Ik het het zelf niet gezien maar Lovre had rood moeten krijgen tegen Feyenoord?quote:Op zondag 28 september 2008 17:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nog blunders in de afgelopen speelronde?
Ja, dat was een smerige, had zeker diep rood moeten krijgen. Het erge is dat ie wel geel kreeg, dus de scheidsrechter heeft het wél gezien.quote:Op zondag 28 september 2008 17:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik het het zelf niet gezien maar Lovre had rood moeten krijgen tegen Feyenoord?
Klopt, overduidelijk. Lachwekkend was ook nog eens de commentator, die zich erover verbaasde dat de rechtsback van ADO niet sprong.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:47 schreef sjimz het volgende:
De 1-0 van FC Groningen tegen ADO had nooit goed gekeurd mogen worden.
Duidelijke overtreding van doelpuntenmaker Andersson die met 2 handen op zijn tegenstander leunde om bij de bal te komen met zijn hoofd.
Ajax had ook niet mogen klagen als Vertonghen zijn 2e gele kaart had gekregen. Met een beetje pech had van der Wiel zijn 2e kaart ook al gekregen in de 1e helft.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:28 schreef sjimz het volgende:
Ik zal wel shit over me heen krijgen maar laat ik 1 ding voorop stellen.
Wat ik gezien heb is dat Ajax terecht heeft verloren alleen:
Onterecht afgekeurd doelpunt van Cvitanich.
vd Wiel kreeg zijn 2e gele kaart voor het veroorzaken van de penalty maar waarom kreeg Grindheim niet zijn 2e gele kaart bij het veroorzaken van zijn strafschop?
Verder vond ik de eerste strafschop dubieus gegeven maar tegenwoordig gaat het er om waar de overtreding stopt.
Echt belachelijk in mijn ogen want als iemand 5 meter door duikt heb je zo een pingel versierd.
De eerste helft heb ik niet gezien dus daarom zei ik ook "wat ik heb gezien"quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ajax had ook niet mogen klagen als Vertonghen zijn 2e gele kaart had gekregen. Met een beetje pech had van der Wiel zijn 2e kaart ook al gekregen in de 1e helft.
Die regel 'waar de overtreding eindigt' vind ik ook nergens op slaan trouwens.
Wel slim, hiermee kunnen scheidsrechters zich indekken omdat het vaak moeilijk te zien is natuurlijk. Maar de regel is gewoon absurd. Het werkt gewoon schwalbes in de hand.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:28 schreef sjimz het volgende:
Verder vond ik de eerste strafschop dubieus gegeven maar tegenwoordig gaat het er om waar de overtreding stopt.
Echt belachelijk in mijn ogen want als iemand 5 meter door duikt heb je zo een pingel versierd.
...dan heb je waarschijnlijk ook gezien dat Biseswar zelf ook het shirtje van de NEC-er vast had.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:27 schreef ruud_fr het volgende:
vond ik ook, op tv ook duidelijk gezien dat Biseswar aan het shirtje werd getrokken
maar daarom hebben we niet verloren...
Volgens mij was de eerste strafschop inderdaad dubieus, net zoals die van Ajax trouwens, want daar was de bal al over de achterlijn op het moment van de overtreding.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:28 schreef sjimz het volgende:
Ik zal wel shit over me heen krijgen maar laat ik 1 ding voorop stellen.
Wat ik gezien heb is dat Ajax terecht heeft verloren alleen:
Onterecht afgekeurd doelpunt van Cvitanich.
vd Wiel kreeg zijn 2e gele kaart voor het veroorzaken van de penalty maar waarom kreeg Grindheim niet zijn 2e gele kaart bij het veroorzaken van zijn strafschop?
1e overtreding was van de NEC spelerquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:27 schreef fanneke het volgende:
[..]
...dan heb je waarschijnlijk ook gezien dat Biseswar zelf ook het shirtje van de NEC-er vast had.
Gewoon doorvoetballen dus.
Dat viel ook wel mee hoor. Biseswar had het stof van het NEC shirtje beet idd maar de NEC speler hing zo ongeveer met zijn hele gewicht aan de arm van Biseswar, en dat niet voor even, maar de hele actie in het strafschopgebied lang.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:27 schreef fanneke het volgende:
[..]
...dan heb je waarschijnlijk ook gezien dat Biseswar zelf ook het shirtje van de NEC-er vast had.
Gewoon doorvoetballen dus.
Dat van Van der Wiel in de eerste helft heb ik niet gezien wel van velen gehoord inderdaad.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij was de eerste strafschop inderdaad dubieus, net zoals die van Ajax trouwens, want daar was de bal al over de achterlijn op het moment van de overtreding.
Van der Wiel had al in de eerste helft rood moeten hebben, volgens velen.Waarom Grindheim. Je krijgt niet voor iedere pingel perse een gele kaart immers.
De regels zijn wel zo, vriend van me die mee was fluit op hoog niveau en die wist mij dit te vertellen..quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom Grindheim. Je krijgt niet voor iedere pingel perse een gele kaart immers.
Bij Willem II uit was de regel anders opeens anders...quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:28 schreef sjimz het volgende:
maar tegenwoordig gaat het er om waar de overtreding stopt
Zou kunnen maar lijkt me sterk want als dat zo stellig is dan zullen ze dat toch gewoon wel toepassen. Volgens mij hangt het toch echt van de soort overtreding af.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
De regels zijn wel zo, vriend van me die mee was fluit op hoog niveau en die wist mij dit te vertellen..
Gister had ie een penalty kunnen eigenlijk wel moeten geven aan Van Wolfswinkel ( doet verder niets af aan het late gelijkspel) en zo hadden de scheidsrechters meer penalty´s kunnen geven van het weekend o.a Bisewar zoals het hier al genoemd is.quote:Op zondag 28 september 2008 17:04 schreef Stofje het volgende:
Liesveld floot behoorlijk slecht bij NAC - Heerenveen. Floot overal voor en was gewoon irritant aanwezig. Niet echt een aanwijsbare dwaling dus, het was gewoon één grote dwaling.
De scheidsrechters hanteren het dan ook allemaal anders, maar dat hij dan VD Wiel nog rood geeft? Dan ben je geen vent voor mij...quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Zou kunnen maar lijkt me sterk want als dat zo stellig is dan zullen ze dat toch gewoon wel toepassen. Volgens mij hangt het toch echt van de soort overtreding af.
Heerlijk overdreven inderdaad. Misschien was het zijn 'wraak'.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
De scheidsrechters hanteren het dan ook allemaal anders, maar dat hij dan VD Wiel nog rood geeft? Dan ben je geen vent voor mij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |