daar was ik dan weer te a-muzikaal voor. had wel een meisje dat het op de piano speelde en me dan emotioneel maaktequote:Op zondag 31 augustus 2008 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
Die elpee had ik en dan speelde ik de akkoorden mee op de gitaar enzo.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:59 schreef liesje1979 het volgende:
bbq dus,
Het hangt er wel een beetje vanaf wie er komen, anders ben ik meer voor een fokmeeting!
hee lies!quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:59 schreef liesje1979 het volgende:
bbq dus,
Het hangt er wel een beetje vanaf wie er komen, anders ben ik meer voor een fokmeeting!
count me outquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:59 schreef liesje1979 het volgende:
bbq dus,
Dat wil Dementor ook wel, die wilde één en ander toch al outsourcenquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:59 schreef liesje1979 het volgende:
bbq dus,
yep ik had het al gezien.......quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
een spastisch trekje van me drukte op enter voordat ik daaraan toe was.
Emo's zijn geweldig geil als je een jaar of 17 bent.quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:59 schreef willem-jozef het volgende:
daar was ik dan weer te a-muzikaal voor. had wel een meisje dat het op de piano speelde en me dan emotioneel maakte![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:03 schreef liesje1979 het volgende:
Hee WJ!
Fan en ik zou het juist zo leuk vinden als je erbij zou zijn, je bent niet zo van de meetings?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoezo? Geen zin in een flinke knokpartij?
Sinds wanneer zegen jij mensen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
laat mij er effe buiten Lies........
als jij met dementor en WJ wil daten, mijn zegen heb je![]()
Yeah rightquote:Op zondag 31 augustus 2008 03:04 schreef liesje1979 het volgende:
Meeten is bijna net als chatten, maar dan in het echt
mja, meetings...je ne sais pas. lijkt me dan wel weer grappig als echt echt echt een ieder komt. die barbecue zal me worst wezenquote:Op zondag 31 augustus 2008 03:03 schreef liesje1979 het volgende:
Hee WJ!
Fan en ik zou het juist zo leuk vinden als je erbij zou zijn, je bent niet zo van de meetings?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
laat mij er effe buiten Lies........
als jij met dementor en WJ wil daten, mijn zegen heb je![]()
Oh jammer.quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
bij wijzen van spreken dan hé
BBQ is meestal wordt bij hoorquote:Op zondag 31 augustus 2008 03:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mja, meetings...je ne sais pas. lijkt me dan wel weer grappig als echt echt echt een ieder komt. die barbecue zal me worst wezen
Een meet is leuk met een man of vier....vind ikquote:Op zondag 31 augustus 2008 03:12 schreef liesje1979 het volgende:
Naja het ligt misschien aan mij hoor, maar je krijgt toch een beeld van mensen, is toch leuk om dat beeld te checken? Is die persoon wie je dacht dathet was? Naja ik vind meetings leuk!
je hep ook gelijkt. doch een goede rel moet er plaatsvindenquote:Op zondag 31 augustus 2008 03:12 schreef liesje1979 het volgende:
Naja het ligt misschien aan mij hoor, maar je krijgt toch een beeld van mensen, is toch leuk om dat beeld te checken? Is die persoon wie je dacht dathet was? Naja ik vind meetings leuk!
In een sauna.quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een meet is leuk met een man of vier....vind ik
nou is toch niks mis mee ?quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:12 schreef liesje1979 het volgende:
BBQen is altijd leuk: http://www.metacafe.com/watch/1046241/barbecue_gone_wrong/quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
BBQ is meestal wordt bij hoor![]()
[ afbeelding ]
Zoals op goede feestjes de keuken de place to be is, heb je op een meeting mensen nodig om je van af te zonderen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
nee joh, met iedereensch. dan een soort zeskamp (dick passagier en die judith) en een ongelooflijke kleunpartij en een jankende gert en yvonnequote:Op zondag 31 augustus 2008 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Double Uquote:
Zonder die sauna lukt 1 en ander ook wel volgens mijquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou is toch niks mis mee ?
Je gaat gewoon lekker samen met die de Bolle en dat word vast gezellig,
maar eh.....denk niet dat er veel meer komen, o ja Juud ook natuurlijk
gewoon van genieten als je dat leuk vind
Vol.quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:18 schreef Morwen het volgende:
Stuur die mail nou eens joh, luie donder of mag je vol gewoon niet meer op
begrijp ik het goed Lies? wil je los met WJquote:Op zondag 31 augustus 2008 03:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zoals op goede feestjes de keuken de place to be is, heb je op een meeting mensen nodig om je van af te zonderen.
WJ, ga lekker los
al die klote stoomquote:Op zondag 31 augustus 2008 03:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zonder die sauna lukt 1 en ander ook wel volgens mij
ja, zal ik doen. dat wachtwoord zit nog in die computer die -nog steeds-op vakantie isquote:Op zondag 31 augustus 2008 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Double U![]()
Two out of three isn't all that bad indeedStuur die mail nou eens joh, luie donder of mag je vol gewoon niet meer op
Op de keukentafel schijnbaarquote:Op zondag 31 augustus 2008 03:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
begrijp ik het goed Lies? wil je los met WJ![]()
nieuwe verhaallijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |