WTF, hooistapels?quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:43 schreef Dottymcfear het volgende:
Als je een keertje een brandende fakkel in een hooistapel tegen je huis aan ziet liggen, dan niet huilen he !
Dus je geilt gewoon op boeren?quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:44 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
WTF, hooistapels?Woon niet op een boerderij ofzo.
lolquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:38 schreef Dr.Crane het volgende:
Vanavond op een feest hier, komt er een kennis van me naar me toe en vroeg 'grappig' : "werk je hier in de horeca ofzo?"
Dat vroeg ie dus omdat ik toevallig een gilet + t-shirt aanhad vandaag.
Zelf had ie gewoon een lelijk t-shirt aan trouwens.![]()
Klacht: boeren die niet snappen van stijl/mode.
Je had een gilet aan.......quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:49 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat ze hun bek moeten houden over normale mensen.
Ja, maar jij begon met je giletquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:52 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Hij had een lelijk t-shirt aan...
Je hebt aan zijn haren getrokken heh.........jaaaaaaaaaa, geef maar toequote:Op zondag 31 augustus 2008 02:55 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nee, hij begon dus. Lees de OP eens.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je hebt aan zijn haren getrokken heh.........jaaaaaaaaaa, geef maar toe![]()
Niks mis met een gilet, ik denk alleen dat Frasier zelf niet helemaal achter dit kledingsstuk staat/stond. Stoere zwarte lederen gilet...........niks mis meequote:Op zondag 31 augustus 2008 03:00 schreef EdAtTheBar het volgende:
Gast, er is NIKS triesters dan een 'gilet' (mensen die zo'n ding een gilet noemen![]()
![]()
) aandoen over een t-shirt.
Pauper!!
quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:00 schreef EdAtTheBar het volgende:
Gast, er is NIKS triesters dan een 'gilet' (mensen die zo'n ding een gilet noemen![]()
![]()
) aandoen over een t-shirt.
Pauper!!
Ik heb niets tegen boeren, alleen wat tegen van die 'plattelandsjongeren' die niets snappen van stijl.quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:07 schreef Strani het volgende:
Mensen die om niks afgeven op boeren moeten ook geen gebruik meer maken van door boeren geleverde diensten of producten, want dat zou hypocriet zijn.
'Stadmensen'quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:09 schreef Strani het volgende:
Ach, wat is stijl. Noodzakerlijkerwijs iets dat bepaald wordt door metroseksuele stadsmensen?
Mwah, je komt een beetje onzeker over, kan jou het boeien dat iemand jou ober noemt danquote:
Deze 'boer' waar jij het over hebt heeft waarschijnlijk meer kennis en klasse dan jij. Zo'n VESTJE (ja zo heet het. Voor het plebs is het inderdaad een giletje) draag je niet over een t-shirt (tenzij je dus een ongelofelijke pauper bent). Een vestje draag je over een overhemd als deel van een 3-delig pak, tenzij je aan het werk bent (zoals een ober) dan heb je alleen het vestje aan over het overhemd aan. Vandaar dat hij jou een ober noemt. Die opmerking heb ik mensen al vaak genoeg horen maken.quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:08 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen boeren, alleen wat tegen van die 'plattelandsjongeren' die niets snappen van stijl.
Ik kan niet tegen mensen die 'kritiek' hebben maar er zelf niets van kunnen/snappen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah, je komt een beetje onzeker over, kan jou het boeien dat iemand jou ober noemt dan
Noemt ie mij 'plebs'quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:20 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Deze 'boer' waar jij het over hebt heeft waarschijnlijk meer kennis en klasse dan jij. Zo'n VESTJE (ja zo heet het. Voor het plebs is het inderdaad een giletje) draag je niet over een t-shirt (tenzij je dus een ongelofelijke pauper bent). Een vestje draag je over een overhemd als deel van een 3-delig pak, tenzij je aan het werk bent (zoals een ober) dan heb je alleen het vestje aan over het overhemd aan. Vandaar dat hij jou een ober noemt. Die opmerking heb ik mensen al vaak genoeg horen maken.
Waarschijnlijk een boer idd.quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:21 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Noemt ie mij 'plebs'. Wat is zo'n figuur met een pauper t-shirt dan?
Nou danquote:
Nou ja, niet den gehelen dag door natuurlijk dat zou niet goed zijn voor mijn toch al verminderende beharing.quote:Op zondag 31 augustus 2008 08:56 schreef snorfiets het volgende:
[..]
haha, altijd? de hele dag door?
haahaha
Maar ondertussen speel je wel op hetzelfde niveau als de lompe boeren.quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:20 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen mensen die 'kritiek' hebben maar er zelf niets van kunnen/snappen.
Net als bij voetbal, komt achteraf de rechtsback van een team uit zo'n kutdorp naar je toe, zeuren over het feit dat je flink wat schijnbewegingen maakt, terwijl ie zelf alleen lomp kan schoppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |