verklaar je nader, ma'am.quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Abba rulez, jammer dat Blurk er niet is.
Op de radio allemaal mensen die stoute dingen hebben gedaan. En een mevrouw die haar hele leven lang zoet is gebleven en daar nu, in de tachtig, spijt van heeft.
Ja, had ik al als edit erbij gezetquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
eh..... schat is dat niet dezelfde
Dat zei ze niet. Ze zei dat ze altijd heel bang voor autoriteit is gebleven en zeer gezagsgetrouw was. Dat kwam omdat ze klein was tijdens de oorlog en maar te doen had wat haar werd opgedragen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ach gossie, en waar had ze dan spijt van?
wat had ze nog willen doen?
bungyjumpen?
ballonvaren?
bergbeklimmen?
de wentelteeftjes?quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:46 schreef Lobasca het volgende:
Ik was in de keuken, maar oooohh.. wat lekker.
oké ik vergeef jequote:Op zondag 31 augustus 2008 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, had ik al als edit erbij gezet
ah..... ja da's best triestquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zei ze niet. Ze zei dat ze altijd heel bang voor autoriteit is gebleven en zeer gezagsgetrouw was. Dat kwam omdat ze klein was tijdens de oorlog en maar te doen had wat haar werd opgedragen.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als we het dan toch over reclames hebben...
Die elpee had ik en dan speelde ik de akkoorden mee op de gitaar enzo.quote:
Kun je een beetje tokkelen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
Die elpee had ik en dan speelde ik de akkoorden mee op de gitaar enzo.
Nou, dan word je nu ook nog even gequoot, dan zit je helemaal goedquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:54 schreef liesje1979 het volgende:
als het de laatste is, wil ik er gewoon even in staan!
Hé die Lies wanneer is die BQ ook alweer?quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:54 schreef liesje1979 het volgende:
als het de laatste is, wil ik er gewoon even in staan!
2x nog welquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, dan word je nu ook nog even gequoot, dan zit je helemaal goed
Niet meer, denk ik.quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kun je een beetje tokkelen?
nee da's te makkelijkquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, laat ons elkander het topic uitquoten
quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Niet meer, denk ik.
Ik had ooit 5 electrische gitaren, nu nog eentje en een Spaanse zonder snaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |