Met je rug tegen de muur hoor, anders ben je hier je leven niet zeker.quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
* liesje1979 maakt een buiging! (zo'n sierlijke, die alleen online lukt)
quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Was vanmiddag de film op tv, schakelde in bij de aftitelingThe Jacksons, achja, blijft een zwak...........zelfs Michael.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
APK is een schatje in his own unique wayIk daarentegen ben een engeltje
Oja, het was hier gevaarlijk!quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Met je rug tegen de muur hoor, anders ben je hier je leven niet zeker.
Ah mooi swingers, daar kunnen we dan weer wel wat mee!quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oja, het was hier gevaarlijk!
* liesje1979 swingt ff met fan mee!
lekker plaatje héquote:Op zondag 31 augustus 2008 03:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oja, het was hier gevaarlijk!
* liesje1979 swingt ff met fan mee!
Roxy Musicquote:Op zondag 31 augustus 2008 03:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
lekker gay nummertje voor jou:
Oeh, een Griekquote:Op zondag 31 augustus 2008 03:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
laatste plaatje voor mij en dat kruip ik tegen die dikke billen van me griek![]()
lief zijn en tot laters...........
truste en geef die harige bouvier maar een haircutquote:Op zondag 31 augustus 2008 03:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
laatste plaatje voor mij en dat kruip ik tegen die dikke billen van me griek![]()
lief zijn en tot laters...........
Is goed bassie.quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ga de binnenkant van mijn ogen bestuderen op de bovengelegen etage
![]()
De zon was goed bezig vandaag inderdaad. Voelde me levend verbranden toen ik even aan het water was.quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:54 schreef liesje1979 het volgende:
slaap lekker fanneke!
Ik ben vandaag verbrand trouwens, rode wangetjes
ik ga ook naar bed, morgenochtend nog een kerel spreken over een fries paard. huuuhquote:Op zondag 31 augustus 2008 03:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Roxy MusicDàt is lang geleden, ik was nooit een fan, maar het gebaar is lievvvv
Prettige coïtus gewenst!quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:58 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Tja, het is geen donkere griek maar een puur hollandse blond stoot zeg maar
Slaap lekker WJ en een ieder die de klamme lappen opzoektquote:Op zondag 31 augustus 2008 03:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ga ook naar bed, morgenochtend nog een kerel spreken over een fries paard. huuuh
kus![]()
en truste ieders
Slaap ook lekker Juud, ik zit mijzelf even zwaar te irriteren met een achterlijk spelletje terwijl ik naar bed wilquote:
Lekker groot balkon dus!quote:Op zondag 31 augustus 2008 04:04 schreef liesje1979 het volgende:
[quote]Op zondag 31 augustus 2008 03:58 schreef Recce het volgende:
[..]
De zon was goed bezig vandaag inderdaad. Voelde me levend verbranden toen ik even aan het water was.
[/quote
Ik kon kiezen:
strand op mijn buil liggen lezen bruine rug
balkon in mijn ligstoel op mijn rug liggen lezen, bruine kop.
Het balkon won
Trusten bolle(?)quote:Op zondag 31 augustus 2008 04:06 schreef Dementor het volgende:
Voor Fan want ze houd ervan, voor Juud want ik ken haar net
en voor lies want die gaat straks ook vast naar bed.
Trust.
Slaap lekkerquote:Op zondag 31 augustus 2008 04:06 schreef Dementor het volgende:
Voor Fan want ze houd ervan, voor Juud want ik ken haar net
en voor lies want die gaat straks ook vast naar bed.
Trust.
Nou he haha, ben nu ook echt weg, see you morgens en ben benieuwd hoe die flauwekul morgen gaat lopen van cbml!quote:Op zondag 31 augustus 2008 04:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iedereen opgetieft? Mooi, 't was hier ook veel te druk opeens![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2008 04:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Doeiquote:Op zondag 31 augustus 2008 04:12 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Nou he haha, ben nu ook echt weg, see you morgens en ben benieuwd hoe die flauwekul morgen gaat lopen van cbml!
Heb er een hard hoofd in, keihard hoofd..............
Than again dat zijn we van jou gewendquote:Op zondag 31 augustus 2008 04:12 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Nou he haha, ben nu ook echt weg, see you morgens en ben benieuwd hoe die flauwekul morgen gaat lopen van cbml!
Heb er een hard hoofd in, keihard hoofd..............
Laters en morgenavond kom ik zeker langs, enorm benieuwd wie we nu allemaal af mogen bekken vd cbml crew!quote:
Nog altijd zo'n lieverd altijd, jij ook slaap hard eeeeeeh zachtquote:Op zondag 31 augustus 2008 04:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Than again dat zijn we van jou gewend![]()
Laters
Ik ken dat nummer alleen van een remix, zoiets:quote:Op zondag 31 augustus 2008 04:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is mooi, deze dan nog even en dan ga ik ook plat....quote:Op zondag 31 augustus 2008 04:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Waardeloze film maar zo'n mooi nummer![]()
wou naar bed maar zie die 14 treden niet zitten en ben over mijn slaap heen, tja, hard hoofd krijg je daarvan, moet dat nou?quote:Op zondag 31 augustus 2008 04:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is mooi, deze dan nog even en dan ga ik ook plat....![]()
Neem er dan twee tegelijk, dan zijn 't er maar 7quote:Op zondag 31 augustus 2008 04:18 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
wou naar bed maar zie die 14 treden niet zitten en ben over mijn slaap heen, tja, hard hoofd krijg je daarvan, moet dat nou?
Ik word ineens helemaal warm van binnen..........ff naar het toilet maarquote:Op zondag 31 augustus 2008 04:15 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Nog altijd zo'n lieverd altijd, jij ook slaap hard eeeeeeh zacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |