wat zegtienouquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:08 schreef Armoed het volgende:
Wat heerlijk, per se de groepen zwakbegaafde allochtone medemensen erop moeten wijzen dat ze asociaal bezig zijn en het menselijk ras vervuilen
Klacht: TS moet tegen zijn personaliteit ingaan en zich als watje opstellen om 7 messen in zijn ribbenkast te voorkomen en krijgt thuis de volle laag omdat ik haar 'die para chicka' noemde in gelukkig succesvolle attempt om snel rapport te creeeren en de illusie te schapen dat ik alles vanuit hun point of view zie.
Overigens niet eerste keer dat dit gebeurt
o/p quote voor morgenquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:08 schreef Armoed het volgende:
Wat heerlijk, per se de groepen zwakbegaafde allochtone medemensen erop moeten wijzen dat ze asociaal bezig zijn en het menselijk ras vervuilen
Klacht: TS moet tegen zijn personaliteit ingaan en zich als watje opstellen om 7 messen in zijn ribbenkast te voorkomen en krijgt thuis de volle laag omdat ik haar 'die para chicka' noemde in gelukkig succesvolle attempt om snel rapport te creeeren en de illusie te scheppen dat ik alles vanuit hun point of view zie.
Puntkaak?quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:03 schreef Strani het volgende:
Edit: Tenzij je vriendin natuurlijk een punt had. Wat deden die jongens?
QFTquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:18 schreef Juup© het volgende:
Ik snap er geen hol van.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:08 schreef Armoed het volgende:
Klacht: TS moet tegen zijn personaliteit ingaan en zich als watje opstellen om 7 messen in zijn ribbenkast te voorkomen en krijgt thuis de volle laag omdat ik haar 'die para chicka' noemde in gelukkig succesvolle attempt om snel rapport te creeeren en de illusie te scheppen dat ik alles vanuit hun point of view zie.
Quoted for Truthquote:
Beter nog, vraag een nieuw wachtwoord aan voor FOK! en laat het naar een niet bestaand e-mailadres sturenquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:23 schreef piekartz87 het volgende:
als je straalbezopen bent en je hebt een idee voor een topic. wacht dan even tot morgen ofzo
quote:
sence?quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:11 schreef Dottymcfear het volgende:
Zelfs op dit uur maakt deze text veel sence !
Maar niet voor mij
Als je geen Nederlands beheerst, gebruik het dan ook nietquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:34 schreef Oldbie het volgende:
[..]
sence?
sense!!
Als geen engels kan, gebruik het dan ook niet
Yeyeye ... Het is laat, ben moe, dus ik let niet zo op spelling atm.quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:34 schreef Oldbie het volgende:
[..]
sence?
sense!!
Als geen engels kan, gebruik het dan ook niet
As jy wil dat ek Afrikaans gaan praat sodat ek my eie taal gebruik sal ek so maak. Om jou 'n plesier te doen sal ek nie meer hollands praat nie. Ek sal mos maar net maak soos jy wil. Ek gee regtig nie om nie.quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:36 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als je geen Nederlands beheerst, gebruik het dan ook niet
IK ken et altyd afskuwe op mien Fryske achtergrond. Jou komme gewoon uut Franeker seker? En ja ik he suud afrikaans leert met monopolie maar als je su gaan praatte dan bin je gewoon een domme idioot.quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:41 schreef Oldbie het volgende:
[..]
As jy wil dat ek Afrikaans gaan praat sodat ek my eie taal gebruik sal ek so maak. Om jou 'n plesier te doen sal ek nie meer hollands praat nie. Ek sal mos maar net maak soos jy wil. Ek gee regtig nie om nie.
Nee man, ek is gebore in Suid Afrika. Jy moenie my gaan beledig dat ek in Friesland gebore is nie. En ons praat hier oor tale. Daai fries van julle is gewoon kak. Dis glad nie eers 'n taal nie.quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:47 schreef Ps2K het volgende:
[..]
IK ken et altyd afskuwe op mien Fryske achtergrond. Jou komme gewoon uut Franeker seker? En ja ik he suud afrikaans leert met monopolie maar als je su gaan praatte dan bin je gewoon een domme idioot.
Moenie windgat pluk nie!! Ik bliksem jou net hierso!!quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:54 schreef Strani het volgende:
Ho ho, willen jullie niet in jullie interne twisten anderen gaan beledigen? Mijn familie is van Friese komaf en ik vind dat een mooie taal, maar ik vind het Afrikaans ook prachtig om te lezen.
En nou naar bed, jullie twee schoffies.
Ik praat geen Frysk, ik kom uut Harns...quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:54 schreef Strani het volgende:
Ho ho, willen jullie niet in jullie interne twisten anderen gaan beledigen? Mijn familie is van Friese komaf en ik vind dat een mooie taal, maar ik vind het Afrikaans ook prachtig om te lezen.
En nou naar bed, jullie twee schoffies.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:36 schreef Strani het volgende:
Nou dan maar een uitleg:
TS denkt dat ie een vriendin heeft.
TS denkt dat ie vandaag uit was, met z'n vriendin nog wel.
TS denkt dat hij zo'n stoere vriendin heeft dat ze begon te ruzien met wat allochtonen die zich misdroegen.
TS denkt dat hij nooit zo stoer kan zijn.
TS z'n denkbeeldige vriendin denkt dat ook en is nu boos.
TS is boos op vriendin, want dat kan ie dan weer wel, tegen meisjes.
Ja, maar ik mag geen nederlands meer praten!! Dan ga ik mijzelf verdedigen in mijn eigen taal......of ik hem nou ken of niet.quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:59 schreef Strani het volgende:
Juist ja..maar vinden jullie het nou terecht om zo met elkaar te bekvechten terwijl je elkaar niet eens kent? Kom, doe eens lief tegen elkaar. Het is immers zondag.
Nou, hierbij verklaar ik dat je dat vanaf nu weer mag.quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:01 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ja, maar ik mag geen nederlands meer praten!! Dan ga ik mijzelf verdedigen in mijn eigen taal......of ik hem nou ken of niet.
Ek ken my roots, maar ek weet waar ek nou is, en ek sal baklei tot ek weer hollands mag praat!!
Baie dankiequote:Op zondag 31 augustus 2008 03:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, hierbij verklaar ik dat je dat vanaf nu weer mag.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:11 schreef Dottymcfear het volgende:
Zelfs op dit uur maakt deze text veel sence !
Maar niet voor mij
ehm .,., WAT ?!??!!?!?quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:08 schreef Armoed het volgende:
Idd, want Franeker deed je niet in het Frysk. Dan is het Frentsjer ofzo..quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:56 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik praat geen Frysk, ik kom uut Harns...
Nee Frankeker is het gestichtquote:Op zondag 31 augustus 2008 05:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Idd, want Franeker deed je niet in het Frysk. Dan is het Frentsjer ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |