quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zie je toch ook geen reet
Tuurlijk, ik ben een slet!quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
begrijp ik het goed Lies? wil je los met WJ![]()
nieuwe verhaallijn?
De audio is ook altijd kut of was dat de jacuzzi?quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
al die klote stoom![]()
zie je toch ook geen reet
quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:23 schreef Recce het volgende:
[..]
De audio is ook altijd kut of was dat de jacuzzi?
Mooi, meeten maar.quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
toch wordt ik wel nieuwsgierig naar jou Lies op de één of ande manier.....
jacuzzi oftewel bubbelbadquote:Op zondag 31 augustus 2008 03:23 schreef Recce het volgende:
[..]
De audio is ook altijd kut of was dat de jacuzzi?
Beeld van mensen? De tokkies van nowlive? Dat is geen objectief beeld van mensen. Kan je beter naar de apenheul gaan.quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:12 schreef liesje1979 het volgende:
Naja het ligt misschien aan mij hoor, maar je krijgt toch een beeld van mensen, is toch leuk om dat beeld te checken? Is die persoon wie je dacht dathet was? Naja ik vind meetings leuk!
Niet alles is on stream.quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee ik wacht wel op jullie verslag en foto's
quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
begrijp ik het goed Lies? wil je los met WJ![]()
nieuwe verhaallijn?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Dat kon wel eens een pluspunt zijn bij sommige Fokkers
Wie?quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb honeybunney nog als optioneel bijvrouwtje
quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
Help ze gaat mij opeten!quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Leuk nummer he?!
LS ja nowlivers zijn ook mensen he? hoe gek het ook klinkt. Ik heb een honger naar mensen hoe gek het ook klinkt
Die heb je niet nodig lijkt mijquote:Op zondag 31 augustus 2008 03:26 schreef Juud79 het volgende:
Een Fok meeting lijkt me ook wel wat, wie regelt de beveiliging?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Help ze gaat mij opeten!
Je moet "ik wil bolletje" niet te letterlijk nemen.
scherpquote:Op zondag 31 augustus 2008 03:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Help ze gaat mij opeten!
Je moet "ik wil bolletje" niet te letterlijk nemen.
Ironie is niet jouw ding he?quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die heb je niet nodig lijkt mij
quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Leuk nummer he?!
LS ja nowlivers zijn ook mensen he? hoe gek het ook klinkt. Ik heb een honger naar mensen hoe gek het ook klinkt
quote:
Gunst, meestal wel, maar dat wordt meestal niet begrepen hier. Dus ik dacht, ik kan het maar beter letterlijk nemen in het vervolg.....quote:
jankbalquote:Op zondag 31 augustus 2008 03:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
FF knuffeluh, die jankbal van een APK is toch al naar zijn slaapzakje![]()
Prrrrrrrrrr![]()
Ik heb al een foto van haar en het is een hele mooie meid om te zien, maar er zijn 2 problemen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
Nemen is altijd goedquote:Op zondag 31 augustus 2008 03:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gunst, meestal wel, maar dat wordt meestal niet begrepen hier. Dus ik dacht, ik kan het maar beter letterlijk nemen in het vervolg.....
Kom op, alles kan stuk hoor.....en verhuizen is binnen een dag geregeld.quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb al een foto van haar en het is een hele mooie meid om te zien, maar er zijn 2 problemen.
1. Ze is getrouwd
2. Ze is geen buurvrouw van mij
quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
FF knuffeluh, die jankbal van een APK is toch al naar zijn slaapzakje![]()
Prrrrrrrrrr![]()
ik zweet je ik zat het te denken, maar ik dacht, nah nee zet ik niet neerquote:Op zondag 31 augustus 2008 03:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kom op, alles kan stuk hoor.....en verhuizen is binnen een dag geregeld.
Je mag ook iets anders verzinnen, dit is zo even uit mijn primaire woordenschatquote:Op zondag 31 augustus 2008 03:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jankbal![]()
ik probeer me er iets bij voor te stellen maar het wil niet lukken
Ik ben niet mooi, ik ben gewoon.quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb al een foto van haar en het is een hele mooie meid om te zien, maar er zijn 2 problemen.
1. Ze is getrouwd
2. Ze is geen buurvrouw van mij
APK is een schatje in his own unique wayquote:
o die woordenschat twijfel ik geen moment aanquote:Op zondag 31 augustus 2008 03:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je mag ook iets anders verzinnen, dit is zo even uit mijn primaire woordenschat![]()
En ja, ik heb een grotere woordenschat dan dat
Smash Mouthquote:Op zondag 31 augustus 2008 03:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben niet mooi, ik ben gewoon.
En nee geen buurvrouw nee.
deze is dan weer wel leuk:
en nog hier eentje!quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weer één wakker.........
Was vanmiddag de film op tv, schakelde in bij de aftitelingquote:Op zondag 31 augustus 2008 03:40 schreef Dementor het volgende:
Stomme special, nu ben ik weer into MJ.
Dat blijft gewoon terugkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |