Tsja, is niet anders als je dit seizoen nog geen enkele live wedstrijd of samenvatting (Vitesse - FC Groningen) hebt gezien en dus enkel ná de eerste gekeken beelden een topic kan openen. Lijkt mij niet meer dan logisch.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:56 schreef fanneke het volgende:
Dit topic werd op een, laten we zeggen, ongelukkig tijdstip geopend.
Quote eens de Ajacieden die dat zeggen dan, want in het Ajax topic heeft niemand dat gezegdquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:56 schreef fanneke het volgende:
[..]
Mag je zeggen, was ook onterecht.
(Over de niet gegeven penalty: de overtreding was er buiten, maar de valpartij binnen de 16.)
Maar dat het bepalend voor de uitslag is en dus de schuld bij Vink lag zoals vele ajacieden in diverse topics doen geloven is onzin.
Gelukkig hoorde ik Van Basten en Huntelaar daar niet over na de wedstrijd. Die vonden het spel van ajax onder de maat. En dat was dus de reden van het verlies.
Dit topic werd op een, laten we zeggen, ongelukkig tijdstip geopend.
Nogmaals, waar zie je mensen in dit topic zeggen dat het de schuld van Vink was dat Ajax heeft verloren?quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:56 schreef fanneke het volgende:
[..]
Mag je zeggen, was ook onterecht.
(Over de niet gegeven penalty: de overtreding was er buiten, maar de valpartij binnen de 16.)
Maar dat het bepalend voor de uitslag is en dus de schuld bij Vink lag zoals vele ajacieden in diverse topics doen geloven is onzin.
Net zoals veel Ajaxaanhangers hier op het forum maar dat is niet relevant voor dit topic.quote:Gelukkig hoorde ik Van Basten en Huntelaar daar niet over na de wedstrijd. Die vonden het spel van ajax onder de maat. En dat was dus de reden van het verlies.
ruim 3 uur na de wedstrijd? Vind ik niet echt een ongelukkig tijdstip.quote:Dit topic werd op een, laten we zeggen, ongelukkig tijdstip geopend.
Kijk eens in 'Live eredivisieverslagen topics' die tijdens de wedstrijd liepen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Quote eens de Ajacieden die dat zeggen dan, want in het Ajax topic heeft niemand dat gezegd![]()
Je weet vast wel wat emotie isquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:04 schreef fanneke het volgende:
[..]
Kijk eens in 'Live eredivisieverslagen topics' die tijdens de wedstrijd liepen.
De 'kut- en kanker Vink' opmerkingen vliegen je daar om de oren.
Niet onlogisch dat je als fan je onvrede uit naar de scheidsrechter als een speler van jouw favoriete team waarschijnlijk onterecht een rode kaart krijgt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:04 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ook dat nog ja.quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet onlogisch dat je als fan je onvrede uit naar de scheidsrechter als een speler van jouw favoriete team waarschijnlijk onterecht een rode kaart krijgt.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je weet vast wel wat emotie is, en het viel best wel mee deze keer moet ik zeggen
Wil niet zeggen dat het de juiste manier is.
Even off-topic:quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet onlogisch dat je als fan je onvrede uit naar de scheidsrechter als een speler van jouw favoriete team waarschijnlijk onterecht een rode kaart krijgt.
Nee, natuurlijk niet. Anders zouden we het ook niet aanpassen, hè? Maar ik snap wel dat er bepaalde users zijn die op die manier posten bij tegenslag.quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:10 schreef fanneke het volgende:
Dus als ajax in jullie ogen onrecht wordt aangedaan mogen dit soort opmerkingen (ziektes) wel? Dan zijn het ineens emoties...
Anders negeer je gewoon mijn laatste zin evenquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:10 schreef fanneke het volgende:
[..]
[..]
Even off-topic:
Dus als ajax in jullie ogen onrecht wordt aangedaan mogen dit soort opmerkingen (ziektes) wel? Dan zijn het ineens emoties...
Mooie modjes zijn jullie.
Sarcasme hoop ik?quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:20 schreef Silver_Shark het volgende:
die kaart van Sno was dus echt DonkerRood
* Silver_Shark vraagt om gifje
quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:18 schreef sjimz het volgende:
Anders negeer je gewoon mijn laatste zin even!
Deze bedoel je?quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je weet vast wel wat emotie is, en het viel best wel mee deze keer moet ik zeggen
Wil niet zeggen dat het de juiste manier is.
En ik weet zeker dat jij ook wel eens zo heb gereageerd hier op Fok!![]()
![]()
Zolang het niet om Heerenveen spelers gaat, ben je idd niet zo van het gebash op de scheidsquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat hap je enorm, ik heb wel een punt he. Je zou beter kunnen zeggen hoe slap Ajax speelde ipv een topic over die rode kaart openen. Ik vind het ook niet echt een sterk voorbeeld van een dwaling. Die andere zaken ook niet. Ik hou niet zo van dat gebash op de scheids. Kom dan echt met hele sterke voorbeelden als je er een topic over opent.
Dik terecht ook. Vink was gewoon drama. Niet zozeer tegen Ajax of voor Willem II, maar de gehele wedstrijd. De eerste twintig minuten bijvoorbeeld heeft hij zo ongeveer iedere minuut gefloten voor een overtreding terwijl er voordeel gegeven had kunnen worden of er weinig tot niets aan de hand was. Bovendien was het totaal niet consequent. Daaruit kwam ook die grove tackle op Vertonghen voort, omdat Vink daar liet doorspelen terwijl hij even daarvoor niet voor een overtreding floot.quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:04 schreef fanneke het volgende:
[..]
och gossie jou clubje is nog niet genoemd in dit topic?quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:41 schreef fanneke het volgende:
Is dit nou 'Het grote scheidsrechterdwalingentopic' of ''Het ajax heeft verloren en het lag weer eens aan de scheidsrechter topic???
quote:Die penalty, daar heb ik mijn hart vastgehouden en was ik blij dat hij niet op de stip ging. Ik denk dat die uit op de stip gaat.
Die actie op Vertonghen was ook bizar inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:14 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dik terecht ook. Vink was gewoon drama. Niet zozeer tegen Ajax of voor Willem II, maar de gehele wedstrijd. De eerste twintig minuten bijvoorbeeld heeft hij zo ongeveer iedere minuut gefloten voor een overtreding terwijl er voordeel gegeven had kunnen worden of er weinig tot niets aan de hand was. Bovendien was het totaal niet consequent. Daaruit kwam ook die grove tackle op Vertonghen voort, omdat Vink daar liet doorspelen terwijl hij even daarvoor niet voor een overtreding floot.
Wat hij verder de tweede helft allemaal aan het doen was, tsja....
Geef mij één quote uit VBL waar ik zeur (of klaag, scheld en niet tegen me verlies kan)?quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:18 schreef SCH het volgende:
en dacht ook letterlijk aan Ray. En dan is dit topic gewoon een optelsommetje.
Ontzettend kinderachtig van je om gelijk de frustratiekaart te trekken. Dit is toch een topic dat er sowieso moest komen? RayMania draagt een situatie uit een wedstrijd aan, waar je gewoon inhoudelijk op in kunt gaan. Maar nee, gelijk sneue reacties over frustratie. Wat een bullshit, het maakt toch geen hol uit of het nou frustratie is of niet, dit topic gaat toch over de vraag of iets een scheidsrechterlijke dwaling is?quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:18 schreef SCH het volgende:
Ach, ik zat gisteravond te luisteren naar LdL en uiteraard een beetje te gniffelen om de achterstand en bij die rode kaart dacht ik meteen: hehe, dan hebben ze tenminste iets om over te zeuren en dacht ook letterlijk aan Ray. En dan is dit topic gewoon een optelsommetje. Beetje voorspelbaar, beetje doorzichtig maar verder ook geen ramp hoor, alleen als je het zo gaat ontkennen krijgt het iets valserigs![]()
Was een fout van Wetzel zelf, beetje onzinnig.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:46 schreef sjimz het volgende:
Ook hoor ik van Wetzel dat het 2e (?) doelpunt van Sparta nooit goedgekeurd mocht worden.
Meer sneu gezeik van Wetzel, maar ook weer ontzettend slecht gefloten. Als er een wissel is zorg je als scheids dat er één speler uitgaat en dat er één inkomt. Drama weer.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Was een fout van Wetzel zelf, beetje onzinnig.
Mwa, de scheidsrechter of vierde official had het gewoon moeten checken. Wat mij betreft wel een dwaling. Net zoals de niet gegeven penalty na hands bij Sparta - ADO.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Was een fout van Wetzel zelf, beetje onzinnig.
We zijn het dus eens!quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mwa, de scheidsrechter of vierde official had het gewoon moeten checken. Wat mij betreft wel een dwaling. Net zoals de niet gegeven penalty na hands bij Sparta - ADO.
Yupquote:
Als dat al geen hands meer isquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mwa, de scheidsrechter of vierde official had het gewoon moeten checken. Wat mij betreft wel een dwaling. Net zoals de niet gegeven penalty na hands bij Sparta - ADO.
Dat was zeker een penalty ja.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:47 schreef Zjakkie het volgende:
Feyenoord had ook best een penalty mogen krijgen na die overtreding op Janota.
Als dat een natuurlijke reflex was heb ik medelijden met die jongenquote:
Sparte helemaal. Je zag gewoon dat de elleboog werd opgetrokken en de scheids doet lekker niks.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:47 schreef Zjakkie het volgende:
Feyenoord had ook best een penalty mogen krijgen na die overtreding op Janota. En Sparta had ook een penalty moeten hebben bij die handsbal.
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67261quote:Rode kaart Sno geseponeerd
Amsterdam, 01 sep 2008
De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft de rode kaart van Evander Sno geseponeerd. De middenvelder kreeg de rode kaart in de tweede helft van de uitwedstrijd tegen Willem II.
Na de bestudering van de televisiebeelden en het terugkijken van de televisiebeelden, acht de aanklager betaald voetbal niet bewezen dat Sno een elleboogstoot zou hebben gegeven. Sno is dus gewoon inzetbaar voor de komende thuiswedstrijd, op 14 september, tegen Roda JC.
Ik zag wel dat hij net actief was in VBLquote:Op maandag 1 september 2008 16:57 schreef RayMania het volgende:
Waar is SCH nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |