Wel handjes wassenquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
doe ik altijd hoorben heel zindelijk
quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe mij er ook maar een. Ben weer even mijn bed uit. Boterham met Marmite en tomatensap met ijsblokjes.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Manu.....werk aan de winkel![]()
Maar ehm........
Marmite? Dat is puur vergif man!quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe mij er ook maar een. Ben weer even mijn bed uit. Boterham met Marmite en tomatensap met ijsblokjes.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
hAHA, dIE MANU HEEFT EEN PISTOOL OP Z'N KOP, KAN NIET ANDERS
[ afbeelding ]
Ben je nou nog te lui om die uitdrukking even voor me af te maken? Waar moet dat heen met de liefde... maar het is je vergeven.quote:
Vertel. Ik ben opgegroeid met de boodschap dat het gezond en lekker is. In elk geval lekkerder dan Vegemite.quote:
alsof je ooit slaapt..quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:29 schreef Disana het volgende:
[..]
tis wel gezond, had ik ook eens gelezen maar ik vond het echt viesquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Vertel. Ik ben opgegroeid met de boodschap dat het gezond en lekker is. In elk geval lekkerder dan Vegemite.
Even fluffy wentelteefjes maken, geen tijd..brb..quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je nou nog te lui om die uitdrukking even voor me af te maken? Waar moet dat heen met de liefde... maar het is je vergeven.
Mja, over smaak valt niet te twisten. Ik heb altijd al van zeer hartig gehouden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tis wel gezond, had ik ook eens gelezen maar ik vond het echt vies
Het smaakt alsof je een bouillonblokje op je brood hebt uitgesmeerd. Een van de meest smerige dingen die ik ooit heb gegeten.quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Vertel. Ik ben opgegroeid met de boodschap dat het gezond en lekker is. In elk geval lekkerder dan Vegemite.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marmitequote:Op zondag 31 augustus 2008 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk? Eet alleen maar pindakaas en hageslag, voor laters...jeweets
Hehe. Heeeeerlijk. Ik moet er wel bij zeggen dat ik een jaar over zo'n potje doe.quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Het smaakt alsof je een bouillonblokje op je brood hebt uitgesmeert. Een van de meest smerige dingen die ik ooit heb gegeten.
heerlijk wentelteefjesquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Even fluffy wentelteefjes maken, geen tijd..brb..
Het gaat hier nu ook al met pistolen zwaaien..
Tijd voor een luchtige abba-plaat:
Abba rulez, jammer dat Blurk er niet is.quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Even fluffy wentelteefjes maken, geen tijd..brb..
Het gaat hier nu ook al met pistolen zwaaien..
Tijd voor een luchtige abba-plaat:
ach gossie, en waar had ze dan spijt van?quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Abba rulez, jammer dat Blurk er niet is.
Op de radio allemaal mensen die stoute dingen hebben gedaan. En een mevrouw die haar hele leven lang zoet is gebleven en daar nu, in de tachtig, spijt van heeft.
Of deze...quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marmite
dit is marmite
maar geef mij ook maar pindakaas of nutella
wie is er niet groot mee geworden![]()
Stond die niet op black & Blue?quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:06 schreef willem-jozef het volgende:
verklaar je nader, ma'am.quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Abba rulez, jammer dat Blurk er niet is.
Op de radio allemaal mensen die stoute dingen hebben gedaan. En een mevrouw die haar hele leven lang zoet is gebleven en daar nu, in de tachtig, spijt van heeft.
Ja, had ik al als edit erbij gezetquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
eh..... schat is dat niet dezelfde
Dat zei ze niet. Ze zei dat ze altijd heel bang voor autoriteit is gebleven en zeer gezagsgetrouw was. Dat kwam omdat ze klein was tijdens de oorlog en maar te doen had wat haar werd opgedragen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ach gossie, en waar had ze dan spijt van?
wat had ze nog willen doen?
bungyjumpen?
ballonvaren?
bergbeklimmen?
de wentelteeftjes?quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:46 schreef Lobasca het volgende:
Ik was in de keuken, maar oooohh.. wat lekker.
oké ik vergeef jequote:Op zondag 31 augustus 2008 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, had ik al als edit erbij gezet
ah..... ja da's best triestquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zei ze niet. Ze zei dat ze altijd heel bang voor autoriteit is gebleven en zeer gezagsgetrouw was. Dat kwam omdat ze klein was tijdens de oorlog en maar te doen had wat haar werd opgedragen.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als we het dan toch over reclames hebben...
Die elpee had ik en dan speelde ik de akkoorden mee op de gitaar enzo.quote:
Kun je een beetje tokkelen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
Die elpee had ik en dan speelde ik de akkoorden mee op de gitaar enzo.
Nou, dan word je nu ook nog even gequoot, dan zit je helemaal goedquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:54 schreef liesje1979 het volgende:
als het de laatste is, wil ik er gewoon even in staan!
Hé die Lies wanneer is die BQ ook alweer?quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:54 schreef liesje1979 het volgende:
als het de laatste is, wil ik er gewoon even in staan!
2x nog welquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, dan word je nu ook nog even gequoot, dan zit je helemaal goed
Niet meer, denk ik.quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kun je een beetje tokkelen?
nee da's te makkelijkquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, laat ons elkander het topic uitquoten
quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Niet meer, denk ik.
Ik had ooit 5 electrische gitaren, nu nog eentje en een Spaanse zonder snaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |