WTF, hooistapels?quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:43 schreef Dottymcfear het volgende:
Als je een keertje een brandende fakkel in een hooistapel tegen je huis aan ziet liggen, dan niet huilen he !
Dus je geilt gewoon op boeren?quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:44 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
WTF, hooistapels?Woon niet op een boerderij ofzo.
lolquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:38 schreef Dr.Crane het volgende:
Vanavond op een feest hier, komt er een kennis van me naar me toe en vroeg 'grappig' : "werk je hier in de horeca ofzo?"
Dat vroeg ie dus omdat ik toevallig een gilet + t-shirt aanhad vandaag.
Zelf had ie gewoon een lelijk t-shirt aan trouwens.![]()
Klacht: boeren die niet snappen van stijl/mode.
Je had een gilet aan.......quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:49 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat ze hun bek moeten houden over normale mensen.
Ja, maar jij begon met je giletquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:52 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Hij had een lelijk t-shirt aan...
Je hebt aan zijn haren getrokken heh.........jaaaaaaaaaa, geef maar toequote:Op zondag 31 augustus 2008 02:55 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nee, hij begon dus. Lees de OP eens.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je hebt aan zijn haren getrokken heh.........jaaaaaaaaaa, geef maar toe![]()
Niks mis met een gilet, ik denk alleen dat Frasier zelf niet helemaal achter dit kledingsstuk staat/stond. Stoere zwarte lederen gilet...........niks mis meequote:Op zondag 31 augustus 2008 03:00 schreef EdAtTheBar het volgende:
Gast, er is NIKS triesters dan een 'gilet' (mensen die zo'n ding een gilet noemen![]()
![]()
) aandoen over een t-shirt.
Pauper!!
quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:00 schreef EdAtTheBar het volgende:
Gast, er is NIKS triesters dan een 'gilet' (mensen die zo'n ding een gilet noemen![]()
![]()
) aandoen over een t-shirt.
Pauper!!
Ik heb niets tegen boeren, alleen wat tegen van die 'plattelandsjongeren' die niets snappen van stijl.quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:07 schreef Strani het volgende:
Mensen die om niks afgeven op boeren moeten ook geen gebruik meer maken van door boeren geleverde diensten of producten, want dat zou hypocriet zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |