Te gelikt joh.quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja alleen deze versie was beter geweest
voetbalquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik had nog geen teletekst gelezen... 1-5 voor PSV
ik zit weer aan mijn speciale theequote:Op zondag 31 augustus 2008 01:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Naar de koelkast, ff wijntje inschenken
In plaats van dat je alle buurvrouwen de hele tijd zit te bezwangeren kun je je ook eens een keer met je club bezig houdenquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik had nog geen teletekst gelezen... 1-5 voor PSV
quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zit weer aan mijn speciale thee
Er zijn meer standjes waarbij ze de ballen ziet hoorquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:04 schreef Manu82 het volgende:
En daarbij je kunt het ook nog op z'n 'Grieks' doen zodat je beiden kunt kijken naar de wedstrijd
Ik heb toch net de samenvatting gekeken?quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
In plaats van dat je alle buurvrouwen de hele tijd zit te bezwangeren kun je je ook eens een keer met je club bezig houden
jij bent echt gek op zeilen en schepen hé?quote:
69 blijft lastigquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zijn meer standjes waarbij ze de ballen ziet hoor
quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:04 schreef Manu82 het volgende:
En daarbij je kunt het ook nog op z'n 'Grieks' doen zodat je beiden kunt kijken naar de wedstrijd
Moet je maar eens vragen aan je griek, maar je hebt de tv geloof ik vrij weinig aanquote:
Ja, heb het vermoedelijk van mijn grootvader, die was visserman. 't Is alleen vreemd dat ik de enige in de familie ben....quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jij bent echt gek op zeilen en schepen hé?
gelukkig houdt griekje ook niet van voetbal, dus heb ik mazzel aanquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet je maar eens vragen aan je griek, maar je hebt de tv geloof ik vrij weinig aan
Bushquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, heb het vermoedelijk van mijn grootvader, die was visserman. 't Is alleen vreemd dat ik de enige in de familie ben....
Maar in het kader van de discussie vanavond tussen Dementor en mij over Henk van der Velde, zat ik bij dat clipje te denken. Die Busch, die stuurt duizenden mannen de dood in en die zien hun zonen of dochters ook nimmer terug.....
Je hebt gelijk, dat moeten we outsourcen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
handjes boven tafel Bolle
heb je al iemand in gedachte waar je het aan wit uitbesteden,quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat moeten we outsourcen.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb je al iemand in gedachte waar je het aan wit uitbesteden,
tis een rotklus hoor
ah eindelijk een kwaliteits postquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:20 schreef Lobasca het volgende:
Manu, bedankt fúr die Blumen.. Miss you babe.. Kom Goddome die kroeg eens uit!![]()
Nah, twee zielen, één gedachte....quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah eindelijk een kwaliteits post
Er zit je duidelijk iets dwars...quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah eindelijk een kwaliteits post
quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, twee zielen, één gedachte....
nee in tegendeel heb nergens last van, ben volledig voorzien van alle gemakken en genoegen des levensquote:
Zeik dan op de plee..quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee in tegendeel heb nergens last van, ben volledig voorzien van alle gemakken en genoegen des levens
sal ik maar seggen.........
Ik ken hem IRL niet eensquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:14 schreef Manu82 het volgende:
Maar LS is het waar dat je een relatie hebt gehad met Sjoerd van kingjaap?
Doe mij er ook maar een. Ben weer even mijn bed uit. Boterham met Marmite en tomatensap met ijsblokjes.quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:28 schreef Lobasca het volgende:
Hij voor wie ik weet die weet wie ik bedoel.
Wel handjes wassenquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
doe ik altijd hoorben heel zindelijk
quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe mij er ook maar een. Ben weer even mijn bed uit. Boterham met Marmite en tomatensap met ijsblokjes.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Manu.....werk aan de winkel![]()
Maar ehm........
Marmite? Dat is puur vergif man!quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe mij er ook maar een. Ben weer even mijn bed uit. Boterham met Marmite en tomatensap met ijsblokjes.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
hAHA, dIE MANU HEEFT EEN PISTOOL OP Z'N KOP, KAN NIET ANDERS
[ afbeelding ]
Ben je nou nog te lui om die uitdrukking even voor me af te maken? Waar moet dat heen met de liefde... maar het is je vergeven.quote:
Vertel. Ik ben opgegroeid met de boodschap dat het gezond en lekker is. In elk geval lekkerder dan Vegemite.quote:
alsof je ooit slaapt..quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:29 schreef Disana het volgende:
[..]
tis wel gezond, had ik ook eens gelezen maar ik vond het echt viesquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Vertel. Ik ben opgegroeid met de boodschap dat het gezond en lekker is. In elk geval lekkerder dan Vegemite.
Even fluffy wentelteefjes maken, geen tijd..brb..quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je nou nog te lui om die uitdrukking even voor me af te maken? Waar moet dat heen met de liefde... maar het is je vergeven.
Mja, over smaak valt niet te twisten. Ik heb altijd al van zeer hartig gehouden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tis wel gezond, had ik ook eens gelezen maar ik vond het echt vies
Het smaakt alsof je een bouillonblokje op je brood hebt uitgesmeerd. Een van de meest smerige dingen die ik ooit heb gegeten.quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Vertel. Ik ben opgegroeid met de boodschap dat het gezond en lekker is. In elk geval lekkerder dan Vegemite.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marmitequote:Op zondag 31 augustus 2008 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk? Eet alleen maar pindakaas en hageslag, voor laters...jeweets
Hehe. Heeeeerlijk. Ik moet er wel bij zeggen dat ik een jaar over zo'n potje doe.quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Het smaakt alsof je een bouillonblokje op je brood hebt uitgesmeert. Een van de meest smerige dingen die ik ooit heb gegeten.
heerlijk wentelteefjesquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Even fluffy wentelteefjes maken, geen tijd..brb..
Het gaat hier nu ook al met pistolen zwaaien..
Tijd voor een luchtige abba-plaat:
Abba rulez, jammer dat Blurk er niet is.quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Even fluffy wentelteefjes maken, geen tijd..brb..
Het gaat hier nu ook al met pistolen zwaaien..
Tijd voor een luchtige abba-plaat:
ach gossie, en waar had ze dan spijt van?quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Abba rulez, jammer dat Blurk er niet is.
Op de radio allemaal mensen die stoute dingen hebben gedaan. En een mevrouw die haar hele leven lang zoet is gebleven en daar nu, in de tachtig, spijt van heeft.
Of deze...quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marmite
dit is marmite
maar geef mij ook maar pindakaas of nutella
wie is er niet groot mee geworden![]()
Stond die niet op black & Blue?quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:06 schreef willem-jozef het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |