IK BEN HEUL GEEN NÉGER, IK GA NAAR SCHOOL JWTZ.quote:
ik lachdequote:
quote:
Mwa, een beetje een slijmnummerquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
For Whom The Bell Tolls is toffer.
And meet me tonight in Atlantic Cityquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:52 schreef BigKahuna het volgende:
WELL EVERYTHING DIES BABY THATS A FACT
BUT MAYBE EVERYTHING THAT DIES, SOMEDAY COMES BACK
PUT YOUR MAKE UP ON, FIX YOUR HAIR UP PRETTY
dat is wel heel foutquote:
Die zangerquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:54 schreef Maisnon het volgende:
ken dat liedje ergens anders vanquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:54 schreef Maisnon het volgende:
quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:01 schreef Maisnon het volgende:
En dit dan, shiiiit meesterlliiiiijk!!!!
Die fluit op het begin alleen al, en de clip is ook zo'n dikke bonus bij de tofheid
Ik wist niet dat dat nummer zo heettequote:Op zondag 31 augustus 2008 02:01 schreef Maisnon het volgende:
En dit dan, shiiiit meesterlliiiiijk!!!!
Die fluit op het begin alleen al, en de clip is ook zo'n dikke bonus bij de tofheid
Running trough the love paradequote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Dit nummer heerscht echt gigantisch de pan uit!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:12 schreef slindenau het volgende:
Zeker weten? Word je daar opgewonden van?
Jaquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:12 schreef slindenau het volgende:
Zeker weten? Word je daar opgewonden van?
je krijgt van mij wel credits hoorquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja
Dat deuntje van Yellow Brick op de ukelele!
Okay ik pimp veel met de ukelele merk ik, maar aan de andere kant is het wel een fucking blij hawaiaans instrument waar je geen street credit voor ontvang
Hoe krijg je zoeen vet elektronisch geluid uit een snaarinstrumentquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja
Dat deuntje van Yellow Brick op de ukelele!
Okay ik pimp veel met de ukelele merk ik, maar aan de andere kant is het wel een fucking blij hawaiaans instrument waar je geen street credit voor ontvang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |