"plattelandsjongeren"quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:11 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
'Stadmensen'Jij snapt er echt niets van he?
Geniaal, plattelandsjongeren! Schuiten met een bak muziek/herrie, genieten!quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:01 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
"plattelandsjongeren"Jij snapt er echt niets van he?
quote:Op maandag 1 september 2008 00:09 schreef afcajos het volgende:
Krijgen we nog pics te zien?
Sorry, hoef geen advies van vrouwen op FOK!quote:Op maandag 1 september 2008 15:11 schreef L0t.. het volgende:
Mooiboys met hun giletje__! Doe maar niet meer, het is niet geil.
Dit was een gratis advies, geen dank
Wat ga je zeggen als ik zeg dat ik kliktequote:
Jammer genoeg nietquote:Op maandag 1 september 2008 16:07 schreef JanusAnus het volgende:
Ik dacht dat dat kansloze gedoe met die rare vestjes tegelijk met de jumpstyle ten onder was gegaan?
Denk dat je überhaupt weinig adviezen van vrouwen aanneemt als je er zo bijlooptquote:Op maandag 1 september 2008 15:38 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Sorry, hoef geen advies van vrouwen op FOK!Zeker Lowlands-ganger?
Juwel hoor, alleen niet van die alternatieve lelijkerds.quote:Op maandag 1 september 2008 16:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Denk dat je überhaupt weinig adviezen van vrouwen aanneemt als je er zo bijloopt
Hij dacht dat er misschien een lekkere bear tussen zou zitten en die vinden een geil giletje wel leuk natuurlijk!quote:Op maandag 1 september 2008 16:37 schreef Leandra het volgende:
Wat deed je trouwens op zo'n feest waarvan je al wist dat er zoveel "boeren" zouden zijn??
Had je dat vestje expres aangetrokken zodat het logisch was dat er een opmerking over zou komen?
Ja, want tussen breezah en altenatieve lelijkerd zit natuurlijk nietsquote:Op maandag 1 september 2008 16:42 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Juwel hoor, alleen niet van die alternatieve lelijkerds.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |