Jaquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:12 schreef slindenau het volgende:
Zeker weten? Word je daar opgewonden van?
je krijgt van mij wel credits hoorquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja
Dat deuntje van Yellow Brick op de ukelele!
Okay ik pimp veel met de ukelele merk ik, maar aan de andere kant is het wel een fucking blij hawaiaans instrument waar je geen street credit voor ontvang
Hoe krijg je zoeen vet elektronisch geluid uit een snaarinstrumentquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja
Dat deuntje van Yellow Brick op de ukelele!
Okay ik pimp veel met de ukelele merk ik, maar aan de andere kant is het wel een fucking blij hawaiaans instrument waar je geen street credit voor ontvang
quote:
Niet maar wel dezelfde toonhoogte ongeveer.quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:16 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hoe krijg je zoeen vet elektronisch geluid uit een snaarinstrument
we wachten met spanningquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Niet maar wel dezelfde toonhoogte ongeveer.
Nouja, ik zit er vast af en toe naast.
Ik zal eens ff dat deuntje van yellow brick goed proberen te krijgen en opnemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
quote:
Je moet eens even een live versie daarvan zoeken, damn dat dat mens ooit een hit gescoord heeftquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:41 schreef gers het volgende:
zo slecht dat ie goed wordt
die is wel heel ernstigquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je moet eens even een live versie daarvan zoeken, damn dat dat mens ooit een hit gescoord heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |