:52 schreef Silenus het volgende:
Staat nu op Ajax.nlquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Bron?Blijf het jammer vinden. Mitea was zo slecht nog niet alleen die glazen spieren en botten
Jammer maar begrijpelijk.quote:
ja, en daarom ben ik ook blij dat hij weg is. In potentie inderdaad geen verkeerde speler, maar iemand die zo vaak geblesseerd is maakt je club niet beter en groeit individueel ook niet naar een hoger niveau.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Bron?Blijf het jammer vinden. Mitea was zo slecht nog niet alleen die glazen spieren en botten
quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:52 schreef Silenus het volgende:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Doe eens normaal.
Mitea gaat het maken
Waarom?quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:12 schreef TAV74 het volgende:
mijn donkere wolken beginnen een beetje weg te trekken. Misschien blijkt het uiteindelijk wel goed te zijn dat we direct op ons bek gaan.
omdat ik denk dat er een aantal verkeerde keuzes gemaakt zijn voor deze wedstrijd en hoop dat die nu worden bijgesteld. En omdat het nu direct duidelijk is dat de mouwen opgestroopt moeten worden als ze iets willen winnen dit jaar.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:16 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Waarom?
Zodat je meteen al 3 punten los staat van PSV?!
Denk dat juist de eerste wedstrijden erg bepallend zijn voor een team.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:16 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Waarom?
Zodat je meteen al 3 punten los staat van PSV?!
Denk dat juist de eerste wedstrijden erg bepallend zijn voor een team.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Doe eens normaal.
Mitea is niet te maken
het was aardig kut maar dat we verloren was ongelukkig..quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:26 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik heb het niet gezien maar was het zo kut dan?
Zo ongelukkig was het niet. Het is het gevolg van een brakke opstelling en instelling. Dan kun je er gewoon op wachten tegen zo'n nederlaag aan te lopen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
het was aardig kut maar dat we verloren was ongelukkig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |